Sananvapaustaisteluni on saanut taas yhden uuden, surullisen merkkipaalun. 15.6.2015 kolme poliisia rynnäköi asuntooni kotietsintäluvan kanssa! Eikä siinä vielä kaikki, he estivät minua kuvaamasta heitä ja koko tapahtumaa, sekä veivät tietokoneeni, matkapuhelimeni, muistikorttini ja heittivät minut koko päiväksi putkaan! Ai miksikö? No koska jaoin nettilinkin - minua epäillään taas kerran kansanryhmää vastaan kiihottamisesta!
Huomatkaa, että saman nettilinkin on jakanut jo 48 muuta ihmistä ja kaikkien näiden ihmisten tiedot ja todisteet jakamisesta on toimitettu poliisille. Poliisi ei kuitenkaan epäile ketään näistä yli 48 ihmisestä rikoksesta, eikä ole kutsunut ketään heistä poliisikuulusteluun! Saman nettilinkin jakamisesta epäillään rikoksesta ja yritetään kuulustella vain ja ainoastaan minua! Poliisi kohtelee siis ihmisiä täysin eriarvoisesti ja jahtaa vain ja ainoastaan minua, vaikka 48 muutakin ihmistä on saman linkin jakanut ja poliisi tietää heidät ja poliisilla on kaikki todisteet asiasta. Tämä on se pohjimmainen syy, miksi en ole mennyt vapaaehtoisesti poliisikuulusteluihin: En katso olevani velvoitettu menemään sinne, jos kukaan muukaan saman teon tehnyt ei kerran ole.
Huomatkaa, että saman nettilinkin on jakanut jo 48 muuta ihmistä ja kaikkien näiden ihmisten tiedot ja todisteet jakamisesta on toimitettu poliisille. Poliisi ei kuitenkaan epäile ketään näistä yli 48 ihmisestä rikoksesta, eikä ole kutsunut ketään heistä poliisikuulusteluun! Saman nettilinkin jakamisesta epäillään rikoksesta ja yritetään kuulustella vain ja ainoastaan minua! Poliisi kohtelee siis ihmisiä täysin eriarvoisesti ja jahtaa vain ja ainoastaan minua, vaikka 48 muutakin ihmistä on saman linkin jakanut ja poliisi tietää heidät ja poliisilla on kaikki todisteet asiasta. Tämä on se pohjimmainen syy, miksi en ole mennyt vapaaehtoisesti poliisikuulusteluihin: En katso olevani velvoitettu menemään sinne, jos kukaan muukaan saman teon tehnyt ei kerran ole.
Aloitetaanpä nyt vääntämään asia yksityiskohtaisesti alusta lähtien, samalla kertoen, millä kaikilla tavoilla tämä teko oli aivan käsittämätön, julma, täysin kohtuuton ja laiton. Se nimittäin on täysin kiistattomasti sitä kaikkea. Lähdetään liikkeelle aikajärjestyksessä (noin suunnilleen arvioituna):
08:30 Aikaan joku pimputtaa ovikelloa. Hetken päästä pimputus vaihtuu oven lyömiseksi ja postiluukun rämpyttämiseksi. Kukaan ei sano mitään, eikä esittele itseään, eikä asiaa. Jos olisimme oikeusvaltiossa, tässä kohdassa asukas voisi laskettaa ovesta läpi muutaman lippaallisen luoteja, koska tunnistamaton taho yrittää väkivallan tunkeutua asuntoon. Mutta ei tietenkään Suomessa, koska Suomi ei ole oikeusvaltio ja täällä poliisi saada tehdä mitä lystää.
09:00 Aikaan, kun oven hakkaamista, postiluukun rämpyttämistä ja ovikellon soittoa on kestänyt miltei tauotta puoli tuntia, poliisi saa huoltomiehen avaamaan oven ja syöksyy sisälle taserit käsissään. Minua käskytetään, mutta haistatan paskat. Poliisit ovat siviilipukuisia ja vasta tässä vaiheessa ilmoittavat, keitä he ovat ja millä asialla. Nimeään eivät tietenkään vaivaudu kertomaan, Sivistysvaltiossa minulla olisi ollut mahdollisuus ampua heidät kaikki viimeistään sillä sekunnilla, kun ovi aukeaa ja aggressiivisesti käyttäytyvät siviilipukuiset tuntemattomat miehet vyöryvät asuntooni. Mutta ei tietenkään Suomessa, koska Suomi ei ole oikeusvaltio ja täällä poliisi saada tehdä mitä lystää.
08:30 Aikaan joku pimputtaa ovikelloa. Hetken päästä pimputus vaihtuu oven lyömiseksi ja postiluukun rämpyttämiseksi. Kukaan ei sano mitään, eikä esittele itseään, eikä asiaa. Jos olisimme oikeusvaltiossa, tässä kohdassa asukas voisi laskettaa ovesta läpi muutaman lippaallisen luoteja, koska tunnistamaton taho yrittää väkivallan tunkeutua asuntoon. Mutta ei tietenkään Suomessa, koska Suomi ei ole oikeusvaltio ja täällä poliisi saada tehdä mitä lystää.
09:00 Aikaan, kun oven hakkaamista, postiluukun rämpyttämistä ja ovikellon soittoa on kestänyt miltei tauotta puoli tuntia, poliisi saa huoltomiehen avaamaan oven ja syöksyy sisälle taserit käsissään. Minua käskytetään, mutta haistatan paskat. Poliisit ovat siviilipukuisia ja vasta tässä vaiheessa ilmoittavat, keitä he ovat ja millä asialla. Nimeään eivät tietenkään vaivaudu kertomaan, Sivistysvaltiossa minulla olisi ollut mahdollisuus ampua heidät kaikki viimeistään sillä sekunnilla, kun ovi aukeaa ja aggressiivisesti käyttäytyvät siviilipukuiset tuntemattomat miehet vyöryvät asuntooni. Mutta ei tietenkään Suomessa, koska Suomi ei ole oikeusvaltio ja täällä poliisi saada tehdä mitä lystää.
09:05 Poliisi hoksaa, että olen laittanut videokameran nauhoittamaan oven suuntaan. Poliisi ottaa väkivalloin kameran haltuunsa minun vastalauseistani huolimatta. Selitän poliisille, että omassa asunnossani saan tasan tarkkaan kuvata mitä huvittaa, etenkin poliisia joka sinne on ängennyt. "Minä nyt suljen tämän, päätän, että et kuvaa" sanoo poliisi. Jo tässä kohtaa poliisi tekee selvän rikoksen, kun se estää väkivalloin minua kuvaamasta poliisia omassa asunnossani. Oikeusvaltiossa koko kotietsintä, kiinniottoni ja juttu minua vastaan raukeaisi välittömästä heti tässä ja nyt, koska poliisi on rikkonut törkeästi lakia ja vaarantanut minun oikeusturvani. Mutta ei tietenkään Suomessa, koska Suomi ei ole oikeusvaltio ja täällä poliisi saada tehdä mitä lystää.
09:06 Poliisi ei anna minun ottaa todistajaa paikalle kotietsintään. Ilmeisesti poliisin mielestä kolme poliisia voi todistaa keskenään kaiken tarpeellisen tai tarpeettoman. Selvä lain rikkominen.
09:06 Poliisi ei anna minun ottaa todistajaa paikalle kotietsintään. Ilmeisesti poliisin mielestä kolme poliisia voi todistaa keskenään kaiken tarpeellisen tai tarpeettoman. Selvä lain rikkominen.
09:10 Poliisi suvaitsee selittää tarkemmin, mitä helvettiä tekevät asunnossani. Ovat asunnossani kotietsintäluvalla, koska olen "epäiltynä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan nettilinkin jakamisesta". Haluavat viedä tietokoneeni ja puhelimeni, sekä muistikorttini, koska kuulemma "ne nyt pitää viedä". Niin ikään haluavat viedä "Koraanin" ja "Liput", koska "Koraanin häpäisyllä on rikottu uskonrauhaa". Ihmettelen, miksi helvetissä, koska jos rikos on nettilinkin jako netissä, mitä ihmettä minun tietokoneellani ja puhelimellani ja muistitikuillani asian kanssa edes teoriassa voisi olla tekemistä - rikos on netissä ja todisteet siitä ovat netissä, eikä mikään, mitä minulla minun tietokoneellani on, voi millään tapaa olla "kiihottamista kansanryhmää vastaan", koska vain julkisesti esitetty asia voi olla sitä! Koraanin viemistä en tajua, mistä ja mikä todiste se on olevinaan? Entä liput? Entä muut kamat. Ei mitään järkeä. Poliisi toteaa vain "tekevänsä nyt näin". Logiikalla ja ns. tosiasiaperusteilla on oikeusvaltiossa vankka merkitys. Mutta ei tietenkään Suomessa, koska Suomi ei ole oikeusvaltio ja täällä poliisi saada tehdä mitä lystää.
09:12 Saan nähdäkseni ko. etsintäluvan. Kyseisessä luvassa on määrätty suoritettavaksi etsintä ja takavarikoitavaksi tietokoneet ja Koraani. Kysyn poliisilta, mitä helvettiä he sitten ottavat puhelimeni ja muistikorttini, lipuista, vihkosista ja videokamerasta nyt puhumattakaan, kun kerran kotietsintäluvassa ei ole niihin koskemiseen mitään lupaa, vaan kotietsintälupa koskee eksplisiittisesti vain tietokoneita ja koraania!!! Vastaus on "Me nyt otamme ne." Poliisin ei siis tarvitse kotietsintää suorittaessaan Suomessa noudattaa edes kotietsintäluvassa määriteltyä seikkoja, vaan voi vain yksiselitteisesti viedä asunnosta mukaan AIVAN MITÄ VAIN HALUAA. Missä tahansa sivistysvaltiossa viimeistään tässä kohtaa poliiseille tulisi potku perseeseen ja juttu lentäisi katuojaan epäillyn oikeuksien polkemisesta ja poliisien laittomasta toiminnasta. Mutta ei tietenkään Suomessa, koska Suomi ei ole oikeusvaltio ja täällä poliisi saada tehdä mitä lystää.
09:13 Poliisi vie puhelimeni ja tietokoneeni, sekä muistitikut, joissa on minun tärkeitä terveystietojani, jotka minun pitäisi viedä torstaina lääkäriin. Niistä ei ole toisia kappaleita, alkuperäiset ovat tietokoneella ja kopiot ovat muistitikulla. Nyt puolisen vuotta odottamani erikoislääkärin aika de facto muuttuu hyödyttömäksi, koska en voi viedä sinne minun terveystietojani, kuten piti tehdä! Mitään vetoomukseni ja järkeilyni eivät tepsi poliisiin, ei auta mikään menetelmä, ei edes se, että poliisi ottaisi ko. tiedostot ko. muistitikulta ja vaikka pistäisi ne minulle sähköpostiin tms. ei vaan käy niin ei vaan käy. Uskomatonta kusipäistä ihmisen kiusaamista!
09:14 Poliisi vie Yubikeyn, koska tyhmyyttään luulee sen olevan muistitikku. Poliisi ei kuitenkaan vie microSD-muistikorttia, koska tyhmyyttään ei tajua sen olevan muistitikku. Poliisi vie tyhmyyttään koko tietokoneen sen sijaan, että veisi vain sen kiintolevyt. Ei jumalauta nämä poliisit ovat idiootteja. Aivan täysiä idiootteja. Eivät tajua tietotekniikasta eivätkä laitteista mitään!
09:13 Poliisi vie puhelimeni ja tietokoneeni, sekä muistitikut, joissa on minun tärkeitä terveystietojani, jotka minun pitäisi viedä torstaina lääkäriin. Niistä ei ole toisia kappaleita, alkuperäiset ovat tietokoneella ja kopiot ovat muistitikulla. Nyt puolisen vuotta odottamani erikoislääkärin aika de facto muuttuu hyödyttömäksi, koska en voi viedä sinne minun terveystietojani, kuten piti tehdä! Mitään vetoomukseni ja järkeilyni eivät tepsi poliisiin, ei auta mikään menetelmä, ei edes se, että poliisi ottaisi ko. tiedostot ko. muistitikulta ja vaikka pistäisi ne minulle sähköpostiin tms. ei vaan käy niin ei vaan käy. Uskomatonta kusipäistä ihmisen kiusaamista!
