27. marraskuuta 2019

Facebookin sensuuri alkoi nopeasti

Noniin, taas Facebook sensuroi ja vainoaa minua mielipiteitteni vuoksi. Tällä kertaa leimaavat postauksiani spämmiksi ja sillä verukkeella deletoivat ne pois. Tällä kertaa esimerkiksi muka CFS/ME/SEID vertaistukiryhmän kuvauksen päivittäminen oli "spämmiä", kuten myöskin "spämmiä" oli linkin laittaminen yhteen uuteen CFS-blogin kirjoitukseeni.

Siis väännän nyt rautalankaa:
- Minä olen tuon ryhmän yksi ylläpitäjistä. Kun minä päivitän ryhmän kuvausta poistamalla sieltä muutaman virkkeen ja lisäämällä muutaman virkkeen, kyse on mukamas spämmistä. No kuka noita sitten saisi päivittää ja miten vaiko eikö mitenkään, jottei kyse olisi spämmistä? Häh?!?
- Kun minä laitan sinne yhden linkin yhteen ulkopuoliseen postaukseen, kyse on muka spämmistä. Samaan aikaan muut jäsenet (huom, jäsenet, eivät edes ylläpitäjät) postaavat lukuisia linkkejä ulkopuolisiin juttuihin, eikä niitä merkata spämmiksi.

Kaikki yritykset postata mitään linkkiä ko. sairauteeni liittyvään blogiin on estetty, saan seuraavan ilmoituksen:


Tällä tasolla on tämä punavihersuvakkien sensuuri ja moraali Facebookissa: Edes vakavasti sairaiden ihmisten vertaistukiryhmää ei saisi ylläpitää, jos nimi on Markus Jansson. Mitä seuraavaksi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti