29. marraskuuta 2016

Vetoan koko nettikansaan kerätäkseni vastikeettomasti bitcoineja

Kuten varmasti olette jo lukeneetkin, minuahan syytetään nyt rahankeräysrikoksesta. Vaikka tietenkään sen kriteerit eivät täyty, koska minä en ole pyytänyt ikinä missään rajoittamattomaan yleisöön vedoten vastikkeettomasti rahaa lahjoitettavaksi minulle. Tuota syytettä perustellaan rahankeräyslain vastaisesti sillä, että joku perusti Facebook-ryhmän, jossa minulle haluttiin kerätä rahaa ja sinne postattiin tilinumeroni. Eli Suomessa viranomaiset eivät noudata taaskaan lakia ja vainoavat minua täysin perättömästi, yllättyneitä lienevät __________, __________ ja ______________.

No, sain eräältä kaverilta vinkin Facebookissa, jonka minun olisi pitänyt toki itsekin tajuta jo kauan aikaa sitten:
  1. Suomen Pankin mukaanhan Bitcoin ei ole rahaa tai maksuväline.
  2. Rahankeräyslaki kieltää vain rahan keräämisen ilman rahankeräyslupaa.
Näin ollen Bitcoinien pyytäminen rajoittamattomaan yleisöön vetoamalla vastikkeettomasti ja ilman rahankeräyslupaa ei ole rahankeräyslain rikkomista. Ei voi olla. En kerta kaikkiaan mitenkään, millään muotoa voi syyllistyä näin tekemällä rikokseen, koska Bitcoin ei ole kerran rahaa ja vain rahan kerääminen rajoittamattomaan yleisöön vetoamalla on rikos. Minua vastaan nostetussa rahankeräysrikosjutussa ollaankin kaikessa hiljaisuudessa luovuttu Bitcoinien keräämisestä syyttelemisestä ja Bitcoinien takavarikoimisvaatimuksista, koska syyttäjäkin on tämän karun tosiasian vihdoinkin hoksannut (toisin kuin Rauman fiksut poliisit).

(No, kun tämä keräykseni tulee poliisin tietoon, niin tietenkin lakia muutetaan tai tulkitaan toisella tapaa kuin koskaan ennen. Ehkä olisi rehellisempää sanoa, että tämä ei ollut ENNEN rikos, ennen kuin minä sen tein. Nyt se on rikos. Ainakin minulle. Ainakin minun tapauksessani. Wait & see.)

Vetoan kaikkiin ihmisiin kaikkialla maailmassa, jotta nämä lahjoittaisivat minulle täysin vastikkeettomasti Bitcoineja. Aion käyttää ne tulossa olevien sakkojen maksamiseen ja muihin viranomaismielipuolisuuden kuluihin. Jos jotain jää ylitse, sen käytän mihin huvittaa. Bitcoineja voi lähettää minulle tuon QR-koodin mukaisesti tai:




24. marraskuuta 2016

Uhrittomista rikoksista vertailua

Minä vastustan jyrkästi kaikkien uhrittomien rikosten kriminalisointia. Moiset "rikokset" pitäisi yksinkertaisesti poistaa rikoslaista kokonaan. Rikos, jolla ei ole uhria, ei voi edes olla mikään rikos, vaan korkeintaan enemmistön määrittelmän moraalin rikkomista tms. umpihullua, jolle ei pitäisi antaa paskan vertaa painoarvoa. Oikeuslaitosta ei pidä milloinkaan sivistysvaltioissa käyttää enemmistön moraalin tai mielihalujen välineenä, vaan puhtaasti uhrien suojeliseen ja rikollisten rankaisemiseen. Mutta verrataanpa, minkämoisia tuomioita erilaisista uhrittomista rikoksista Suomessa annetaan.
Meneekö tämä nyt jonkun mielestä kohtuudellisesti - siis siinä olettamuksessa, että uhrittomista rikoksista pitäisi muka edes tuomita ketään? Miten paljon "pahaa" voi "teoriassa" aiheuttaa 22 kiloa huumeita vs. muutama yleisellä tasolla kirjoitettu nettikirjoitus? Millä logiikalla on perusteltua tuomita edellä mainitusta mitätön sakkorangaistus ja jälkimmäisestä suuri sakkorangaistus ja vielä ehdollista vankeutta?

Ainiin, unohdin mainita erään olennaisen tuomion suuruuteen vaikuttavan seikan: SDP-kuntapoliitikko omaa sekä suojavärin että on rauhan- ja lapsirakkauden uskonnon edustaja. Minä taas vastustan em. porukan tänne änkeämistä ja ko. barbaariuskontoa. Ehkäpä se selittää noita tuomioita.

23. marraskuuta 2016

Myös linkkikiihotus ja koirakakkapekonikoraani rikokseni käräjillä 21.12.!!!

Sain käsiini haastemiehen haasteen, josta käy ilmi, että 21.12. on myös valtakunnansyyttäjänviraston toimesta käräjät kiihottamisesta kansanryhmää vastaan, koska jaoin nettilinkin ja uskonrauhan rikkomisesta, koska postasin koirankakkapekonikoraanikuvan blogiini. Syyttäjä hakee minulle ehdollista vankeutta ja sakkoa näistä hirmuisista ihmisyyttä vastaan suunnatuista rikoksistani.

Surkuhupaisaa on, että syyttäjä siis todellakin hakee minulle ehdollista vankeutta ja sakkoja nettinlinkin jakamisesta - saman nettilinkin on minun (ja Junes Lokkan) lisäksi jakanut 46 muutakin ihmistä ja heitä ei poliisi epäile rikoksesta, syyttäjä syytä eikä oikeus tuomitse...he eivät ole syyllistyneet mihinkään rikokseen jakaessaan tuon nettilinkin!!! Mutta MINÄ olen syyttäjän mukaan syyllistynyt rikokseen sen saman nettilinkin jakamalla!!!

Ei tälle mielipuolisuudelle voi kuin nauraa. On täysin selvää, että rehellistä oikeudenkäyntiä ei ole tulossa, vaan kyse on täysin yksiselitteisesti ajojahdista minua kohtaan, koska minulle haetaan tuomiota asiasta, joka ei 46 muun ihmisen tekemänä ole poliisin ja syyttäjän mielestä rikos laisinkaan.

20. marraskuuta 2016

Tekemäni rikosilmoitukset poliiseista

Tein keväällä rikosilmoitukset Rauman poliisista sekä Porin poliisista liittyen erinäisiin sikailuihin, joiden kohteeksi olen heidän toimestaan joutunut. En tuolloin julkistanut rikosilmoitusten sisältöä, koska en halunnut antaa näille mulkuille etukäteisinfoa siitä, mitä tuleman pitää. Koska nyt on kuitenkin käymässä selväksi, että poliisia kohtaan ei aiota mitään syytteitä koskaan nostaa ja rikoksiin syyllistyneet poliisit ovat varmasti saaneet omat kappaleensa rikosilmoituksestani käsiinsä, voin aivan yhtä hyvin julkistaa nämä ilmoitukset myös täällä. Jokainen voi itse päätellä näiden ilmoitusten perusteella, ovatko poliisit de facto syyllistyneet rikoksiin minua kohtaan vaiko eivät, vaikka "oikeus"järjestelmä ei tietenkään tule ketään heistä ikinä tuomitsemaan tähän liittyen.

PS. Kannattaa klikata kuvat suuremmaksi, jotta tekstistä saa paremmin selvää.



Rikosilmoitus nro1: Kuvauksen estäminen


Rikosilmoitus nro2: Putkatuspäivän sikailut


Rikosilmoitus nro3: Tietokoneeni peukalointi ja lavastus

Lisäys rikosilmoitukseen nro3: Poliisin selittelyt


11. marraskuuta 2016

Valtakunnansyyttäjänvirasto teki päätöksiä osasta syytteitäni


Sain valtakunnansyyttäjänvirastolta postia. Sen mukaan minua kohtaan ei nosteta syytteitä virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta, eikä laittomasta uhkauksesta (liittyen tähän), koska syytteen perusteet eivät täyty. Tämä oli melkoinen yllätys. Nähtävästi ihan kaikkein mielipuolisimpia juttuja ei jostain syystä halutakaan ajaa läpi minua vastaan, vaikka tilaisuus olisi herkullinen.

Valtakunnansyyttäjänvirasto sen sijaan aikoo nostaa minua vastaan syytteen uskonrauhan rikkomisesta, koska postasin (vastineena terrori-iskuihin Ranskassa) kuvan Koraanista, jonka sivuilla on koiranpaskaa ja pekonia. Lisäksi VKSV aikoo nostaa minua vastaan syytteen kansanryhmää vastaan kirjoittamisesta, koska jaoin Junes Lokkan Facebook-sivuilla linkin erääseen aikaisempaan kirjoitukseeni, josta sain taannoin tuomion kiihotuksesta...se, että minun ja Juneksen lisäksi 46 muuta ihmistä on myös jakanut ko. linkin, ei kiinnosta poliisia, syyttäjää tai valtakunnansyyttäjävirastoa pätkän vertaan! Toisin sanoen perustuslain "yhdenvertaisuus lain edessä" pykälällä pyyhitään taas ns. persettä: Vain minun ja Juneksen jakamana ko. linkki on laiton, mutta 46 kunnon kansalaisen jakamana se ei ole laiton!

Mielipuolista, mutta mitä voi tältä läpimädältä oikeuslaitokselta oikein odottaa?

Mutta mitä muista syytteistä? Minun laskujeni mukaan vielä uupuu päätökset liittyen:
1) Rikokseen yllyttäminen, kun kehoitin jakamaan linkkiä.
2) Kiihottamisesta kansanryhmää vastaan koraanikuvasta, jossa koraaninen sivuilla on koiranpaskaa ja pekonia.
3) Kiihottamisesta kansanryhmää vastaan "esimakua koraanin häpäisystä" videosta.
4) Uskonrauhan rikkomisesta "esimakua koraanin häpäisystä" videosta.
5) Rikokseen yllättämisestä, kun sanoin VOK-tuhopolttouutisessa, että jos aikoo rakennuksen polttaa, pitää tuli saada tarttumaan kattorakenteisiin.