09:14 Poliisi vie Yubikeyn, koska tyhmyyttään luulee sen olevan muistitikku. Poliisi ei kuitenkaan vie microSD-muistikorttia, koska tyhmyyttään ei tajua sen olevan muistitikku. Poliisi vie tyhmyyttään koko tietokoneen sen sijaan, että veisi vain sen kiintolevyt. Ei jumalauta nämä poliisit ovat idiootteja. Aivan täysiä idiootteja. Eivät tajua tietotekniikasta eivätkä laitteista mitään!
09:15 Poliisi päättää takavarikoida Charlie Hebdo-lehden, jonka sain kiitokseksi suoraan Ranskasta sananvapauden puolesta käymästäni kamppailusta. Mitä ihmettä sillä on muka tekemistä linkkikiihoituksen kanssa tai koraanikiihoituksen kanssa? Ei mitään, tietenkään. Mutta se oli samassa pinossa, jossa koraani oli, joten tietenkin vähä-älyinen poliisi päättää ottaa senkin mukaansa. Oi ironiaa, oi ironiaa, poliisi tunkeutuu sananvapaustaistelijan kotiin ja takavarikoi tältä Charlie Hebdo-lehden...oikeasti...voi tätä ironiaa...
09:16 Huomaan, että kotietsintäluvalla ei ole loppumispäivämäärää! Se on voimassa tästä päivästä lähtien TOISTAISEKSI! Eli, toisin sanoen, poliisi voi tulla tällä samalla paperilla minun asuntooni vaikka 20v kuluttua uudelleen, tai vaikka huomenna, tai vaikka joka ikinen päivä koko loppuelämäni ajan!!! Mitä vittuahäh?!? Missään oikeusvaltiossa ei poliisille anneta ikuista kotietsintälupaa yhtään mihinkään. Mutta näin ei tietenkään ole Suomessa, koska Suomi ei ole oikeusvaltio ja täällä poliisi saada tehdä mitä lystää.
09:20 Minut saatetaan ulos kämpästäni poliisiautoon ja viedään poliisiasemalle, jossa heitetään suoraan putkaan. Putka ei ole edes oikea putka, vaan pienen pieni koppi, jossa on pieni puupenkin pätkä, jossa ei mahdu makaamaan. Lattia on paskainen. Mitään patjaa tai pehmustetta ei edes ole koko maksimissaan 3m2 kopissa. Miten ihminen voidaan laittaa tämmöiseen pieneen, ahtaaseen koppiin, jossa ei mahdu edes pitkälleen? Miksei ole edes patjaa? Minun pitäisi ilmeisesti levätä paskaisella (kyllä, se oli kirjaimellisesti paskassa) lattialla! Miksei minua laiteta oikeaan selliin, niitä on vapaina useita? Selvää kidutusta minusta. Missä tahansa valtiossa, jossa ihmisoikeuksia kunnioitetaan, ketään ihmistä ei laiteta tuollaiseen kidutuskoppiin! Mutta tietenkin Suomessa laitetaan, koska Suomi ei ole oikeusvaltio ja täällä poliisi saada tehdä mitä lystää.
09:45 Ensimmäinen kuulusteluyritys. Kerron poliisille sairaushistoriastani ja siitä, etten ole viime yönä saanut univaikeuksieni takia nukuttua yhtään, joten takana on noin 30h valvomista. Lisäksi kerron, että olet kovin järkyttynyt tapahtuneesta kotiini tunkeutumisesta ja poliisin törkeästä, laittomasta käytöksestä ja oikeuksieni polkemisesta. Mainitsen myös sairauteeni liittyvästä, kärsimästäni aivosumusta, joka entisestään heikentää kykyäni ajatella ja toimia järkevästi. Pyydän, että saan lääkärin paikalle arvioimaan, olenko siinä kunnossa, että voin osallistua kuulusteluun. Poliisi kieltäytyy hankkimasta lääkäriä paikalle arvioimaan tilaani, mikä on luonnollisesti rikos.
09:50 Poliisi sanoo, etten saa nauhoittaa kuulustelua omalla videokamerallani. Minulla on onneksi mukana tarkat lainaukset ja tulosteet mm. HS:n uutisesta, jossa on nimenomainen oikeuskanslerin päätös, että poliisikuulustelun saa kuvata, sekä KKO:n ennakkopäätöksiä, joiden perusteella virkamiestapaamiset saa kuvat/nauhoittaa. Tässähän ei ole mitään ihmeellistä, olen asiasta kirjoittanut blogssanikin aikaisemmin. Poliisi ilmoittaa, että tutkinnanjohtaja on nimenomaisesti kieltänyt minua nauhoittamista mitään kuulusteluissa. Kysyn poliisilta, miten tutkinnanjohtaja voi antaa laittoman määräyksen ja miten hän voi poliisina noudattaa laitonta määräystä, jonka kumoamiseksi minulla on osoittaa aivan yksiselitteiset faktat julksista lähteistä. Vastaus on taas poliisille tyypilliseen tapaan :"Me nyt teemme näin, että sinä et saa nauhoittaa." Poliisi toistamiseen rikkoo oikeuksiani ja oikeusturvaani kieltämällä minua nauhoittamasta viranomaistapaamista! Tämmöisestä tietoisesta lain rikkomisesta saisi oikeusvaltiossa virkarikossyytteet ja tuomion. Mutta ei tietenkään Suomessa, koska Suomi ei ole oikeusvaltio ja täällä poliisi saada tehdä mitä lystää.
09:54 Totean kun poliisi heittää klassisen "teemme vain työtämme ja noudatamme lakia", että niin tekivät keskitysleirien vartijatkin, NKVD:n upseerit ja muut vastaavat. Hekin vain noudattivat lakia ja tottelivat käskyjä. Totean, että ilmeisesti te olette sitä samaa sakkia, joka hetkeäkään epäröimättä veisi minut kuopan reunalle ja telottaisi, jos vain "laki ja määräys" niin sallisi. Menevät hetkeksi hiljaisiksi. Emme ehkä ole kaukana siitä hetkestä meinaan enää nykyään.
09:50 Poliisi sanoo, etten saa nauhoittaa kuulustelua omalla videokamerallani. Minulla on onneksi mukana tarkat lainaukset ja tulosteet mm. HS:n uutisesta, jossa on nimenomainen oikeuskanslerin päätös, että poliisikuulustelun saa kuvata, sekä KKO:n ennakkopäätöksiä, joiden perusteella virkamiestapaamiset saa kuvat/nauhoittaa. Tässähän ei ole mitään ihmeellistä, olen asiasta kirjoittanut blogssanikin aikaisemmin. Poliisi ilmoittaa, että tutkinnanjohtaja on nimenomaisesti kieltänyt minua nauhoittamista mitään kuulusteluissa. Kysyn poliisilta, miten tutkinnanjohtaja voi antaa laittoman määräyksen ja miten hän voi poliisina noudattaa laitonta määräystä, jonka kumoamiseksi minulla on osoittaa aivan yksiselitteiset faktat julksista lähteistä. Vastaus on taas poliisille tyypilliseen tapaan :"Me nyt teemme näin, että sinä et saa nauhoittaa." Poliisi toistamiseen rikkoo oikeuksiani ja oikeusturvaani kieltämällä minua nauhoittamasta viranomaistapaamista! Tämmöisestä tietoisesta lain rikkomisesta saisi oikeusvaltiossa virkarikossyytteet ja tuomion. Mutta ei tietenkään Suomessa, koska Suomi ei ole oikeusvaltio ja täällä poliisi saada tehdä mitä lystää.
09:54 Totean kun poliisi heittää klassisen "teemme vain työtämme ja noudatamme lakia", että niin tekivät keskitysleirien vartijatkin, NKVD:n upseerit ja muut vastaavat. Hekin vain noudattivat lakia ja tottelivat käskyjä. Totean, että ilmeisesti te olette sitä samaa sakkia, joka hetkeäkään epäröimättä veisi minut kuopan reunalle ja telottaisi, jos vain "laki ja määräys" niin sallisi. Menevät hetkeksi hiljaisiksi. Emme ehkä ole kaukana siitä hetkestä meinaan enää nykyään.
09:55 Poliisi laittaa oman nauhoituksensa (videokameran) päälle. Kerron heti kameralle, mitä poliisisetä on minulta kieltänyt (lääkärin ja nauhoituksen) ja miksi se on laitonta ja miksi hän tietää nyt, että se on laitonta ja silti yhä tekee sitä tietoisesti, syyllistyen virkarikokseen. Poliisin ilme vähän värähtää, taisikohan mennä vähän perille faktoja vahingossa? Poliisi jatkaa liturgiaansa minulle.
09:56 Koska poliisi on evännyt minulta oikeusturvani estämällä minun nauhoitukseni, sekä evännyt minulta lääkinnällisen avun vaarantaen terveyteni, en sano mitään. En sanaakaan. Kysymyksiin "oletko tehnyt näin", "mitä tapahtui" jne. en vastaa mitään. Poliisi koettaa saada minut puhumaan, en puhu mitään. En sanaakaan. En mihinkään. Huomatkaa, en edes myönnä enkä kiellä syyllisyyttäni, en sano mitään. Nolla. Zip.
10:10 Poliisi kyllästyy ja lähettää minut putkaan, kun huomaa, etten suostu puhumaan.
10:15 Putkapoliisi antaa pyynnöstäni puolisen litraa suolavettä juotavaksi (pienen ihmettelyn jälkeen), joka parantaa hieman vointiani.
12:00 Minut haetaan uudestaan kuulusteluihin. Kerron heti kättelyssä, että koen vointini entistä huonommaksi järkytyksen ja selvien oikeuksieni loukkausten vuoksi, enkä koe olevani siinä kunnossa, että pystyn vastaamaan kuulusteluissa. Lain mukaan kuulusteltavan on kuulusteluissa oltavat näet siinä kunnossa, että kuulustelu voidaan suorittaa ja "järkyttynyt, kiihtynyt, psyykkisesti epävakaa, päihtynyt+, jne" ei ole sitä pykälien ja ohjeiden mukaan. Pyydän päästä lääkäriin. Poliisi pyörittelee asiaa uudestaan ja uudestaan, eikä vastaa juuta eikä jaata. Pyydän uudestaan päästä lääkäriin. Poliisi lupaa, että se kyllä tarvittaessa järjestyy ja lähettää minut putkaan takaisin. Ei kuitenkaan hanki paikalle vieläkään lääkäriä eikä lähetä minua lääkärin arvioon, vaikka olen antanut jo perusteellisen selvityksen sairasteluistani, tilastani ja oireistani. Poliisi rikkoo jälleen törkeästi lakia, kun evää minulta asiaankuuluvan sairaanhoidon!
12:30 Putkapoliisi tulee hakemaan minut ja ottaa minulta sormenjäljet, kämmenjäljet, valokuvia ja DNA-näytteen. Olen kuin jokin murhamies tai raiskaaja ja ainoa, mitä minun väitetään tehneen, on kiihottaneen kansanryhmää vastaan, sekä rikkoneen uskonrauhaa. Mielipuolista. Täysin kohtuutonta. Suomeen tulleet kulttuurimamme rikastuttavat moniosaajatkaan eivät joudu moiseen syyniin. Törkeää toimintaa. Minun nimeni ja naamani ja tuntomerkkini on maailmanloppuun asti nyt poliisin tietokannoissa.
14:00 Minut haetaan kolmannen kerran kuulusteluihin. Totean, että vointini on huono, univelkakin alkaa jo painamaan pahasti. Vaadin päästä lääkäriin. En pääse. Kuulustelu koettaa jatkua. En vastaa mitään mihinkään. Pyöreät nollat. Katson vain varpaisiini. En kameraan, vaikka Gestapon edustaja toistuvasti pyytääkin sitä. Minut lähetetään lopulta takaisin putkaan ja luvataan, että nyt pääsen lääkäriin!
15:00 Lääkäri ei kuulu eikä näy. Poliisi tulee luokseni ja kertoo, että pääsen lääkäriin heti, kun olen allekirjoittanut kuulustelupöytäkirjan! Poliisi siis de facto kiristää minua lääkäriin pääsemiseksi allekirjoittamaan jotain, jonka sisällöstä en takuulla ole samaa mieltä. Tämä on rimanalitus, jopa poliisilta! Miten alhainen voi ihminen olla, miten sairas, manipuloiva narsisti ja kusipäänatsi, kun kiristää kiinniotettua, peloissaan ja pitkässä univelassa olevaa ihmistä allekirjoituksella/tunnustuksella, jotta tämä pääsisi lääkäriin!!! Missään oikeusvaltiossa tämä kusipääpoliisi ei olisi enää päivääkään töissä, vaan päätyisi vankilaan näin hävyttömästä ja laittomasta toiminnasta! Mutta ei tietenkään Suomessa, koska Suomi ei ole oikeusvaltio ja täällä poliisi saada tehdä mitä lystää.
15:30 Kusipäänatsigestapopoliisin vuoro päättyy ja hän ilmoittaa, että voin nyt lähteä kotiin. Pääsen sellistä pois ja tavaroitani tsekataan. Tässä vaiheessa hän tuo uudestaan kuulustelupöytäkirjan ja koettaa manipuloida minua allekirjoittamaan sitä. Hän sanoo, että "vielä tämä pikkujuttu" jne. Siis aivan törkeää! Hävytöntä! Miten monta ihmistä, kovan paineen alla ja pitkään manipuloituna ja kiristettynä, sairaanhoitoa vaativassa tilassa, menee tässäkin kohtaan poliisin kusetukseen ja allekirjoittaa poliisin kirjoittaman sadun?!? Aivan liian moni, olen täysin varma siitä.
15:35 Poliisi heittää minut ensiapuun, jotta pääsen lääkäriin. Vielä matkalla poliisi koettaa manipuloida minua kertomaan jotain asiaan liittyvää ja "miten voisi kuulustelun suorittaa joskus" jne. En vastaa mitään. Poliisi pyytää minulta vielä lopuksi sähköpostiosoitetta, enkä luonnollisestikaan vastaa mitään tälläkään kertaa. Menen ensiapuun syvästi järkyttyneenä tapahtuneista asioista! Jopa minä järkytyin Suomen poliisin toiminnasta ja kuulkaas - se on jo aika helvetin paljon se se! Olen aina luullut tietäväni, miten hirveitä rikollisia suomalaiset poliisit ovat, mutta tämä kokemus ylittää pahimmatkin kauhukuvani. Nämä ovat hirviötä. Eivät poliisejä.
10:10 Poliisi kyllästyy ja lähettää minut putkaan, kun huomaa, etten suostu puhumaan.
10:15 Putkapoliisi antaa pyynnöstäni puolisen litraa suolavettä juotavaksi (pienen ihmettelyn jälkeen), joka parantaa hieman vointiani.
12:00 Minut haetaan uudestaan kuulusteluihin. Kerron heti kättelyssä, että koen vointini entistä huonommaksi järkytyksen ja selvien oikeuksieni loukkausten vuoksi, enkä koe olevani siinä kunnossa, että pystyn vastaamaan kuulusteluissa. Lain mukaan kuulusteltavan on kuulusteluissa oltavat näet siinä kunnossa, että kuulustelu voidaan suorittaa ja "järkyttynyt, kiihtynyt, psyykkisesti epävakaa, päihtynyt+, jne" ei ole sitä pykälien ja ohjeiden mukaan. Pyydän päästä lääkäriin. Poliisi pyörittelee asiaa uudestaan ja uudestaan, eikä vastaa juuta eikä jaata. Pyydän uudestaan päästä lääkäriin. Poliisi lupaa, että se kyllä tarvittaessa järjestyy ja lähettää minut putkaan takaisin. Ei kuitenkaan hanki paikalle vieläkään lääkäriä eikä lähetä minua lääkärin arvioon, vaikka olen antanut jo perusteellisen selvityksen sairasteluistani, tilastani ja oireistani. Poliisi rikkoo jälleen törkeästi lakia, kun evää minulta asiaankuuluvan sairaanhoidon!
12:30 Putkapoliisi tulee hakemaan minut ja ottaa minulta sormenjäljet, kämmenjäljet, valokuvia ja DNA-näytteen. Olen kuin jokin murhamies tai raiskaaja ja ainoa, mitä minun väitetään tehneen, on kiihottaneen kansanryhmää vastaan, sekä rikkoneen uskonrauhaa. Mielipuolista. Täysin kohtuutonta. Suomeen tulleet kulttuurimamme rikastuttavat moniosaajatkaan eivät joudu moiseen syyniin. Törkeää toimintaa. Minun nimeni ja naamani ja tuntomerkkini on maailmanloppuun asti nyt poliisin tietokannoissa.
14:00 Minut haetaan kolmannen kerran kuulusteluihin. Totean, että vointini on huono, univelkakin alkaa jo painamaan pahasti. Vaadin päästä lääkäriin. En pääse. Kuulustelu koettaa jatkua. En vastaa mitään mihinkään. Pyöreät nollat. Katson vain varpaisiini. En kameraan, vaikka Gestapon edustaja toistuvasti pyytääkin sitä. Minut lähetetään lopulta takaisin putkaan ja luvataan, että nyt pääsen lääkäriin!
15:00 Lääkäri ei kuulu eikä näy. Poliisi tulee luokseni ja kertoo, että pääsen lääkäriin heti, kun olen allekirjoittanut kuulustelupöytäkirjan! Poliisi siis de facto kiristää minua lääkäriin pääsemiseksi allekirjoittamaan jotain, jonka sisällöstä en takuulla ole samaa mieltä. Tämä on rimanalitus, jopa poliisilta! Miten alhainen voi ihminen olla, miten sairas, manipuloiva narsisti ja kusipäänatsi, kun kiristää kiinniotettua, peloissaan ja pitkässä univelassa olevaa ihmistä allekirjoituksella/tunnustuksella, jotta tämä pääsisi lääkäriin!!! Missään oikeusvaltiossa tämä kusipääpoliisi ei olisi enää päivääkään töissä, vaan päätyisi vankilaan näin hävyttömästä ja laittomasta toiminnasta! Mutta ei tietenkään Suomessa, koska Suomi ei ole oikeusvaltio ja täällä poliisi saada tehdä mitä lystää.
15:30 Kusipäänatsigestapopoliisin vuoro päättyy ja hän ilmoittaa, että voin nyt lähteä kotiin. Pääsen sellistä pois ja tavaroitani tsekataan. Tässä vaiheessa hän tuo uudestaan kuulustelupöytäkirjan ja koettaa manipuloida minua allekirjoittamaan sitä. Hän sanoo, että "vielä tämä pikkujuttu" jne. Siis aivan törkeää! Hävytöntä! Miten monta ihmistä, kovan paineen alla ja pitkään manipuloituna ja kiristettynä, sairaanhoitoa vaativassa tilassa, menee tässäkin kohtaan poliisin kusetukseen ja allekirjoittaa poliisin kirjoittaman sadun?!? Aivan liian moni, olen täysin varma siitä.
15:35 Poliisi heittää minut ensiapuun, jotta pääsen lääkäriin. Vielä matkalla poliisi koettaa manipuloida minua kertomaan jotain asiaan liittyvää ja "miten voisi kuulustelun suorittaa joskus" jne. En vastaa mitään. Poliisi pyytää minulta vielä lopuksi sähköpostiosoitetta, enkä luonnollisestikaan vastaa mitään tälläkään kertaa. Menen ensiapuun syvästi järkyttyneenä tapahtuneista asioista! Jopa minä järkytyin Suomen poliisin toiminnasta ja kuulkaas - se on jo aika helvetin paljon se se! Olen aina luullut tietäväni, miten hirveitä rikollisia suomalaiset poliisit ovat, mutta tämä kokemus ylittää pahimmatkin kauhukuvani. Nämä ovat hirviötä. Eivät poliisejä.
16:20 Huomaan, että en ole koko päivänä saanut mitään ruokaa! Lain mukaan toki ihmistä saa pitää 12h nälässä, mutta ottaen huomioon fyysisen kuntoni, ei liene kovin inhimillistä pitää meikäläistä ilman sapuskaa koko päivää.
16:30 Kaupan kautta hakemaan uusi halpiskännykkä ja prepaid-liittymä. Soittelemaan kaikille tutuille, jotka ovat ihmeissään, minne olen kadonnut. Poliisin luotahan ei saa soittaa mihinkään kun on kiinniotettuina. Toisin kuin sivistysvaltioissa, joissa epäillylle taataan edes yksi puhelu - Suomessa et saa soittaa mihinkään missään tapauksessa etkä tilanteessa, mikä on aivan törkeää, mutta mitäpä voisi odottaa suomalaiselta poliisilta?
1) Hakkaa ovea ja postiluukkua, herättäen koko naapuruston!
2) Ei tunnistautunut minulle kun pyrki sisään.
3) Ei tunnistautunut minulle kun tuli sisälle.
4) Kulki pitkin kämppääni paskaisissa kengissä, hiekkaa koko huusholli aivan täynnä.
5) Penkoi kaikia kaappejani ja lipastojani.
6) Estää minua kuvaamasta poliisia ja heidän toimintaansa omassa kodissani. Ei välittänyt paskaakaan, kun huomautin tästä ja vaadin asiaa korjattavaksi.
7) Ei anna minun ottaa todistajaa kotietsinnälle.
7) Ei anna minun ottaa todistajaa kotietsinnälle.
8) Varasti luotani tavaroita, joihin heillä ei ole lupaa koskea kotietsintäluvan mukaan. Ei välittänyt paskaakaan, kun huomautin tästä ja vaadin asiaa korjattavaksi.
9) Viemällä tietokoneeni ja puhelimeni, poliisi de facto estää minua hoitamasta asioitani millään muotoa. Ei välittänyt paskaakaan, kun huomautin tästä ja vaadin asiaa korjattavaksi.
10) Poliisi vie muistitikut ja tietokoneen, jossa on minun sairauteeni liittyviä tietoja, jotka minun olisi tarkoitus viedä lääkäriin torstaina. Nyt ne jäävät viemättä. Niitä ei ole muualla. Poliisi ei kiinnosta tämä asia paskan vertaa, että puolisen vuotta odottamani lääkärikäynti menee nyt de facto nollaksi.
11) Vei Yubikeyn. Vitun debiili.
12) Vei Charlie Hebdo-lehden. Oi ironiaa, oi ironiaa...
13) Kotietsintäluvassa ei ole loppumispäivämäärää.
14) En pääse selliin, vaan epäinhimillisen pieneen kidutuskoppiin, jossa ei ole patjaa, eikä mahdollisuutta päästä pitkälleen, vaikka nimenomaisesti terveydentilani sitä vaatisi.
15) Estää laittomasti minua nauhoittamasta kuulustelua, vaikka tietää sen olevan laitonta.
16) Poliisi toistuvasti evää minulta lääkärin konsultaation ja toistuvat lääkärinkäynti pyyntöni, joille on ilmiselvät perusteet.
17) Poliisi kiristää minua allekirjoittamaan tunnustuksen tai en pääse lääkäriin.
18) Poliisi koettaa manipuloida minua allekirjoittamaan tunnustuksen "ohimennen" "ennen poispääsyä".
