9. marraskuuta 2015

Ossi Mäntylahti jatkaa törkeää solvaamistani - jatkoa seuraa!

Ossi Mäntylahden casessa tuntuu tiivistyvän oikeastaan kaikki se, mitä on pielessä suomalaisessa politiikassa, oikeuslaitoksessa ja ylipäätään viranomaistoiminnassa: Tietyt ihmiset voivat tehdä mitä tahansa (hyvävelisysteemi suojelee), vaikka toisia vainotaan mielipuolisesti. Ja eliitin valta nousee kusen lailla heidän omaa pääkoppaa mädättämään.

Ossi Mäntylahti jatkaa yhä aikaisemmin aloittamaansa törkeää herjaamistani Facebook-sivuillaan minkä ehtii. Ossi Mäntylahti esittää törkeitä, täysin perusteettomia väitteitä minun mielenterveydestäni, sekä vielä kehtaa väittää, että minä olen itse ne muka myöntänyt. Ossi Mäntylahden herjaamisen määrä ja laatu tuntuu vain kiihtyneen sen jälkeen, kun hänen hyvävelikaverinsa poliisissa ja syyttäjänvirastossa jättivät tekemäni rikosilmoitukseni törkeästä kunnianloukkauksesta tutkimatta.

Tästä Ossi Mäntylahden minuun kohdistuneesta herjauskampanjasta tekee poikkeuksellisen törkeän viisi seikkaa:
  1. Ossi Mäntylahti väittää minun itse kertoneen asian olevan, että minulla on "mielisairaus". Eli ikäänkuin todistelee ja esittää täysin varmana, minun itse kertomanani tietona jonkin asian, lisäten siten sen uskottavuutta ja herjaten minua vielä kaksinverroin (laittamalla sanoja suuhuni). Ossi Mäntylahti esittää täysin uskottavasti tosiasiatietona hänen oman mielikuvituksensa tuotteita.
  2. Ossi Mäntylahti jatkaa näiden valheidensa kertomista siitä huolimatta, että olen kymmeniä kertoja (!) vaatinut häneltä todisteita (kuvankaappaus, linkki, lainaus, tms.), mihin ne muka voisivat perustua. Näitä ei Ossi Mäntylahti ole tietenkään voinut antaa, koska kyseessä on hänen keksimänsä valhe.
  3. Ossi Mäntylahti jatkaa näiden valheidensa kertomista siitä huolimatta, että hänen ketjuunsa on postattu minun uunituore lääkärintodistus, josta käy ilmi, että minulla ei todellakaan ole mitään psykiatrista sairautta. Ossi Mäntylahti on kyseisen todistuksen nähnyt, lukenut ja jatkaa siitä huolimatta valheidensa kertomista minusta.
  4. Ossi Mäntylahti on innostunut mässäilemään asialla ja jatkanut entistä voimakkaammin kyseisiä herjojaan sen jälkeen, kun hänen hyvävelikaverinsa poliisissa ja syyttäjänvirastossa jättivät koko jutun tutkimatta. Ossi Mäntylahti ottaa kaiken irti juridisesta koskemattomuudestaan, koska hän tietää, että häntä suojellaan, eikä hän joudu mihinkään rikosoikeudelliseen vastuuseen mistään teoistaan.
  5. Facebookissa (ja muuallakin) on alkanut ilmetä kolmannen osapuolen heittoja, siis muiden ihmisten kertomuksia siitä, että minulla "on mielisairaus". Toisin sanoen, Ossi Mäntylahden valheet ovat alkaneet levitä ja ihmiset netissä ovat alkaneet uskoa niitä (ja miksikäs eivät uskoisi, kun eivät tiedä asian taustoja). Kyse ei ole enää mistään Ossi Mäntylahden hiekkalaatikkoleikistä. Internet ei unohda ja kerran leviämään päässyttä väärää tietoa on miltei mahdotonta korjata.
Haluan painottaa, että minä kannatan sananvapautta. Ehdottomasti. Minä en kuitenkaan voi hyväksyä tilannetta, jossa MINUA vainotaan sananvapauteni käytöstä, kun samaan aikaan MUILLE annetaan mahdollisuus sanoa mitä tahansa minuun liittyvää ilman mitään oikeudellista seurausta. Tämä ei voi, eikä saa mennä näin. Ei ainakaan, jos joku edes viitsii leikkiä, että Suomi olisi oikeusvaltio. Jos minun luokseni tehdään kotietsintä, kamani takavarikoidaan ja minut putkatetaan nettilinkin jakamisesta, niin jumalauta, asia ei voi mennä niin, että minusta voidaan levittää täysin vapaasti ja jatkuvasti törkeitä valheita ilman mitään seurauksia! Ja jokainen ymmärtää, että jos minä sanoisin Ossi Mäntylahdesta vastaavaa höpöhöpöjuttua, minä saisin takuuvarmasti syytteet ja tuomion törkeästä kunnianloukkauksesta, sekä tuhansien eurojen asianajo- ja korvauskulut maksettavakseni!