Eivät kai viranomaiset ole unohtaneet niitä? Miten nyt Suomen kansa voi saada oikeutta, jos minä en joudu vastuuseen näistä hirveistä rikoksistani yhteiskuntaa vastaan? Miten minä selviän soimaavan omatuntoni kanssa, jos en saa näitä järkyttäviä syntejäni sovittaa oikeudessa? Eikö viranomaisiin voi edes tällä tasollakaan luottaa, että hoitaisivat kaikki mahdolliset syyteasiat kuntoon minua vastaan? Olenko minä vallan turhaan kiihottanut ja loukannut uskonrauhaa ja yllyttänyt rikokseen?!? Voi itku.

10. marraskuuta 2016

Taas Facebook-bänniä päällä!

24h kirjoitusesto Facebookkiin, koska seuraava kuva oli muka kiihottava tai loukkaava! Uskomatonta paskaa. Kiva toki nähdä, että suvakit ovat vihdoin ja viimein löytäneet uuden Facebook-profiilini ja seuraavat innolla kirjoituksiani!


3. marraskuuta 2016

Puheeni Suomi Ensin mielenosoituksissa Raumalla

Suomi Ensin Rauma 22.10.2016


Suomi Ensin Rauma 2.11.2016


Kiitokset Olli Heikkilälle tilaisuuksien kuvaamisesta. Kokonaiset videot tilaisuuksista voit katsoa täältä ja täältä.

31. lokakuuta 2016

Oikeusmurhakäräjät taas tulossa

Sananvapaustaisteluni on taas nykähtämässä vähän eteenpäin (tai taaksepäin, miten asian haluaa tulkita). Sain tässä postia haastemieheltä käräjäpäivää varten, mutta koska aikataulu oli liian kireä (todisteluni olisi pitänyt postittaa jo viikon sisällä), hain ja sain siihen lykkäystä. Käräjät pidetään Raumalla 21.12. klo 9 alkaen ja ilmeisesti kestävät tovin aikaa. Sisäpiiritieto kertoo, että minulle aiotaan antaa tuomiokin vielä samana päivänä istunnossa, eli tuomio on jo todennäköisesti valmiiksi kirjoitettu ennen koko käsittelyn alkua, ehkäpä jo tälläkin hetkellä. Ei siis mitään uutta auringon alla. Kun syyllinen tiedetään niin rikoskin löytyy ja tuomio voidaan kirjoittaa jo etukäteen valmiiksi ennen oikeuskäsittelyä.

Syytteen sisältö sen sijaan voi tuntua yllättävältä: Kaikki kiihotus- uskonrauhanrikkomis, rikokseen yllyttäminen yms. yms. jutut ovat näet valtakunnansyyttäjänviraston huomassa, niitä ei käsitellä joulukuussa lainkaan. Nähtävästi VKSV haluaa leipoa niistä yhden oikein ison ja muhevan kakun minulle istuttavaksi. Milloin ja missä niitä käsitellään, siitä ei ole mitään tietoa. Sen sijaan täällä käräjäoikeudessa käsitellään joulukuussa kahta syytettä: "Rahankeräysrikos" ja "Sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan lasta esittävän kuvan hallussapito". Syyttäjä hakee minulle sakkorangaistusta ja kiintolevyä valtiolle.

"Rahankeräysrikos", koska joku tuntemattomaksi jäänyt henkilö teki Facebookissa ryhmän "Maksamme poliisiväkivallan uhrin bloggari Markus Janssonin sakot !" ja liitti minut myöhemmin sinne jäseneksi. Tuossa ryhmässä jaettiin mm. tilinumeroani ja itse mm. korjasin väärin kerrotun Bitcoin-osoitteeni, sekä postasin muutamia kuulumisia juttuuni liittyen. Rahakeräysrikosepäilyn vuoksi kyseinen tilini jäädytettiin ja sen rahoja esitetään takavarikoitavaksi rikoshyötynä. Minä en siis tehnyt mitään rikollista (pyytänyt vastikkeettomasti rahaa), eikä syyttäjä edes väitä, että olisin tehnyt (poliisi ei vaivautunut edes haastattelemaan minun tililleni rahaa laittaneita), mutta silti syyte ja tietenkin tuomio on minulle tulossa. Kirjoitinkin tästä jo aikaisemmin blogissani, joten eipä tästä sen enempää.

"Sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan lasta esittävän kuvan hallussapito", koska poliisi löysi (putkatukseni aikana peukaloimaltaan ja vielä erikseen selitteli sitä) pitkän tutkimisen jälkeen minulta takavarikoidun tietokoneen kiintolevyltä 46 kuvaa (jossain kohtaa väittävät kuvia olevan 45, joten ota tästäkin sitten selvää), joiden poliisi väittää olevan "minun" ja joissa väitetään esiintyvän lapsia seksuaalisviritteisesti. Jotain tämmöistä lavastusta epäilinkin jo miltei alkumetreiltä lähtien, koska koko takavarikkotouhu ja poliisin toiminta oli niin outoa. Sillä, että kuvat eivät ole minun, ja:
  1. Jos kuvat olisivat minun, ne eivät olisi ikinä olleet jatkuvasti nettiin kytketyllä epäturvallisella pöytätietokoneellani (jolla pelaan ja surffaan netissä) gestapon löydettävänä, vaan vahvan krypton takana läppärilläni, jota käytän kaikkeen hyshystouhuun, kuten salattujen sähköpostien avaamiseen...
  2. Jos olisin edes epäillyt, että tuolla kiintolevylläni voi olla jotain arkaluontoista, olisin sen puolen tunnin aikana kun poliisi hakkaa oveani, voinut yksinkertaisesti antaa ATA_SECURE_ERASE komennon ja pyyhkiä parissa sekunnissa ko. SSD-levyn sisäänrakennetut salausavaimet pois ja tuhota siten sen sisällön peruuttamattomasti.
  3. Jos olisin tuhonnut fyysisesti kaikki tietokoneeni tai niiden sisältö olisi ollut jokaista bittiä muoden kryptattu, poliisi olisi voinut silti "löytää" lapsipornoa vaikkapa muistitikuiltani tai muistikorteiltani, jotka poliisi myös takavarikoi (tai istuttaa omansa niiden tilalle). Luultavasti juuri tämän vuoksi poliisi halusikin vielä myös em. tavarat minun luotani...
  4. Poliisin "löytämät" kuvat ovat normaalissa cachessa (thumbcache), mutta epänormaalissa tiedostossa (jonka olemassaoloa ei poliisikaan ei osaa selittää) monen viikon takaa, vaikka koko cache pyyhkiytyy peruuttomattomasti ylitse esim. Bleachbit, CCleaner ja Privazer-ohjelmilla parin päivän välein kun niitä ajan... 
  5. Syyttäjä epäsuorasti vihjaa, että Porin poliisin käytössä oleva tietotekninen tutkinta on parempi kuin FBI:n, joka ei saa Bleachbitillä pyyhittyjä Clintonin sähköposteja palautettua...
  6. Kuvat ovat tulleet tietokoneelle aikana (25.5.2015 klo 14:31), jolloin en ole voinut olla tietokoneella, koska minulla on ko. päivänä ollut menoa epäsopivasti tuon ajan kanssa...
  7. Osassa kuvista esiintyy aikuisviihdenäyttelijä (Kitty Yung - enhän minä tiedä kuka se on mutta kaverit on kertoneet ;)) joka on kuitenkin poliisilääkärin mukaan muka alle 18v ja hänen kuvansa hallussapito on lapsipornorikos, vaikka Kitty Yung on todistettavasti kyseisissä kuvissa yli 30v...
  8. Tietokoneeltani löytyi myös toisesta paikasta pornoa, jota minulla oikeasti oli tietokoneellani ja poliisi yritti väittää senkin olevan lapsipornoa, vaikka kyseessä on Abby Wintersin jne. pornopätkiä. Syyttäjä ei sentään tähän tarttunut onneksi, olisi kai ollut jo liian ilmiselvää kusetusta.
  9. Kaikki kuvat, joista minua syytetään (ja jotka minulle poliisi näytti), ovat minun arvioni mukaan vain alastokuvia selkeästi yli murrosikäisistä henkilöistä, mahdollisesti haettu Rauman poliisin toimesta yksinkertaisesti Googlen kuvahaulla tms. kun eivät raukat parempaan pysty, eli siis eivät edes täytä lapsipornon määritelmää...
  10. Tietokoneen lokitiedostoja ja todennäköisesti siis muutakin sisältöä on manipuloitu ollessani putkatettu ja toisen kerran keväällä 2016, eikä suurinosa lokeista edes aukea, koska niiden eheys on em. syystä rikkoontunut...
  11. Kuvia on poliisin mukaan sattumalta juuri 46 kpl. Mitähän muuta oli sattumalta 46 kpl, muistatteko vielä? Aivan, nettilinkin jakoja, joita poliisi ei tutki rikoksina (mutta minun ja Juneksen linkin jaot tutkii, eli ne 2 noista 48 jotka tuolla on) ja joista minä pidin julmetunmoista meteliä ja osoitin poliisin harjoittaman yhdenvertaisuuslain rikkomisen...tästä ilmeisesti poliisit todenteolla suuttuivatkin minulle sitten. Mitä muuta on sattumalta 46 kpl? No Ilja Janitskiinin kohdistuneita rikosilmoituksia joita tutkitaan! (Miettikää oikeasti, minkälaista vittuilua tämä on poliisilta? Suoraan kasvoilleni kusemista, röyhkeää, julkeaa toimintaa! Minä toimitan poliisille 46 muuta linkin jakoa ja pidän meteliä, kun poliisi ei reagoi niihin, niin poliisi laittaa minun tietokoneelleni täsmälleen 46 lapokuvaa ja Ilja Janitskinia epäillään 46 rikoksesta!) Syyttäjä ei kuitenkaan tuo oikeuteen kuin 35 kuvaa, eli ilmeisesti syyttäjä haluaa tällä tapaa "pelata ulos" tämän korttini, mitään järkiperäistä syytä siihen, miksi yht äkkiä 46 kuvasta 11 ei olisikaan lapoa ja loput 35 olisi, ei tietenkään ole, eikä voi olla...
  12. Poliisista on tehty rikosilmoitus em. tietokoneeni peukaloinnista putkatukseni aikana ja myöhemmin keväällä 2016 (sekä muistakin asioista, poliisihan on käytännössä kaikessa mahdollisessa rikkonut lakia ja käytäntöjä minua kohtaan) ja asia on parhaillaan tutkittavana Tampereen syyttäjänvirastossa, ts. juttu on täysin kesken...
  13. Syyttäjä aikoo käyttää ainoana todistajanaan jutussa sitä nimenomaista teknisessä tutkinnassa olevaa poliisia, joita osa näistä rikosilmoituksistani koskee (luultavasti on peukaloinut noita lokeja Rauman poliisin jäljiltä), vaikka hänellähän ei ole näin ollen totuudessa pysymisen velvollisuutta, koska hänellä on itsekriminointisuoja! Hän voi siis valehdella täysin vapaasti oikeudessa mitä lystää ilman mitään seurauksia - silti hänen todistustaan pidetään viranomaisen luotettavana lausuntona...
  14. Poliisi valehtelee, että ko. tiedostojen tai kiintolevyn sisällön poistaminen luotettavasti tulisi kohtuuttoman kalliiksi ja vaatii, että koko kiintolevy on menetettävä valtiolle...vaikka yksinkertaisella ATA_SECURE_ERASE komennolla koko kiintolevyn sisällön saisi tuhottua sekunneissa ja levy voitaisiin palauttaa minulle.
...ei tietenkään missään nimessä vaikuta syytteen nostoon, oikeuskäsittelyyn, eikä tietenkään tuomioonkaan millään tapaa, koska olemme Suomessa, jonka ihmisoikeustilanne ja myöskin rikoslaki on vielä huonommassa jamassa kuin Venäjän! Viranomaiset voivat valehdella, vääristellä ja keksiä päästään aivan mitä tahansa, tai loukata epäillyn oikeuksia aivan vapaasti, eikä sillä ole mitään merkitystä yhtään mihinkään. Oikeusvaltiossa, kuten USA:ssa, moisista tempuista koko juttu lentäisi heti roskakoriin, koska siellä ei haluta rohkaista viranomaisia rikkomaan lakia ja väärentämään todisteita.