19) Poliisi koettaa manipuloida ja painostaa minua vielä automatkalla myöntämään jotakin tai sopimaan jostakin jotakin.
Jokainen kirjoitukseni lukenut ymmärtää varmasti, että oikeusvaltiossa poliisi ei toimi näin. Vain Suomessa tämmöinen on mahdollista. Täysin rikollista, epäinhimillistä, sairaalloista toimintaa poliisilta! Aivan hirvittävää paskaa!
Pääkriminaaleina tässä episodissa ovat jo ennestään minulle tuttu rikosylikomisario Kimmo Hiltula, sekä rikoskomisario Marko Peltonen. Apupoikina toimivat vanhempi konstaapeli Timo Montonen ja vanhempi konstaapeli mikäliekään Virtanen. Onhan se selvää, että poliisit liikkuvat kolmen ryhmissä: Yksi osaa lukea, toinen kirjoittaa ja kolmas viihtyy fiksujen seurassa.
Entäs nyt sitten?
Tiedän, että monen mielestä minun pitäisi tehdä kantelu ja rikosilmoitus jne. Mutta tiedän, että ne eivät tietenkään johda mihinkään. Poliisi väittää minun valehtelevan ja koska nauhoitustani ei sallittu, en voi todistaa mitään. Jokainen ymmärtää, miten tämmöinen juttu päättyy viranomaiskäsittelyssä. Toisaalta, vaikka voisin todistaa kaiken, ei sillä olisi mitään väliä, lopputulos olisi silti sama, koska Suomi ei ole oikeusvaltio. Kai minä menen ja teen, kun tästä toivun.
Tiedän, että monen mielestä minun pitäisi tehdä kantelu ja rikosilmoitus jne. Mutta tiedän, että ne eivät tietenkään johda mihinkään. Poliisi väittää minun valehtelevan ja koska nauhoitustani ei sallittu, en voi todistaa mitään. Jokainen ymmärtää, miten tämmöinen juttu päättyy viranomaiskäsittelyssä. Toisaalta, vaikka voisin todistaa kaiken, ei sillä olisi mitään väliä, lopputulos olisi silti sama, koska Suomi ei ole oikeusvaltio. Kai minä menen ja teen, kun tästä toivun.
Mitä tästä voi oppia?
Älä ikinä luota poliisiin. Älä ikinä puhu poliisille MITÄÄN. Korostan, alleviivaan ja huomautan, IKINÄ MITÄÄN. Älä ota kantaa edes siihen, oletko syyllinen vaiko et tms. Älä sano mitään. Äläkä missään nimessä allekirjoita ikinä mitään missään olosuhteissa. Varaudu, että sinun ihmisoikeuksiasi loukataan törkeästi ja ymmärrä, että tämä on "maan tapa" Suomessa.
PS. Alla ko. pumaskat.
Älä ikinä luota poliisiin. Älä ikinä puhu poliisille MITÄÄN. Korostan, alleviivaan ja huomautan, IKINÄ MITÄÄN. Älä ota kantaa edes siihen, oletko syyllinen vaiko et tms. Älä sano mitään. Äläkä missään nimessä allekirjoita ikinä mitään missään olosuhteissa. Varaudu, että sinun ihmisoikeuksiasi loukataan törkeästi ja ymmärrä, että tämä on "maan tapa" Suomessa.
PS. Alla ko. pumaskat.
PPS. Ai, millä minä netissä olen, kun tietokoneet on viety? HAHHAAHHHAAHAA... Ei minua se pidättele, että poliisi varastaan tietokoneeni. Mikään ei pidättele minua kertomasta totuutta! Ei mikään.
Et sitten käyttänyt mahdollisuuttasi kutsua todistaja paikalle kotietsintään? Sellainen mahdollisuushan tuossa kotietsintäluvassakin mainittiin...
VastaaPoistaMitä jos vaikka lukisit ensin? 9:06
PoistaHuomasitko,että poliisi eväsi oikeuden!
PoistaLue vitun kyttä toi kertomus ensin, saatanan apina
Poistavoi hemmetin kuustoista. ne voivat tehdä demlan avulla nuiville libertaaneille mitä tahtovat oikeusturvasta välittämättä. voimia sinulle.
VastaaPoistaPakko sanoa, että samaa mieltä oon sun kanssa poliisien toiminnasta. Teet tärkeää työtä, älä luovuta!!!
VastaaPoistaVoisin sanoa tämän paljo rumemminkin, mutta sanotaan näin:(niin helppoa sensuroida,sitähän te ette halua) Olisiko jo aika aikuistua? t:entinen takkulainen
VastaaPoistaHanki videosilmälasit, esim. Pivothead, ja hankit niihin tarvittaessa optiset linssit. Sitten kerrot, että sinulla on niin huono näkö, ettet näe ilman silmälaseja yhtään mitään jos ne riistetään sinulta.
VastaaPoistaMinulla on asiasta kokemuksia.
"Et sitten käyttänyt mahdollisuuttasi kutsua todistaja paikalle kotietsintään? Sellainen mahdollisuushan tuossa kotietsintäluvassakin mainittiin..."
VastaaPoistaKohta 9.06
Kommentin kirjoittajalta jäänyt huomioimatta se mahdollisuus, että poliisi ei tässä tapauksessa noudattanut mitään lakeja ja ohjeita?
VAI SILLÄ TAVALLA MARKUS! VAI SILLÄ TAVALLA!
VastaaPoistaJa tietokone sekä muistitikut ym. data oli salaamatonta?
VastaaPoistaNo olipas päivä. Suomi on pilalla.
VastaaPoistaNauhoittamiseen kannattaa käyttää Bambuseria tai jotain vastaavaa softaa, joka uploudaa videon reaaliajassa nettiin (Käsittääkseni myös salasanan takana olevalle tilille reaaliajassa uppaaminen on mahdollista). Tällä olisit saanut taltioiduksi sen kun poliisi takavarikoi kamerasi.
VastaaPoistaRauhallinen kansalainen oli juuri kirjoittamassa nettiin ihonvärikriittistä mielipidettään, kun ovelta kuului kohtalokas jyske. SP:n raskaasti aseistautunut erikoismiliisiosasto murtautui sisään ja alkoi tulittaa raskailla konetuliaseilla. Bratatatak! Bratatatak! räiskyivät aseet, ja kansalaisen korvan vierestä viuhui sarja suurikaliiperisia nopeita ihmisen sisässä pirstoutuvia luoteja, joista yksikin olisi päätä hipaistessaankin lennättänyt puolet aivokopan sisällöstä seinille. Kansalainen heittäytyi kauhun vallassa lattialle jo varmana kuolemastaan. Luotisuihkut murskasivat hänen kalliin tietokoneensa ja iskivät huonekaluihin käsivarrenmentäviä reikiä riveittäin. Lopulta SP:n miliisit tarttuivat häneen, väänsivät käsivarren brutaalisti poikittain selän taakse ja hakaten ja potkien raastoivat hänet mustaan tunnuksettomaan helikopteriinsa, joka roottorinlavat säksättäen vei hänet kohti tuntemattomassa paikassa sijaitsevaa kidutuskeskusta.
VastaaPoistaOlen kanssasi niin samaa mieltä asioista. Luuleeko poliisi,että kantaväestö ei osaa itse ajatella? ,Näinhän kansaa siis aliarvioidaan...virkavallan toimesta. Tänä päivänä ei tarvita kiihottamista,koska suomi on itse ajanut asiat tähän pisteeseen,että kantaväestöltä menee hermot. Suomi ei ole oikeusvaltio,eikä täällä ole sananvapautta....vain mamut saavat uhkailla ja huudella,mitä haluavat,ilman seuraamuksia! Koskahan näihin asioihin otetaan oikeesti kantaa,sekä tehtäis jotain. Miksi suomalaiset poljetaan maanrakoon!
VastaaPoistaMitä siinä jakamassasi linkissä sitten oli?
VastaaPoistaTsemppiä, sananvapaustaistelijan osa ei ole helppo
VastaaPoistaAnonyymi kirjoitti: Et sitten käyttänyt mahdollisuuttasi kutsua todistaja paikalle kotietsintään? Sellainen mahdollisuushan tuossa kotietsintäluvassakin mainittiin...
VastaaPoistaEt sitten lukenut juttua?
Harvinaisen paljon tullut "sait mitä ansaitsit" -kommentteja, joita en todellakaan julkaise.
VastaaPoistaToivon jokaiselle tämmöisiä kommentoijalle pikaista pääsyä poliisin käsittelyyn, oman kotinsa häpäisyä ja reissua putkaan. Ehkä sitten ymmärtäisitte, mitä meikäläinen on joutunut kokemaan ja miksi. Minulta ei teille riitä ymmärrystä. Ei yhtään. Hävetkää!!!
Ehkä nämä idiootit ymmärtävät tilanteen vasta sitten, kun viranomaiset ottavat HEIDÄT silmätikuikseen ja alkavat vainoamaan HEITÄ jostain HEIDÄN mielipiteensä julkistamisesta. Siinä tilanteessa nämä idiootit parkuisivat naama punaisena, miten kamalaa on kun poliisi tekee sitä ja tätä heille - mutta nämä idiootit eivät kykene ymmärtämään, miksi kummassa minä moitin, kun poliisi toimii samalla tapaa minua kohtaan. Harvinaista älyllistä vajavaisuutta ja idiotismia.
Toivon pikaista menolippua Kiinaan tai Pohjois-Koreaan näille kusipäille, kun kerran rakastavat viranomaismielivaltaa ja ajatus"rikollisten" vainoamista. Sitä saa, mitä tilaa.
Ei ole mahollista. Jos kyse on maahanmuuttajasta sillon unohtuu kaikki säännöt ja lait sun muut. Mutta kyse suomalaisesta nii tietty tämmöstä toimintaa. Joo tosiaan toi että ei lääkäriä näe, on jo syy nostaa syyte SIKOJA vastaan. Entä jos jotku sokerit tms ois laskenu niin että koomassa ollaan. Ei saatana mitä toimintaa. Jatka samaa hommaa ja älä luovuta. Suomen kansalle pitää tiedottaa että kytät ei ole niitä rehellisimpiä ja luotettavimpiä ihmisiä täällä. Tai siis sikoja..
VastaaPoista1/2: Siitä ei pääse mihinkään että tässä maassa harrastetaan (tai pitäisi varmaan puhua ammattimaisesta toiminnasta, ei harrastamisesta) huikeita määriä mielivaltaa kansalaisia kohtaan viranomaisten toimesta, ja poliisi, tulli ja muut lainsäädäntöä valvovat elimet ovat aivan omalla tasollaan tässä toiminnassa. Psykologian 101:kin riittää toisaalta jo kertomaan millaiset ihmiset todennäköisesti tuollaisiin ammatteihin hakeutuvat: kontrollifriikit, vallanhimoiset ihmiset, jotka katsovat, että heillä on moraalinen oikeus (omasta mielestään varmaan velvollisuuskin) puuttua minkä tahansa keinojen voimin muiden ihmisten tekemisiin. Usein vain näiden ihmisten tekojen vakavuus kalpenee sen rinnalla, millaisia keinoja ja ihmisoikeusrikkomuksia nämä muka yhteiskunnan rauhaa "suojelevat", lähes rajattomalla vallalla ja olemattomalla valvonnalla ja oikeustajulla varustetut Gestapo-miehet soveltavat "suojelemaansa" kansaa kohtaan.
VastaaPoistaIkävä kyllä suurin osa kansasta ei tajua millaisen paskakasan päällä tässä keikutaan, vaan typerykset luottavat edelleen poliisiin koska eivät omaa realistista käsitystä siitä mielivallasta jonka kohteeksi viattomatkin ihmiset tässä maassa joutuvat. Se kuuluisa "innocent until proven guilty" on lähinnä korni vitsi kaikkien muiden kuin lainvalvojien itsensä kohdalla, jotka tässäkin kirjoituksessa läpikäytyjen faktojen ja esimerkkien tapaan voivat todistaa itse itsensä syyttömiksi. Omaa pesää kun ei tietenkään liata, ja poliisi pitää yleensä kaikin mahdollisin keinoin huolta siitä ettei ketään puolueetonta ja ulkopuolista ole paikalla todistamassa ja kertomassa mitään faktoja, jotka poikkeaisivat poliisien itsensä kertomasta "totuudesta".
