14. joulukuuta 2009

T+72

Olo aikalailla ok. Vieläkin väsyttää, mutta voi toki johtua epämääräisen nukkumisen aikaansaamasta univajeesta oireiden vuoksi. Kyllä tämä tästä, mutta, vielä kerran, niitä pitkäaikaisvaikutuksia odotellessa...

Mitä tapahtuu, jos sairastun mutatoituneeseen sikainfluenssaan vaikkapa keväällä? Mitä tapahtuu, jos sairastun nyt sikainfluenssaan, kun rokote ei vielä ole ehtinyt suojaamaan kunnolla? Mitä tapahtuu sen seurauksena, että kehooni on nyt ensimmäistä kertaa pumpattu lukuisia eri influenssavirusten jämiä rokotteena samalla kertaa, ynnä mielenkiintoisia lisäaineita?

Ei ole mitään tietoa. Toivoa sopii parasta.

5 kommenttia:

  1. Miksi toimit periaatteitaisi vastaan ja otit koko rokotteen, jos se on sinulle hirmuista pakkopullaa etkä usko koko rokotteen tehoon? Tuntuu varsin hölmöltä.

    VastaaPoista
  2. Koska terveysalan johtajat ja poliitikot ovat vakuutelleet sen olevan turvallinen ja hoitohenkilöstön tulisi se ottaa. Otetaan sitten ja sairastellaan kotona sitten koko talvi ilman huonoa omaatuntoa. Enhän minä muuten olisikaan sitä ottanut, nyt otin ihan vittumaisuuttani em. syystä.

    VastaaPoista
  3. Idiootti...

    Mies noudattaa aina periaatteitaan.

    Olisit vaikka eronnut perkele...

    VastaaPoista
  4. Possunuhaa esiintyy universumissa vain nimenomaisessa rokotteessa, olet jo kuollut mies.

    VastaaPoista
  5. "Koska terveysalan johtajat ja poliitikot ovat vakuutelleet sen olevan turvallinen ja hoitohenkilöstön tulisi se ottaa. Otetaan sitten ja sairastellaan kotona sitten koko talvi ilman huonoa omaatuntoa. Enhän minä muuten olisikaan sitä ottanut, nyt otin ihan vittumaisuuttani em. syystä."

    Minä käsitin, että sinua painostettiin ja melkein jopa uhkailtiin ottamaan se. Mutta ihan vittuilun vuoksi otitkin? No ketäs nyt vituttaa? :D Et pysty kävelemään kuin parin kilsan matkoja. Se ei vissiin ole preppaajalle kovin hyvä juttu. Oletko haastanut ketään oikeuteen?

    VastaaPoista