Lapsiporno on haaste lainsäädännölle ja helppo keino lavastaa ja nolata kuka tahansa, etenkin joku sellainen, jonka suuta ei saada tukittua ja jonka uskottavuus pitää kokonaan tuhota. Kirjoitin jo 8 vuotta sitten blogissani aiheesta "Sinäkin voit saada tuomion lapsipornon hallussapidosta" ja pian sen jälkeen "Outoja "lapsipornon hallussapito tulkintoja". Kun vielä tiedetään, miten KRP:kin rikoslaboratorio väärentää todisteita, miten Rauman poliisi tuhoaa minun todisteita ja takavarikkotavaroitani ja miten poliisilta aina sopivasti menevät kiintolevyt sekaisin mm. pedofiilinmetsästän osalta, niin luulisi tyhmemmänkin tajuavan, missä mennään. En ole myöskään ainoa, joka tämmöiseen pyöritykseen joutuu, sananvapaustaistelija Max Rothkin pelkää, että hänenkin koneelleen laitetaan jotain "löydettävää", koska pelkkä kiihotustuomio tuskin riittää viranomaisille hänenkään osalta. Pitää saada nöyryytettyä, leimattua, vietyä uskottavuus ja tuhottua koko ura ja elämä. Mikäs sen parempi kuin lyödä pedarin leima otsaan tai muu seksuaalirikosepäily (mallia Donald Trump viime aikoina tai mallia Julian Assange aiemmin tai kotoinen esimerkki Anneli Auerin naurettavat seksuaalirikossyytteet). Ei ole toivoakaan sairaanhoitajana saada sen jälkeen töitä enää ikinä mistään, mikä onkin juuri eräs tarkoitus tässä kaikessa.

Toin tämän asian nyt julki, kun olen saanut tietooni syytteen tarkat yksityiskohdat ja olen saanut kasattua vastinettani oikeutta varten. En halunnut nostaa tätä asiaa pöydälle aikaisemmin myöskään siitä syystä, että silloin poliisi olisi aloittanut taas uuden tutkinnan salassapidettävän aineiston julkaisemisesta, koska minun on pakko mennä tässä julkaisussani niin tarkkoihin yksityiskohtiin juttuuni liittyen (esitutkintapöytäkirjat). Toisaalta myös toivoin, että Tampereen syyttäjä hoitaisi asiansa ja saisimme sen sijaan lukea siitä, miten Rauman poliisi on jäänyt (lukuisten muiden rikoksiensa lisäksi) kiinni myös minun lavastusyrityksestä, mutta nähtävästi turhaan. Poliisin tekosia ei aiota tutkia, eikä varsinkaan minuun liittyvien väärinkäytösten ja rikosten osalta, ei ainakaan ennen kuin minut oikeusmurhataan.

Oikeuskäsittelyni 21.12. on luultavasti salainen, vaikka tulen vaatimaan sen pitämistä julkisena, jotta yleisö voi tutustua tapaukseen ja syyttäjän "todisteisiin", sekä vastauksiini. Mikäli oikeudenkäynti pidetään suljetuin ovin, ei julkisuuteen jää annettavaksi kuin tuomio, toisinsanoen kaikki sen perustelut ja koko käsittely jäävät paikalle tulleilta ihmisiltä näkemättä, jotta he voisivat itse muodostaa oman näkemyksensä todisteista ja perusteluista! Näinhän myös tehtiin juuri tovi sitten Ilja Janitskin vangitsemisoikeudenkäynnissä: Se julistettiin salaiseksi, jotta ihmiset eivät saa tietää perusteita ajetuille vaatimuksilla, vaan joutuvat tyytymään vain yksipuoleiseen, viralliseen totuuteen.