Miten voi luottaa lainvalvojaan, joka pitää oikeutenaan rikkoa mielivaltaisesti juuri niitä lakeja joita näiden muka pitäisi valvoa? Onhan tässä jo historiassa nähty moneen otteeseen monissa maissa mitä tästä seuraa. On naurettavan typerää ja naiivia kuvitella, että meidän virkavaltamme olisi immuunia sille mitä muualla ja historiassa on tapahtunut vain koska meidän poliisimme ovat suomalaisia. Täydellisen sokeat idiootit jaksavat usein hokea sitä vanhaa typeryyden ja yksisilmäisyyden huipentumaa aiheesta, että vain rikollisilla on syytä pelätä. Vitut. Vitut. Vitut. Siihen on tietysti kiva uskoa kunnes ne vääryydet ja epäoikeudenmukaisuudet sattuvat omalle kohdalle jostain moraalisesti kestämättömästä syystä. Ehkä olit väärää mieltä, ehkä tunnet vääriä ihmisiä, ehkä olit väärässä paikassa väärään aikaan, ehkä yritit liian tiukasti pitää kiinni sinulle muka kuuluvista kansalais- ja ihmisoikeuksistasi... Tuo Martin Niemöllerin lainaus on ehkä kulunut ja ylikäytetty, mutta tässä tapauksessa erittäin osuva; Varsin yksin tässä maassa jää jos yrittää pitää kiinni oikeuksistaan virkavaltaa vastaan, ja nämä kusipäät tietävät sen ja käyttävät sitä häikäilemättä hyväkseen riisuessaan sinut tarkoituksellisesti ja järjestelmällisesti lähes kaikista niistä oikeuksistasi joiden muka pitäisi oikeusvaltiossa sinua turvata. Mutta mitäs kansalaisten pilatuista ja tuhotuista elämistä kunhan on omalle poliisipomolle näyttää että taas on saatu jotain aikaan.
2/2: Aarniokin teki huumepoliisissa kovaa tulosta välittämättä laeista ja säädöksistä. Kun kaikki virkaveljet katsoivat varmaan myös tarkoituksellisesti toiseen suuntaan, Aarnio käytti omaa käytännössä lain yläpuolella olevaa virkakoneistoaan vallatakseen ainakin Helsingin seudun huumemarkkinat. Kätevää kun voi heittää muut rikolliset vankilaan ja korvata ne omilla miehillään, ja näin hommata mukavan osuuden niistä laittomista markkinoista joita muka pitäisi valvoa ja estää. Käsittämättömintä minusta koko jutussa on, että kun Helsingin kaduilla huumeporukoissa liikkuva jengi tiesi jo kauan ennen Aarnion pidätystä että Helsingin Huumepoliisi on kaupungin suurin huumediileri, niin miten vitussa on mahdollista että homma jatkui niin pitkään muka kenenkään siitä tietämättä? Joko poliisivoimamme ovat täysin kyvyttömiä hoitamaan tehtäviään, viranomaisten itsensä valvominen ei ole lähelläkään edes välttävän arvosanan rajaa (tämänhän kaikki poliisien mielivallan kohteeksi joutuneet jo tiesivätkin toisaalta) ja/tai Aarnio on uhrilammas joka pitää uhrata median alttarilla homman paljastuttua, ja ne, jotka tarkoituksellisesti sulkivat silmänsä menolta, suojelevat nyt itseään.
VastaaPoistaEn tiedä mikä yhdistelmä noista vaihtoehdoista on huolestuttavin. Poliisin rikoksista kun ei kukaan muu oikein pääse keräämään todistusaineistoa kuin poliisi itse, ja tässä on varmaan jo tullut kaikille selväksi, että suurimman osan aikaa poliisit peittelevät kollegoidensa rikoksia ja laitonta toimintaa, ja on aika itsestäänselvää että silloin ainoastaan murto-osa niistä tulee ikinä ilmi ja julkisuuteen, puhumattakaan siitä että poliisi oikeasti tässä maassa saisi mitään tuomiota laittomuuksistaan.
Lopuksi ei kai voinekaan muuta kuin todeta erään vanhan kansanviisauden USA:sta, tuosta kokoomuslaisten ja vastaavien alle nenänsä päähän eteenpäin näkevien typerysten mallimaasta: FUCK THE POLICE.
Kerran nuorena oisinko ollut 18v kännipäissän rötöteltiin auto kaveri porukalla ja niinhän meidät seuraavana päivänä otettiin kiinni tuntomerkkeihin sopivina ja paiskattiin putkaan. Kun pääsin kuulusteltavaksi ni poliisi oli hyvin asiallinen ja kaverillinen porisi niitä näitä ja kertoi että jos haluan voin saada asianajan paikalle mutta ei kuulemma ole tarvetta välttämättä tässä vaiheessa. Koska olin ensimmäistä kertaa poliisin kanssa tekemisissä näissä merkeissä niin hyväuskoinena en asianajajaa halunnut paikalle. Ja voitte vaan arvat mitä tapahtui kun kielsin osallisuuteni rikokseen alkoi uhkailu ja nyrkillä pöytään hakkaaminen ja poliisi huusi kurkkusuorana mulle että jos en tunnustaisi joutuisin linnaan missä ei tääläinen pikku poika kestäisi päivääkään itkemättä. Poliisin käytös ja uhkailu saivat mutta niin suunniltani ja pelokkaaksi että tunnistin koko roskan. No eipä ole tarvinnut sen jälkeen poliisiin luottaa.
VastaaPoistaJenkeissä sut ois ammuttu virkavallan vastustamisesta jo siinä vaiheessa kun ekan kerran avasit suusi.
VastaaPoistaSaanen suorittaa pienen kommentin "Oikeusvaltion" toiminnasta, jossa olen asunut:
PoistaRanska:
Mitä olen nähnyt poliisin toiminnasta niin:
1. He olisivat tulleet aamu 2:lta mustalla pakettiautolla.
2. Räjäyttäneey ovesi ja Karjuneet että koko rappu tärisee.
3. Laittanut sinut nippusiteisiin ja pussin päähän.
4. Kuljettanut sinut pakettiautolla jonnekkin korpeen jossa sitt alkaa kuulustelut... xD muttasiis pointtina että tuo toiminta kuvailtuna oli hävytöntä, mutta kyllä muissakin maissa on samanlainen meno.
Saa kaveri syyttää ihan itseään. Ei minua koskaan ole ratsattu tai kotiani tutkittu. Ei ole ollut tarvetta. Kyseisessä tapauksessa taitaa olla tarve moisille asioille. Eli sitä saa mitä tilaa.
VastaaPoistaVoimia ja jaksamisia. Kiitos raportista. Tätä pitää levittää myös ulkomaille, etenkin Yhdysvaltoihin.
VastaaPoistaJännä, että täällä väitetään puolustettavan sananvapautta, mutta ei sallita eriäviä mielipiteitä julkaistavan. Vaan nämä kaikki ovat idiootteja, jotka pitäisi lähettää Pohjois-Koreaan. -Mitenkäs, se nyt sitten menikään? Ennakkosensuuri on paras sensuuri?
VastaaPoistaTuskin tätäkään julkaiset, mutta luetpa itse ainakin. Ehkä hetken edes mietit, mitä sananvapaus on. Se toimii, näethän, molempiin suuntiin.
Niin eli suutut kun sut tullaan hakemaan kun oot lapsellisesti jättänyt menemättä kuulusteluun...? Grow up... "Poliisi on natsisika" kuuluu valkoroskan perushokemiin. Lienet sitten sitä valkoroskaa.
VastaaPoistaEipähän tartte häpäisyvideoita tehdä.
VastaaPoistaSiinä taas suomen suurin rikollisjärjestö näytti mallia miten suomessa toimitaan.
VastaaPoistaEhkäpä herran kannattaisi muuttaa tällaiseen oikeusvaltioon mitä Suomi ei hänen sanojensa mukaan ole. Ehkäpä siellä silmät aukeaisi, että loppujen lopuksi Suomessa on asiat paljon paremmalla tolalla. Vaikka välillä virkavalta virheitä tekeekin. Ovathan hekin ihmisiä.
VastaaPoistaKyllä Markus on 100% oikealla asialla.
VastaaPoistaSuomessa näyttää olevan vieläkin internet aikana paljon ihmisiä jotka ilmeisesti elävät jossain keinotodellisuudessa tai höttömaailmassa.
Sananvapaus ei ole sitä että voi lukea Pirkka lehdestä kesäkeitto reseptiä.
Sananvapaus on sitä että voi sanoa että hallitus, oikeuslaitos, viranomaiset ovat rikollisia yhteiskunnan mädättäjiä ja että he eivät palvele kansalaisten etua vaan omia valtapyrkimyksiä.
Sananvapaus tarkoittaa sitä että voin olla eri mieltä jostain uskonnosta. Ja jos haluan voin polttaa esim. koraanin ja näin voimakkaasti osoittaa mielipiteeni asiasta. Se on sananvapautta. Eikä tähän ole millään viranomaisella mitään nokan koputtamista.
Viranomaisten kuuluisi toimia niin että sananvapautta varjellaan kynsin hampain.
Eikä päinvastoin, kuten nyt, asettuen näyttävästi julkisuudessa koraanin ja islamin puolustajiksi. Kuten esim. Itä-Uudenmaan poliisijohto on tehnyt.
Poliisin ei kuulu pelata mitään jalkapalloa somalirikollisten kanssa. Eikä sen kuulu muutenkaan toimia mitenkään sillä tavalla että se asettuu julkisuudessa jonkun tietyn ihmisryhmän erityiseksi kaveriksi.
On somaleiden itsensä hoidettava omat asiansa niin että he eivät aiheuta ongelmia.
Näinhän ei tapahdu. Päinvastoin. 20 vuoden kokemus osoittaa että ongelmat ovat pahentuneet ja rikoksia tehdään somaliyhteisön toimesta kuin liukuhihnalta. Tässä tarvitaan ihan muita keinoja kuin jalkapallon pelaamista.
Näiden ihmissaastojen kurittamista. Ja kovalla kädellä.
Samoin pitäisi kurittaa ns. isän kädestä näitä viranomaisia.
Suomen päättäjät ovat syyllisiä siihen tilanteeseen mikä maassa on maahanmuutto rikollisuuden ja etnisen väkivallan osalta. Ei Markus. Markus on vittuuntunut kuten on moni muukin suomalainen. Mutta hän on tehnyt asialle jotain. Hän on tuonut julki asioita kaunistelematta. Eikä hyvältä näytä sen enempää ulkomaalaistaustaisten rikollisten toiminta kuin viranomaismielivalta joka suojelee näitä rikollisia.
Suomi ei tarvitse poliisilaitosta joka yrittää olla hyvää pataa maahanmuuttajayhteisöjen kanssa mutta joka polkee lokaan suomalaisten oikeudet ja vapaudet.
Nykyinen oikeuslaitos joka on muuttunut oikeuden irvikuvaksi, kuuluu vapauttaa tehtävästään ja rangaista mitä ankarimmin sen piirissä toimivia oikeusmurhaajia.
Aika uskomatonta ja ei onnistu kuin Suomessa! Minullekin aikoinaan poliisi tuli tekemään kotietsintää. Kysyin ovea avaamatta, että mahtaako olla etsintälupaa. sanoivat suullisen olevan. Käskin laittaa postiluukusta. Meni vartti kun ovea yritettiin avaimilla auki, mutta eihän se auennut kun olin salvan asentanut. Hetki siitä, tulivat oven läpi eivätkä löytäneet mitään. En tiedä maksoiko poliisi vai taloyhtiö oven, mutta se oli kyllä korjattu kun kaapista pääsin.