Minä en myöskään voi hyväksyä "sananvapauden käyttöä" petokseen, eli siis sellaisen väärän tiedon levittämiseen, jolla on, tai voi olla, selkeitä taloudellisia vaikutuksia ja päämääriä. "Sananvapautta" ei voi käyttää esimerkiksi siihen, että sopii ostavansa auton tonnilla mutta kun saa auton avaimet, kieltäytyy maksamasta tonnia, koska "käytin vain sananvapauttani sanoa mitä lystää"...tai siihen, että tyyliin ihmisen työpaikka menee perättömien tietojen vuoksi. Koska olen itse psykiatrian puolen sairaanhoitaja ja SEID-oireyhtymäni takia tällä hetkellä pitkällä sairaslomalla, Ossi Mäntylahden sanomiset de facto leimaavat minut tulevien työnantajien jne. silmissä psyykkisesti sairaaksi, tuhoten työnsaantimahdollisuuteni jne. jatkossa (kuka palkkaa vakavasti psyykkisesti sairasta psykiatrista sairaanhoitajaa ikinä mihinkään?).

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa, jos Ossi tai joku muu haukkuisi minua esimerkiksi idiootiksi, kusipääksi, ääliöksi, hulluksi, sekopääksi, mulkuksi, siaksi, paska-aivoksi, kuvottavaksi vittupääksi, haisevaksi paskakasaksi tms. yms. jne. EVVK. Se kuuluu sananvapauteen ja kannatan sitä ehdottomasti. Mutta näinhän Ossi ei tee, vaan nimenomaan tietoisesti esittää minusta törkeitä, toistuvia valheita, joilla on vakavia seurannaisvaikutuksia minun elämääni.

Tästä johtuen olen lähettänyt valtakunnansyyttäjänvirastoon vielä toisen lisäyksen valitukseeni. Ensimmäinen lisäys on täällä ja tämän toisen lisäyksen voitte lukea täältä.

Tietenkään se ei tule johtamaan mihinkään, ei ainakaan Ossi Mäntylahden tuomioon lukuisista törkeistä kunnianloukkauksista. Mutta onpahan tehty, jotta kukaan ei voi alkaa taas itkemään kommenttiosiossani, että "en ole käyttänyt kaikki laillisia keinoja loppuun, joten en voi valittaa". Käytän ne loppuun kyllä, umpikujaan asti. Jos ne eivät johda tulokseen, lähtevät muut keinot käyttöön. Minä en luovuta. Minä anna periksi. En ikinä. En Ossille, en viranomaisille, en kenellekään. Jokainen, joka minut tuntee, tietää tuon. Ossikin sen tulee vielä tietämään, takaan sen.

4 kommenttia:

  1. Oletko koskaan käyttänyt ns. toissijaista syyteoikeitta? Eli sinulla periaatteessa on oikeus lähteä viemään juttua eteenpäin jos syyttäjä päättää olla nostamatta syytettä.

    VastaaPoista
  2. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa, jos Ossi tai joku muu haukkuisi minua esimerkiksi idiootiksi, kusipääksi, ääliöksi, hulluksi, sekopääksi, mulkuksi, siaksi, paska-aivoksi, kuvottavaksi vittupääksi, haisevaksi paskakasaksi tms. yms. jne. EVVK. Se kuuluu sananvapauteen ja kannatan sitä ehdottomasti.

    Hyvä on Markus. Mielestäni olet idiootti, kusipää, ääliö, mulkku, sika, paska-aivo ja haiseva paskakasa. Mielenterveytesi tilaan en ota kantaa, mutta pidän sinua myös melko tyhmänä ja typeränä ihmisenä. Koska en ota kantaa mielenterveyteesi, en kutsu sinua hulluksi, ja koska pidän moraalittomana ja kauhistuttavana ajatusta, että olisit minkäänlaisessa yhteydessä vituksi kutsuttuun ruumiinosaan, en myöskään kutsu sinua vittupääksi. Odotan, että sananvapauden nimessä julkaiset tämän mielipiteeni.

    VastaaPoista
  3. "Ossi Mäntylahden sanomiset de facto leimaavat minut tulevien työnantajien jne. silmissä psyykkisesti sairaaksi, tuhoten työnsaantimahdollisuuteni jne. jatkossa (kuka palkkaa vakavasti psyykkisesti sairasta psykiatrista sairaanhoitajaa ikinä mihinkään?)."

    Ja se, että sinä postailet nettiin perseidioottimaisia videoita joissa esiinnyt sikanaamari päässä tai kkk-pelleasussa ja jauhat rasistista paskaa ei tietenkään edesauta sitä, että sinä leimaannut vakavasti mielisairaaksi ja mahdollisesti tuhoaa työnsaantimahdollisuutesi?

    Hehe, kannattaa viimeistään tässä vaiheessa opetella ottamaan vastuu tekemisistään eikä aina syytellä muita. Sinä olet kuitenkin aikuinen ihminen jo, vaikka ei tämän blogin perusteella sitä uskoisi.

    VastaaPoista
  4. Ai, terve Ossi ja terve Pauli. Miten menee?

    VastaaPoista