Minulla ei ole mitään salattavaa tai hävettävää tämänkään asian kanssa, koska en ole tehnyt mitään väärää. Omatuntoni on puhdas. Ainoa rikos, johon olen syyllistynyt, on totuuden kertominen suoraan, oli kyseessä sitten viranomaiset tai matut. Pelättävää minulla on toki paljonkin, koska kun kerran tälle linjalle on jo lähdetty, mitä minulle seuraavaksi järjestetään poliisin toimesta?

Viranomaiset pettyvät pahasti, jos ne luulevat voivansa tukkia suuni tämmöisellä tökeröllä tempulla. Ehei. Minä en vaikene, minä en lopeta, minä en antaudu. Enkä minä edes stressaanu, murehdi, tai menetä yöuniani tämmöisen pelleilyn takia. Elämä jatkuu entisillä uomillaan nyt ja jatkossakin. Ähäkutti.



PS. Moni on kysynyt, miksi vielä asustan Suomessa, enkä muuta täältä pois, esim. Espanjaan, joka tuntuu suojaavan esimerkiksi sananvapaustaistelija Ilja Janitskinia tehokkaasti Suomen mielipuolilta viranomaisilta? Vastaus on, että muuttaisin täältä välittömästi pois, mikäli minulla ei olisi kahta pientä lasta, joiden kaikki siteet kotimaahan ja täällä oleviin sukulaisiin katkeaisivat, kenties pysyvästi. Heidän takiaan en voi täältä muuttaa mihinkään nyt, enkä vielä pitkään aikaan tulevaisuudessakaan. Heidän takiaan minun on jatkettava tätä epätoivoista taistelua tuulimyllyjä vastaan lopputuloksesta riippumatta.



FAQ. Halua vielä lopuksi kumota sarjan idioottimaisia väitteitä, joita olen saanut lukea tästä tuomiostani netistä ihmisiltä, jotka eivät tiedä yhtään mitään, mistä on kysymys:

  1. "Olet muuttanut kertomustasi siitä, mitä kuvia siellä koneellasi oikein oli!"
    - En ole. Aluksi kerroin luulevani, että poliisi on erehtynyt luulemaan jotain omia muksujeni kylpy tms. kuvia lapoksi, mutta kun myöhemmin kuulin, että sieltä on löytynyt jotain aivan muuta, tein tietenkin omat johtopäätökseni siitä, mistä oikein oli kyse.
  2. "Olet muuttanut kertomustasi siitä, miten kuvat päätyivät koneellesi!"
    - Tietenkin olen muuttanut käsitystäni sen mukaan, kun olen saanut uusia todisteita asiaan liittyen. En voi mitenkään todellisuudessa tietenkään varmaksi tietää, miten lavastus on tehty, mutta tekotapa on kyllä tarkentunut pikkuhiljaa ja olen hoksannut uusia juttuja. Varmuutta asiasta emme tule luultavasti koskaan saamaan.
  3. "Koneeltasi löytyi jotain hentai-pornoa, tai aikuispornotähtiä, tai aasialaisia näyttelijöitä."
    - Ei löytynyt. Tai siis osa kuvista sisältää kyllä aikuispornotähtiä, mutta joukossa oli myös kuvia nuorista alastomista naispuolisista henkilöistä ja yksi kuva jostain pojastakin. Olisinkin varmaan päässyt paljon helpommalla, jos olisin vain valehdellut ihmisille, että koneeltani löytyi jotain piirrettyä hentai-pornoa tms. Eikä olisi tarvinnut järkyttää ihmisten turvallisuudentunnetta ja uskoa poliisiin.
  4. "Miksi sitten otit edes puheeksi, että osa kuvista ei esitä lapsia, eivätkä kuvat edes ole pornoa vaikka esittävätkin lapsia? Mitä yrität selitellä tällä?"
    - Toin asian esille lähinnä siksi, että se selittää toisaalta, mistä kuvat ovat luultavasti peräisin ja toisaalta, voi mahdollistaa minulle keplottelun irti tästä viranomaisten virittämästä ansasta, kun käy ilmi, että lääkärikään ei osaa erottaa alle 18-vuotiasta yli 18-vuotiaasta tai pornoa jostain nudistikuvista tms. Yksikään kuvista ei näet ollut mitään "kovaa pornoa" tms. koska sellaista tuskin on helposti Rauman poliisinkaan saatavilla lavastustarkoituksiin.
  5. "Kuvien määrä on koko ajan muuttunut, olet valehdellut kuvien määrästä!"
    - En ole. Kuvien määrä oli aluksi 46, mutta siitä katosi heti kättelyssä sitten 1 johonkin. Oikeuteen syyttäjä vei muistaakseni 35 kuvaa ja tuomio tuli lopulta 34 kuvasta jos oikein laskin. evvk. Laskekaa itse papereista.
  6. "Salailet kuvia, etkä suostu laittamaan niitä nettiin, jotta voisimme nähdä itse, minkälaista materiaalia ne ovat!"
    - En. Niitä kuvia en voi julkistaa, koska niitä ei ole minulla koskaan ollut, niitä ei minulle myöskään annettu itselleni poliisikuulusteluissa tai käräjillä ja ei, niitä ei myöskään ole saatavissa yhtään mistään tilaamalla. Ja jos olisi ja ne julkistaisi, se olisi sitten taas syyte ja tuomio laposta.
  7. "Et ole itse edes nähnyt niitä kuvia, silti selittelet, että siellä on joukossa muka jotain ei-lapoakin, aikuisia aikuisviihdenäyttelijöitä jne!"
    - Väärin. Olen itse nähnyt kuvat poliisikuulusteluissa ja vielä toisen kerran oikeudenkäynnissä, joten tiedän kyllä, mitä siellä on ja mitä siellä ei ole. Sen sijaan netissä huutelijat eivät tiedä.
  8. "Miksi poliisi lavastaisi sinut?"
    - En tietenkään voi perimmiltään tietää, mikä on moiseen tekoon heidät ajanut. Kyse voi olla järjestelmällisestä suunnitelmasta, tai vain yhdestä vittuuntuneesta poliisista jota muut suojelevat. En voi tietää. Motiiveja kyllä tämmöiseen piisaa, koska olen valittanut poliisin toiminnasta jatkuvasti, tehnyt rikosilmoituksia poliiseista, puolustan sananvapautta, jne. yms.
  9. "Sinulla ei ole mitään konkreettista todistetta lavastuksesta!"
    - Riippuu siitä, mitä pidät "konkreettisena todisteena"? Täysin varmaksi on osoitettu, että tietokoneeni minulle toimitetuissa loki yms. tiedostoissa on aivan kummia outouksia ja kuvat ovat olleet tiedostossa, jonka alkuperää ei poliisikaan osaa selittää mitenkään. Samoin se on täysin varmuudella osoitettu, että tietokoneeni ei ollut sinetöity kun se vietiin poliisitutkintaan Poriin ja että poliisi on toiminut minua kohtaan väärin mm. kotietsinnän yhteydessä. Missä tahansa oikeusvaltiossa mikä tahansa näistä riittäisi jo syytteiden hylkäämiseen, mutta Suomi ei olekaan oikeuvaltio.
  10. "Miksi poliisi laittaisi vain 46 tms. "pehmopornolapo"kuvaa koneellesi?"
    - No enempää ei tarvita tuomioon, kuten on nähty ja sillä saadaan se tarkoitus mitä on haettukin. Lisäksi tuo 46 on aika kovaa vittuilua tekemistäni valituksista poliisin vainosta liittyen 46 muuhun linkin jakaneeseen, joita ei edes epäillä rikoksesta (puhumattakaan toki Ilja Janitskiin kohdistuneesta 46 rikosilmoituksesta). Hassu sattuma. Lisäksi ko. kuvat on helppo hakea esim. Googlen kuvahausta tms. lavastusta varten, eikä niitä voida siten linkittää esim. johonkin poliisin omiin lapoarkistoihin tms.
  11. "Sinulla on jotain aikaisempiakin tuomioita tms. jostain seksuaalirikoksista tms."
    - No ei todellakaan ole. Ei kannata uskoa mustapartaista juoppoa Turun Haritusta tässäkään asiassa, vaan varmistaa faktat minulta.
  12. "Jotain sinä salailet kuitenkin ja olet tehnyt."
    - Niin salailenkin ja olen paljonkin tehnyt. Lapon kanssa niillä ei tosin ole mitään tekemistä, vaan sillä, että tykkään harrastaa mm. hakkerointia ja tietoturvajuttuja ylipäätään, sekä vittuilla ja jeccuilla viranomaisille.
  13. "Ei mulle vaan tapahtu tommosta."
    - Onneksi olkoon sitten vaan. Minulleppa tapahtui ja tiedän monia muitakin ihmisiä, joille on tapahtunut samankaltaisia asioita, eli että poliisi on valehdellut, väärentänyt ja lavastanut heitä syylliseksi rikoksiin tai vaan johonkin "epämääräiseen". On jännää huomata, miten paljon näitä ihmisiä itse asiassa on, mutta suurinosa heistä ei uskalla tulla julki kuin toisille samanlaisen kohtelun saaneille, koska heitä ei haluta uskoa, vaan pidetään hulluina, koska suomalaiset ovat niin sinisilmäisiä lampaita, että luottavat poliisiin, oikeuslaitokseen ja ylipäätään viranomaisiin.
  14. "Mikset ole ottanut asianajajaa ja/tai atk-asiantuntijaa puolustamaan sinua? Oletko niin ylimielinen, että luulet itse voivasi hoitaa tämmöisen jutun?"
    - En ole ottanut, koska minulla ei ole moiseen rahaa, enkä saa ilmaista juristia, koska olen mukamas kuitenkin  samaan aikaan juuri sen verran varoissani, että en ole siihen oikeutettu. Minua ei huvita maksaa tuhansia euroja, joita minulla ei ole, jostain, mikä ei kuitenkaan loppupeleissä auta minua mitään. Tuomio on joka tapauksessa päätetty jo ennen kuin edes esitutkinta on ehditty tehdä.
  15. "Olet hullu."
    - En ole, minulla on siitä ihan viralliset paperitkin olemassa. Pelottavaa, eikö totta?