VastaaPoistaSuomessa ehdottomasti kannattaa olla ovessa takalukitsemismahdollisuus. ei rosvojen, vaan poliisin takia.
Toivottavasti tietokoneesi levy oli kryptattu!
VastaaPoistaOlethan kuitenkin oikein toivonut kotietsintää näistä syistä suoritettavaksi, joten
VastaaPoistatavallaan sait agendasi valmiiksi.
Ei tähän kovin paljoa huomiota kiinitetä, koska et ole se ensimmäinen vaan kolmas jota syytetään vastaavasta asiasta.
Tavallaan juna meni jo.
Toivottavasti kaikki tärkeimmät tiedostosi ja nettiliikenteesi on "salatussa" muodossa, kuten olet opastanut jo kotvan aikaa muita.
Sinoot ite prkl semmone Janssonin kiusaus, katsos kun ei vääriä varpaita saa paistinpannulla talloa, so. hulluutta. Mutta että onhan tuo aika erikoista ja melko kyseenalaista toimintaa lain vartijoilta, huh huh...
VastaaPoistaMarkus, olit kai kryptannut koneiden kiintolevyt ja luonut salaiset osiot ? Itselläni on joka koneessa kryptaus ja levyosioiden salaus päällä, puhelin on myös kryptattu ja 2 eri salasanalla lukittu.
VastaaPoistaOlen näitä käyttänyt vuodesta 2001 saakka kun poliisi takavarikoi erään silloisen blogaajan koneet jonka blogia seurasin. Sekään henkilö ei kirjoitellut kuin NWO jutuista ja salaliitto hommista mutta ilmeisesti nekin ovat suomen poliisille liikaa, tai tuliko määräys "korkeammalta taholta" , vaikea sanoa.
Pitääpä kryptata muistitikutkin kun poliisi näemmä niiden perään nin kuolaa.
Omat henk koht datat mulla on myöskin kryptattuna ilmaisessa pilvipalvelussa varmuuskopiona.
Voimia ja jaksamista, toivottavasti rikolliset virkamiehet saadaan vielä joskus vastuuseen.
Vaikka et usko kanteluiden johtavan mihinkään, ja tuskin ne johtavatkaan, on se lähes ainoa tapa suomessa vittuilla rikolliselle virkamiehelle, he joutuvat tekemään kirjallisia selvityksiä toimistaan ja sehän heitä harmittaa kun ei voikaan enää levätä koko työpäivää kahvin ja pullan parissa, joten suosittelen kantelun tekemistä.
Miksi et julkaise kommentteja, joissa todetaan sinun saaneen mitä ansaitsitkin? On jokseenkin ristiriitaista, että esittäydyt kovana sananvapauden puolustajana, mutta kuitenkin blogistasi sensuroit kommentit, joissa ollaan kanssasi eri mieltä.
VastaaPoista"Harvinaisen paljon tullut "sait mitä ansaitsit" -kommentteja, joita en todellakaan julkaise."
VastaaPoistaKuulostaa ihan viherhörhöiltä tai vasurivajakeilta. Tiedät, että heidän kommenttinsa eivät ole minkään arvoisia, joten älä piittaa.
Suomen suurin järjestäytynyt rikollisryhmähän on krp
VastaaPoistaOlen sananvapauden puolella, mutta sinun kannattaisi miettiä, että haluatko olla marttyyri vai saada muutosta aikaiseksi. Toki ensimmäinen voi muuttaa asioita, mutta lienee selvä, että ajojahti on kohdallasi käynnistynyt. Rikoksen uusiana voit saada istumista. Pahinta asiallesi on esiintyä julkisuudessa uutena Seppo Lehtona. Sitten ihmiset ovat sitä mieltä, että sait mitä ansaitsit.
VastaaPoistaPoliisien rinnastaminen keskitysleirien vartijoihin ym. on liioiteltua. Klisee, mutta he tekevät vain työtänsä eivät tule sinun vuoksesi ottamaan kenkää. Tämä on totuus ja se pitää hyväksyä. Käytä aikasi ja energia niihin tahoihin, jotka ovat kaiken taustalla. Muut välikädet saavat sitten ajankanssa tajuta oman roolinsa tässä pelissä.
Sen sijaan, että käytät aikaasi sen vatvomiseen mitä oikeutta on mahdollisesti tässä kotietsinnässä ja pidätyksessä rikottu, käytä aikasi hyvän puolustuksen ja strategian laatimiseen. Keskityt siihen mistä sinua tullaan mahdollisesti syyttämään. Muuten käy niin, että raivoat sivuasioista ja sitten oikeus tulee eteen ja antaa sinulle tuomion. Suomesta löytyy oikeustahoja, jotka ovat uskonrauhan rikkomispykälää vastaan ja kannattaisi ottaa heihin kohteliaasti yhteyttä, jotta saat heiltä lausuntoja tapaukseesi liittyen.
Maailma ei toimi niin, että "Minä olen oikeassa ja muut saavat muuttaa toimintamalliaan!", vaan muiden toimintamallit on muutettava yhteistyössä ja järkiperusteilla.
Elikkä virkavalta vainoaa sua, samoin jihadistit. Mitä voit enää tehdä kuin anoa turvapaikkaa jostain sivistyneestä maasta.
VastaaPoistaPoliisi on natsisika.
VastaaPoistaTsemppiä Markukselle, ja nämä "sait mitä ansaitsit" apinat voivat painua imemään rakastamiensa pollareiden kyrpää.
Vastaan useisiin viesteihin yhdessä viestissä...
VastaaPoista> Saa kaveri syyttää ihan itseään. Ei minua koskaan ole ratsattu tai
> kotiani tutkittu. Ei ole ollut tarvetta. Kyseisessä tapauksessa
> taitaa olla tarve moisille asioille. Eli sitä saa mitä tilaa.
Sinun kannattaisi katsoa blogikirjoitukseni kuvituskuvaa. Anne Frank oli myös kamala kriminaali, joka rikkoi lakeja ja poliisi teki kotietsinnän ja vei hänetkin kärsimään laissa säädettyä rangaistustaan. Eli Anne Frank sai myös "mitä ansaitsi", eikö totta?
> Jännä, että täällä väitetään puolustettavan sananvapautta,
> mutta ei sallita eriäviä mielipiteitä julkaistavan.
Olet idiootti. Sananvapauteen ei kuulu oikeutta tulla minun kotiini, minun sivuilleni tai minun korvaani huutamaan omaa asiaasi. Minulla on oikeus oman omaisuuteni käyttöön ja esimerkiksi kieltää siellä mitä minua huvittaa. Sananvapauteen kuuluu oikeus, että sinä saat SINUN SIVUILLASI, SINUN BLOGISSASI ja SINUN PAIKOISSASI julistaa omia mielipiteitäsi vapaasti - aivan kuten minun pitäisi saada minun sivuillani, minun blogissani ja minun paikoissani julistaa omia mielipiteitäni vapaasti. Moista vapauttasi minä en luonnollisestikaan vastusta, päinvastoin, olen valmis taistelemaan sen puolesta myös aseellisesti (ovat mielipiteesi sitten miten hulluja ja minun mielipiteistäni eroavia tahansa).
> Niin eli suutut kun sut tullaan hakemaan kun oot lapsellisesti jättänyt menemättä
> kuulusteluun...? Grow up... "Poliisi on natsisika" kuuluu valkoroskan perushokemiin.
> Lienet sitten sitä valkoroskaa.
Idiootti nro2 näköjään. Sanoinko minä, että minusta hirvein rikos oli tulla noutamaan minut kuulusteluun? Itse asiassa, valitanko koko jutussani LAINKAAN SIITÄ, ETTÄ MINUT TULTIIN HAKEMAAN KUULUSTELUUN? En valita. EN sanallakaan. Valitan kotietsinnästä, omaisuuteni viemisestä jolla ei ole mitään tekemistä jutun kanssa, sekä kohtelustani poliisiasemalla. Olet täysi idiootti, kun et tätä tajua.
> Miksi et julkaise kommentteja, joissa todetaan sinun
> saaneen mitä ansaitsitkin? On jokseenkin ristiriitaista,
> että esittäydyt kovana sananvapauden puolustajana,
> mutta kuitenkin blogistasi sensuroit kommentit, joissa
> ollaan kanssasi eri mieltä.
Idiootti nro3. Sananvapauteen ei kuulu oikeutta tulla minun kotiini, minun sivuilleni tai minun korvaani huutamaan omaa asiaasi. Minulla on oikeus oman omaisuuteni käyttöön ja esimerkiksi kieltää siellä mitä minua huvittaa. Sananvapauteen kuuluu oikeus, että sinä saat SINUN SIVUILLASI, SINUN BLOGISSASI ja SINUN PAIKOISSASI julistaa omia mielipiteitäsi vapaasti - aivan kuten minun pitäisi saada minun sivuillani, minun blogissani ja minun paikoissani julistaa omia mielipiteitäni vapaasti. Moista vapauttasi minä en luonnollisestikaan vastusta, päinvastoin, olen valmis taistelemaan sen puolesta myös aseellisesti (ovat mielipiteesi sitten miten hulluja ja minun mielipiteistäni eroavia tahansa).
> Poliisien rinnastaminen keskitysleirien vartijoihin ym.
> on liioiteltua. Klisee, mutta he tekevät vain työtänsä
> eivät tule sinun vuoksesi ottamaan kenkää. Tämä on totuus
> ja se pitää hyväksyä.
Aivan samalla tapaa keskitysleirin vartijat, NKVD:n tyypit, Stasin työntekijät jne. myöskin vain tekevät työtänsä jne. Tämäkin on totuus. Joten...mikä vertauksessani mättää? Ei mikään. Aivan. Ja sepäs pelottavaa onkin.
Toinen vastaus lukuisiin kommentteihin:
VastaaPoistaKiitoksia tuestanne! Lämmittää lukea näitä kommentteja. Paitsi, että en ole ainut, joka on joutunut viranomaisten silmittömän vainon kohteeksi, olen myös saanut niiltäkin, joilla onnekseen ei mokomia kokemuksia (vielä) ole, paljon kannustusta ja myötätuntoa. Sitä tarvitaankin. Tässä on kovat paikat takana ja vielä kovemmat edessä, koska poliisi selvästi alkaa koventamaan otteitaan minua kohtaan nyt kun vielä näistäkin epäkohdista kerroin julkisesti!
Kovalevyni eivät olleet kokonaan kryptattuja, koska teen varmuuskopioita lennosta ja käytän useita eri käyttöjärjestelmiä vuoronperään, joten kaikki eivät ole yhteensopivia. Olen joskus ennen pitänyt kaikkia kiintolevyjäni kryptattuna ja taitaa olla parasta siirtyä siihen jatkossakin takaisin, noista ilmiselvistä haitoista huolimatta. Ihan vaan siksi, että fuck you. Sen sijaan kaikki vähänkin tärkeät ja arkaluontoiset (henkilökohtaisesti tai juridisesti) jutut ovat kyllä tietenkin vahvan krypton takana aina. Mitään millään tavalla henkilökohtaisesti vahingollista tai edes noloa ei noilta kiintolevyiltä ja tikuilta löydy. Paitsi tietenkin, jos poliisi päättää sinne jotain sellaista istuttaa saadakseen minut entistä pahempaan kuseen - tätä oikeasti pelkään, koska kun poliisi on jo valmis näin suuriin vääryyksiin ja lain rikkomisiin, miksi se pysähtyisi tähän eikä tekisi vielä pahempaa? Kynnys on jo ylitetty näet.
Puhelimestani ja tietokoneeltani ei myöskään luonnollisestikaan paljastu mitään sellaista kommunikaatiota, joka jollain tapaa olisi minulle salassa pidettävää. Olen ottanut huomioon kaikessa viestinnässäni aina sen, että puheluitani ja sähköpostejani koetetaan salakuunnella kaiken aikaa. Poliisi saa joka tapauksessa telekuunteluluvilla ongittua puhelinkeskusteluni, joten siinäkään mielessä se, kenelle ja mitä olen soitellut, ei puhelimeni vaarantuessa merkitse mitään uutta eikä poikkeavaa. Sähköpostini ovat ulkomaisella serverillä vahvasti kryptattuina, eikä poliisilla ole mitään pääsyä sinne. Lisäksi käytän Privnotea viestien lukemiseen ja lähettämiseen, joten edes sähköposteissanikaan ei ole mitään oikeasti arkaluontoista koskaan. Nettisurffailuni teen turvallisen VPN-palvelun takaa ja tärkeämmät jutut vielä TAILS tms. käyttöjärjestelmiä käyttäen, joten mitään sellaiseenkaan liittyvää ei poliisi voi saada selville mitenkään tällä - eikä muillakaan tempuilla.
Pitää varautua jatkossa entistä kovempaan toimintaan poliisin suhteen ja entistä likaisempiin temppuihin. Turvallisuustasoa on nostettava siksi entisestään, koska poliisi voi hyvinkin esimerkiksi ujuttaa keyloggereita ja valvontalaitteistoja asuntooni ja tietokoneeseeni jne. Näitä vastaan on vastatoimia, joita olen jo ennenkin käyttänyt ja joita tulen yhä kehittämään jatkossa lisää. Poliisi tulee vetämään vesiperän, jos minulla olisi jotain, mistä se voisi edes noiden osalta minua jostain syyttää, heh.
Vielä pieni havainto:
Tämä kirjoitukseni on kerännyt jo alle vuorokaudessa enemmän lukijoita, kuin mikään muu blogikirjoitukseni koko historian aikana!!! Kansa on selvästi herännyt ja alkanut kiinnittämään huomiota asioihin! Loistavaa! Ilmeisesti kaikki tämä vääryys ja raakuus ei ollutkaan turhaa. Jos näin moni ihminen on edes hieman havahtunut Suomen oikeuslaitoksen ja viranomaiskoneiston mädänneisyydestä, mikään kärsimäni ei ole ollut turhaa!
Aika outo ratkaisu poliisienkin työturvallisuuden kannalta tuolla lailla kolistella esittäytymättä viranomaiseksi. Varsinkin kun Markusta kohtaan on esitetty tappouhkauksia jne.
VastaaPoistaTISSIT
VastaaPoistaTiedätkö millä keinolla olisit tehnyt tästä teksistä valehtelematta 100 kertaa paremman. Linkittämällä ne lakitekstin kohdat, joita sinua vastaan rikottiin. Menee hieman usko nimittäin jutuista, kun huudetaan sitä sutta tuhat kertaa, muttei edes näytetä missä se on. U know?
VastaaPoistaVaikken ole Markuksen kanssa mistään samaa mieltä, ei kukaan ansaitsisi moista kohtelua, varsinkaan Suomessa.
VastaaPoistaVoimia Markus! Olet selvästi osunut jonkun hermoon lainmukaisilla kirjoituksillasi, jatka samalla linjalla. Jos saan kysyä, mistä rikoksesta sinua epäillään? Tämä prosessi kannattaa dokumentoida mahdollisimman tarkasti.
VastaaPoistaKyllä sitä kuka tahansa ihminen on aika avuton tuommoisessa tilanteessa, kun polliisit tunkevat väkisin kotiin, vievät omaisuutta mennessään ja samalla kuskaavat kansalaisenkin putkaan kuin joissain banaani- tai kiihkouskonnollisissa valtioissa. Poliisithan tekevät mitä käsketään, mutta ei voi mitään, että jokin shariapoliisi tulee mieleen tuommoisesta sattumuksesta. Kysymys lie kuitenkin vain mielipiteistä ja nettikirjoitteluista. Toinen kamaluus tässä nykyajan sulo-Suomessamme on, kun lapsia haetaan varsin usein kodeista väkisin pois vanhemmiltaan.
VastaaPoistaMinulla on vain yksi varsin kaukainen kokemus moisesta, kun kaksi kaksi krp:n karjua tuli jututtamaan minua kotiin siitä, että olin aikonut tehdä jutun yhdestä paikallisesta poliisipäälliköstä erääseen hymyileväiseen aikakauslehteen. Jutusta oli jo sovittu lehden kanssa, mutta mielestäni näyttö oli sittenkin hutera, joten jätin jutun tekemättä. Krp oli kiinnostunut siitä, mistä olin saanut tietoja semmoiseen juttuun, mitä en sitten tehnytkään. Asia oli paikallisesti, ainakin kyttälaitoksella kuuma, yhdessä kaupungissa.
Krp:n tyypit käyttäytyivät silloin aika asiallisesti, mitä nyt vähän uhkailivat, että lähdetään laitokselle lukemaan lakikirjaa. Hyö hermostuivat hiukan, kun minä uhkasin soittaa heti liiton lakimiehelle. Ei lähdetty mihinkään. Otin sitten jälkikäteen selkoa asioista, eikä minun olisi tarvinnutkaan lähteä kotoani mihinkään, eikä edes jutella polliisien kanssa.
Kannattaisi kyllä selvittää julkisesti ja perusteellisesti, mitä oikeuksia ihmisellä eli Suomen kantakansalaisella on Markuksen kuvaamassa tapauksessa vai onko niitä enää käytännössä ollenkaan. Minä en tee enää töitä, mutta on täällä blogiporukoissa sellaisia, jotka kirjoittelevat usein mm. kansalaisten oikeusturvasta, jms.
Yritä vain blogituttu Markus ottaa rennosti! Toki minäkin silloin aikoinaan olin vähän vastaavassa tilanteessa aika epävarma. Kirjoituskonetta eivät muuten silloin vieneet mihinkään, eivätkä pöytäpuhelinta. Heh. Paskaakos tässä!
Markus, jos tarvetta ilmenee niin toivottavasti Jaskan kymppiliikkeestä on apua. Minä olen ainakin mukana.
VastaaPoistaPakkokeinolaki löytyy osoitteesta
VastaaPoistahttp://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2011/20110806
ja kotietsintää käsitellään sen 8. luvussa. 16. pykälän otsikko on "Kotietsintäpäätös". Suomessa ei siis ole mitään amerikkalaistyylistä
kotietsintälupaa, vaan poliisi saa käytännössä suorittaa tavallisen kotietsinnän aina kun mieli tekee. Ja kirjoittaa paperit jälkeenpäinkin "...Asian kiireellisyyden sitä edellyttäessä pidättämiseen oikeutetun virkamiehen päätös saadaan kirjata etsinnän toimittamisen jälkeen." Vain ns erityinen kotietsintä vaatii tuomioistuimen luvan, katso 17. pykälä.
Tee ihmeessä rikosilmoitus tapahtuneesta. Saavatpahan lisää työtä ja ehkäpä vähän hidastaa heidän jengimeininkiänsä. Tsemppiä sulle, toimi hyvin!
VastaaPoista-Tiia
Nyt en ymmärrä että onko Markus Jansson fasistien puolella vai vastaan? Hän kritisoi poliiseja ja voimakeinoja kun häntä kohdellaan väärin, mutta toisaalta hän valitsi tarinaansa kuvan Anne Frankista ja tekstin, että "mitä, jos fasistihallitukselta piileskelyn sijasta olisivat noudattanut lakia ja mennyt kuolemanleirille?"...
VastaaPoista"Sinun kannattaisi katsoa blogikirjoitukseni kuvituskuvaa. Anne Frank oli myös kamala kriminaali, joka rikkoi lakeja ja poliisi teki kotietsinnän ja vei hänetkin kärsimään laissa säädettyä rangaistustaan. Eli Anne Frank sai myös "mitä ansaitsi", eikö totta?"
VastaaPoistaVertaatko itseäsi todella rotunsa/uskontonsa takia vainotuksi tulleeseen ihmiseen? LOL!
Ja sinun mielestäsihän koko holokaustia, missä Anne Frank sai surmansa, ei ole edes tapahtunut. Vai oletko kääntänyt takkisi?
Aika tekopyhää joltain holokaustin kieltäjä natsilta käyttää syyttömänä murhatuksi tullutta lasta oman uhriruikutuksen keppihevosena. LOL!
Mutta ethän sinä pelle edes julkaise mitään kommetteja missä idioottimaisuuksiasi paljastetaan. Tänne ei kelpaa muu kuin hompanssien ja muiden fasistien öilötys.
Sietäisit hävetä!
> Nyt en ymmärrä että onko Markus Jansson fasistien puolella
VastaaPoista> vai vastaan? Hän kritisoi poliiseja ja voimakeinoja kun
> häntä kohdellaan väärin, mutta toisaalta hän valitsi
> tarinaansa kuvan Anne Frankista ja tekstin, että "mitä,
> jos fasistihallitukselta piileskelyn sijasta olisivat
> noudattanut lakia ja mennyt kuolemanleirille?"...
Et nähtävästi ymmärrä yhtään sarkasmia? Et yhtään. Et tippaakaan.
Pointtihan nimenomaan on, että Anna Frank oli myös rikollinen, joka piilotteli poliisia eikä suostunut noudattamaan lakia. Ihan kuten minäkin. Jos jonkun mielestä minä tein väärin, niin teki Anna Frank myös, kun hänkin piilotteli poliisia eikä kävellyt suosiolla karjavaunuun jne.
Jansson puolustat sananvapautta? Et kuitenkaan hyväksy eriäviä mielipiteitä, mutta itse koiet oikeudeksesi uhkailla ja haukkua muita. Olet vain ja ainoastyaan tyhmä kusipää, et mitään muuta. Semmoinen idiootti, jonka naamaan toimitetaan nyrkki ihan aiheesta.
VastaaPoistaSivistysmaissa olisit paljon pahemnmassa kusessa noiden asepuheittesi kanssa.
Toisaalta väität, että poliisi ei ymmärrä mitään tekniikasta, toisaalta sepität tarinaa, miten sinua seurataan. Tutkiyuta idiootti pääsi.
Sinä olet huonon tyhmän ihmisen maineesi ansainnut. Toivon sinulle kunnon tuomiota. Jos ei muuten, nin jonkun oman käden kautta. Mielellään kivualiaasti.
Miksi ihmeessä se koraani takavarikoitiin? Eihän sitä ole käytetty "rikokseen"? Takavarikoitiin ennakoivasti?
VastaaPoistaOttakaa nyt tämän blokkauksen lukijat ja jakajat huomioon, että Jansson on, omankin todistuksensa mukaisesti, mielenterveydeltään horjuva henkilö.
VastaaPoistaSen välillä mitä oikeasti tapahtui ja mitä Jansson kirjoittaa ei välttämättä ole kovin vahvaa korrelaatiota muiden kuin Janssonin omasta mielestä ja Janssonin mielessä.
Varmaa kuitenkin on se, että millään viranomaiskoneistolla tai poliisilla ei ole resursseja tai motivaatiota käynnistää "ajojahtia" Janssonin kaltaisia itseuhriutujaa kohtaan, Miksi olisi?
Hei! Suosittelen, että laitat asiasta ensin valituksen tänne Suomen puolelle Poliisille. Jos asia ei tätä kautta etene, niin valita asiastasi Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen. Kriteerit lukevat täällä:
VastaaPoistahttp://formin.finland.fi/public/default.aspx?contentid=204925#edellytykset
Aikamoista toimintaa poliisilta. Ei tuossa menty mitenkään lain mukaan. Tarkoituksella toki olet trollannut mutta on näköjään osunut ja uponnut.
VastaaPoistaEi tarvi poliisin itkeä määrärahojen kanssa kun tämmöiseen on laittaa resursseja... Linkittäminen ja kiihottaminen? Koraani ja CH-lehti takavarikoitu. LOL!
Löytyykös tuota linkitettyä kiihotus-juttua nyt sitten enää mistään? Vois katsoa kiihottuuko sitä itsekin siitä:)
Oliskohan Turre Legal tai Heikki Lampela kiinnostunut ottamaan tästä juttua? Ainakin Turre Legal on ollut sananvapausjutuissa julkisuudessa ja EFFI:n porukkaa ovat.
Tämän tapauksen innoittamana työstin koosteen noitavainoista 2000-luvun Suomessa.
VastaaPoistaJe suis Markus!
> Jansson puolustat sananvapautta? Et kuitenkaan
VastaaPoista> hyväksy eriäviä mielipiteitä, mutta itse koiet
> oikeudeksesi uhkailla ja haukkua muita.
Idiootti. Sananvapauteen ei kuulu oikeutta tulla minun kotiini, minun sivuilleni tai minun korvaani huutamaan omaa asiaasi. Minulla on oikeus oman omaisuuteni käyttöön ja esimerkiksi kieltää siellä mitä minua huvittaa. Sananvapauteen kuuluu oikeus, että sinä saat SINUN SIVUILLASI, SINUN BLOGISSASI ja SINUN PAIKOISSASI julistaa omia mielipiteitäsi vapaasti - aivan kuten minun pitäisi saada minun sivuillani, minun blogissani ja minun paikoissani julistaa omia mielipiteitäni vapaasti. Moista vapauttasi minä en luonnollisestikaan vastusta, päinvastoin, olen valmis taistelemaan sen puolesta myös aseellisesti (ovat mielipiteesi sitten miten hulluja ja minun mielipiteistäni eroavia tahansa).
> Toisaalta väität, että poliisi ei ymmärrä mitään tekniikasta,
> toisaalta sepität tarinaa, miten sinua seurataan. Tutkiyuta
> idiootti pääsi.
Ahaa, missä olen väittänyt moista? En missään. LOL.
> Sinä olet huonon tyhmän ihmisen maineesi ansainnut. Toivon
> sinulle kunnon tuomiota. Jos ei muuten, nin jonkun oman käden
> kautta. Mielellään kivualiaasti.
Mene sinä imemään Illmannin melaa, ääliö!
> Ottakaa nyt tämän blokkauksen lukijat ja
VastaaPoista> jakajat huomioon, että Jansson on, omankin
> todistuksensa mukaisesti, mielenterveydeltään
> horjuva henkilö.
Missä olen väittänyt, että minulla on mielenterveyden häiriö? Tajuatko, vitun debiili, että on lukuisia somaattisiakin sairauksia, joista seuraa mm. aivosumua ja unihäiriöitä. Ahdistusta nyt tulee tilanteesta johtuen kenelle tahansa. Ääliö.
> Varmaa kuitenkin on se, että millään
> viranomaiskoneistolla tai poliisilla
> ei ole resursseja tai motivaatiota
> käynnistää "ajojahtia" Janssonin
> kaltaisia itseuhriutujaa kohtaan,
> Miksi olisi?
Ahaa, ilmeisesti tänne postaamani skannaukset olivat siis väärennöksiä ja valehtelen missä ja miksi olen koko päivän ollut. Just. Ehkäpä sinä olet se, jonka olisi syytä tutkituttaa pääsi?
Enää olisi puuttunut vain ristiinnaulitseminen, niin Markus olisi saanut seurata Jeesusta taivaaseen.
VastaaPoistaAikaisemmassa kommentissa mainittu kymppiliike on nerokas veto. Olisikohan postilokero turvallisempi tapa vastaanottaa kymppejä, kuin oma osoite? Bitcoin on taitaa olla turvallisin, mutta kaikki eivät sitä käytä. Lisäksi kuvittelen fyysisellä kirjekuorella olevan suurempi symbolinen merkitys.
VastaaPoistaJoka tapauksessa laitan tukeni tulemaan. Nämä esivallaksi julistautuneet gansterit pitää saada kuriin.
Tukeni Markukselle. Valtion roistot eivät noudata edes omia lakejaan. Olen kanssasi täysin samaa mieltä siinä, että he veisivät ihmisiä myös montun reunalle, jos järjestelmä sen sallisi tai he tietäisivät pääsevänsä kuin koira veräjästä. Onneksi nämä kentällä tehdyt pikaoikeuden teloitukset eivät ainakaan vielä ole tulleet täällä tavaksi. Pelottavia esimerkkejä löytyy maailmalta, joten ei kannata tuudittautua väärään turvallisuudentunteeseen. Poliisille pitää näyttää ajoissa ettei sen omankädenoikeutta suvaita.
VastaaPoistaJanssonia vainotaan laittomasti asiasta, jonka ei oikeusvaltiossa pitäisi edes olla rikos. Joka tapauksessa poliisin, oikeuslaitoksen ja muun virkamieskoneiston pitää ehdottomasti toimia lain mukaan ja ammattimaisesti, myös niissä tapauksissa, joissa "asiakas" on rikkonut lakia, on ärsyttävä, on eri mieltä tai joidenkin mielestä kaivaa ns. verta nenästään.
VastaaPoistaYksi neuvo; älä käytä sarkasmia tai ironiaa, sillä enemmistö on liian yksinkertaista tajutakseen sitä.
VastaaPoistaPaljonpa on kaikenlaisia ihme ruikuttajia täällä selittelemässä ja pilkkaamassa Janssonia. Moiset selkärangattomat päänsä aukojat pissaisivat heti pöksyynsä, jos poliisi tulisi heidän ovensa taakse. Jansson sen sijaan mitä ilmeisimmin hoiti asian harvinaisen tyylikkäästi kotiin. Pisteet siitä!
VastaaPoistaEiks toi kotietsintälupa raukea jos osoitteesi vaihtuu? tai ainakin joutuvat anomaan uutta... käsittämätöntä touhua, miten täällä kohta enää uskaltaa olla suomalaisia arvoja vaaliva konservatiivi jos pollaritkin tulee koteihin mielipiteiden takia?
VastaaPoistaPoliisi on homo.
VastaaPoistaAiotko vielä tehdä häpäisyperformanssin?
VastaaPoistaTeet todella tärkeää ja epäitsekästä työtä levittäessäsi tietoa poliisin törkeistä toimintatavoista. Olisi hienoa, jos jaksaisit pitää meteliä asiasta ja tehdä asianmukaiset kantelut. Kokemuksesi on huolestuttava ja minulle silmiä avaama. En ollut tajunnut poliisin toimivan Suomessa sentään näin törkeästi.
VastaaPoistaÄlä välitä vihaajista. Tässä tapauksessa olet selkeästi uhri, ja poliisi on törkeästi rikkonut oikeuksiaan. Kukaan täysijärkinen ei voi muuta väittää.
Toivotan sinulle voimia, jaksamista ja kaikkea muutakin hyvää.
hahahahah.. miksi ne on ottanut koraanin tutkittavaksi?
VastaaPoistavittu mitä pellejä!
> Aiotko vielä tehdä häpäisyperformanssin?
VastaaPoistaTotta kai! Entistä suuremmalla syyllä! Ajattelin alunperin tehdä sen, kun muslimit seuraavan kerran sikailevat Suomessa oikein kunnolla, mutta nyt teenkin sen yksinomaan siitä syystä, että dhimmiytyneet poliisit sikailevat Suomessa muslimeja miellyttääkseen. Uusi koraani on hankinnassa ja sen jälkeen alkaa häpäisy.
Toki nyt on "sattuneesta syystä" vähän kiirusta...
Janssonilta varmaan takavarikoidaan seuraavakin pyhä kirja.
VastaaPoistaTapanilan raiskausjutun "tuomiot" olivat nyt viimeinen niitti tälle mamujen palvonnalle. Vittu jos viisi valkoihoista suomalaista tunkisi sormensa jonkun somppuh****n pilluun ja perseenreikään niin noinkohan selviäisi ilman tuomiota?
VastaaPoistaTuo oli kyllä poliiseilta kaiken idioottimaisuuden huippu että Charlie Hebdo lehti takavarikoitiin :D Ehkä se on suomessa laiton. Syy : sisältää sananvapautta.
VastaaPoistaTuossa ylempänä siis tarkoitetaan "somppuharpun", ihan vaan näin selvyyden vuoksi ettei kenenkään tarvitse pillastua.
VastaaPoista"Idiootti. Sananvapauteen ei kuulu oikeutta tulla minun kotiini, minun sivuilleni tai minun korvaani huutamaan omaa asiaasi. Minulla on oikeus oman omaisuuteni käyttöön ja esimerkiksi kieltää siellä mitä minua huvittaa. Sananvapauteen kuuluu oikeus, että sinä saat SINUN SIVUILLASI, SINUN BLOGISSASI ja SINUN PAIKOISSASI julistaa omia mielipiteitäsi vapaasti - aivan kuten minun pitäisi saada minun sivuillani, minun blogissani ja minun paikoissani julistaa omia mielipiteitäni vapaasti. Moista vapauttasi minä en luonnollisestikaan vastusta, päinvastoin, olen valmis taistelemaan sen puolesta myös aseellisesti (ovat mielipiteesi sitten miten hulluja ja minun mielipiteistäni eroavia tahansa)"
VastaaPoistaEhkä kannattaisi ymmärtää mitä sananvapaus on pelle. Suomi on allekirjoittanut yhdessä 43:n muun valtion kanssa Euroopan ihmisoikeussopimuksen, jonka 10. artikla toteaa sananvapaudesta muun muassa:
»Jokaisella on sananvapaus. Tämä oikeus sisältää vapauden pitää mielipiteitä sekä vastaanottaa ja levittää tietoja ja ajatuksia alueellisista rajoista riippumatta ja viranomaisten siihen puuttumatta.»
(Euroopan ihmisoikeussopimuksen 10. artiklan ensimmäinen kohta.[3])
Sinä estät sananvapautta kun julkisessa paska blogissasi poistat ihmisten mielipiteitä. Samaa voisi sanoa että koska käytät soneran internettiä niin sonera päättää mitä kirjoitat blogissasi. Hanki aivot ja sääli ettet joutunut linnaan. Ja jotenkin hävettää että tuhlasin elämästäni 10 minuuttia sen takia että luin kaiken tämän paskan...
>> »Jokaisella on sananvapaus. Tämä oikeus sisältää vapauden pitää mielipiteitä
VastaaPoista>> sekä vastaanottaa ja levittää tietoja ja ajatuksia alueellisista rajoista
>> riippumatta ja viranomaisten siihen puuttumatta.»
>> (Euroopan ihmisoikeussopimuksen 10. artiklan ensimmäinen kohta.[3])
>>
> Sinä estät sananvapautta kun julkisessa paska blogissasi poistat ihmisten mielipiteitä.
Hei debiili, olenko minä VIRANOMAINEN tai "ALUEELLINEN RAJA"?!? Häh? Olenko? En. Ääliö. Idiootti. Debiili.
Ei kannattaisi viljellä sanaa "Suomessa" sitä tätä negatiivista. Katsos kun suomalaiset inhoaa jos suomea/suomalaisia haukutaan, vaikka olisi aihettakin.
VastaaPoistaEli kun on syytä antaa palautetta poliisille, syyttäjälle ja oikeudelle. Älä sekoita suomea siihen. Suomi suomalaiset eivät ole syyllisiä moisiin törkeyksiin mitä sinulle tehtiin.. jos toivot hyväksyntää, älä suomi suomalaista on vanha kansan sananlasku.
Blogipäivityksesi ovat aina päivittynee eri blogieni https://ajan-suunta.blogspot.com sivuissa ;) Laitoin pahuuttani tämän http://markusjansson.blogspot.com/2015/06/poliisi-rynnakoi-asuntooni-vie-tavarani.html jälleen twitterissä jakoon ;) Seppo Lehto
VastaaPoistaKansallissosialistinen Saksa pelasti Suomen kommunismilta ja "Josif Stalinilta".
VastaaPoista