EDIT 31.10.2016 klo 22:15: Lisätty maininta Ilja Janitskiniin kohdistuneista 46 rikosilmoituksesta.
EDIT 9.11.2016 klo 01:22: Lisätty tieto syyttäjän ainoasta todistajasta ja hänen pätemättömyydestään olla todistajana koska hän on myös rikoksesta epäilty.
EDIT 23.1.2017 klo 04:00: Lisätty FAQ.

6. lokakuuta 2016

Suomi on sananvapauden kehitysmaa: Case Janitskin ja MV-lehti

Syyttäjä Heikki Wendorfin ajama vaatimus (poliisi Harri Saaristolan ansiosta) MV-lehden päätoimittajan Ilja Janitskin vangitsemiseksi hyväksyttiin tänään Helsingin käräjäoikeudessa tuomari Marjut Oksasen toimesta. Toisin sanoen, Suomen viranomaiset ryhtyvät nyt ajamaan eurooppalaista pidätysmääräystä, jotta sanan- mielipiteen- ja lehdistonvapautta käyttänyt Ilja Janitskin saadaan vangittua tekaistujen syytteiden vuoksi Espanjassa MV-lehteen liittyen ja toimitettua Suomeen. Tarkoituksena on tietenkin häiritä MV-lehden toimintaa ja ajaa mielipuolisen raskaan tuomion kautta massiivista peloitevaikutusta kaikkia niitä kohtaan, jotka uskaltavat tänä valheen ja mädätyksen aikakautena vielä puhua julkisesti totta!

Tälle tasolle on siis tultu.

Edes lehdistonvapaus ei merkitse enää mitään. Tosiasiat ovat niin epämieluisia eliitillemme ja paljastavat valtamedian systemaattisen valehtelun, että niitä kertovat pitää nujertaa keinolla millä hyvänsä, jotta tyhmä ja tietämätön kansa pysyy tyhmänä ja tietämättömänä siitä, mitä ja miksi Suomessa todella tapahtuu. Päättäjät, mediamafia ja virkamiehet pelkäävät ja vihaavat totuutta näin paljon. Oikeuslaitos toimii demlamaiseen tapaansa kumileimasimena näille sananvapauden vihollisille ja hyväksyy tämän kaiken ilman hetkenkään epäröintiä, tai pahimmassa tapauksessa tekaisee lisää syytteitä tuomion suurentamiseksi.


Sanoin jo tammikuussa, että aseellinen vastarinta on nykytilanteessa jokaisen kansalaisen velvollisuus. Nyt tapahtunut tosiasia entisestään vahvistaa tuota toteamustani. Tosiasioita ei saa kertoa ihmisille sen enempää yksityisten ihmisten toimesta (esim. minun case), kuin myöskään median toimesta (case MV-lehti ja Janitskin), tai viranomaiset käyvät kimppuun. Miten kansa voi demokratiassa tehdä oikeat päätökset, jos kansaa estetään saamasta tietoa tosiasioista? Ei mitenkään.

Koska demokraattisin keinoin ei voida enää asioita muuttaa, vaihtoehdot vähenevät kummasti. Koska oikeuslaitos on täysin demlaantunut ja sieltä ei oikeutta enää saa, sekin vaihtoehto sulkeutuu pois. Kun viranomaiset ovat läpimätiä, sieltäkään kautta on turha kuvitella mitään apuja saatavan valituksin ja vetoomuksin. Mitä jää jäljelle?

Minun on vaikea nähdä mitään muuta ratkaisukeinoa, kuin aseellinen vastarinta ja terrori valtaa pitävää eliittiä, virkamiehiä, poliitikkoja, bankstereita, hyvävelisysteemiä, mädätysmediaa ja kaikkia niitä tukevia kohtaan. Muut optiot on jo käytetty loppuun aikoja sitten. Muuta ei enää ole jäljellä. Vain raaka, silmitön väkivalta näitä ihmisten perusoikeuksia törkeästi loukkaavia tahoja vastaan voi meidät enää pelastaa totaaliselta tuholta. Pitää iskeä nopeasti ja päättäväisesti ja kohdistaa iskut paitsi suoraan pahimpiin mädättäjiin henkilökohtaisesti, niin myös järjestelmän tukirunkoon, kuten tuomioistuimiin, poliisilaitoksiin, eduskuntataloon, Yleisradioon, jne.

Kenenkään edellä kirjoittamani lukeneen on turha väittää, että vaihtoehtoja väkivallalle on vielä muka olemassa. Ei ole, eikä voi olla.

Lukekaa kirjoitukseni "Varautumisvinkkejä tulevan varalle", "Suojautuminen viranomaisiltakin" ja "Systeemiä ei voi voittaa systeemin säännöillä", sekä ryhtykää toimimaan niiden mukaan. Puheet on nyt puhuttu, vetoomukset vedottu, kirjoitukset kirjoitettu, "oikeus"laitos katsottu, viranomaiset käyty läpi, äänestykset äänestetty. Nyt pitää muiden keinojen alkaa puhumaan ja lujaa. Jos tämä maa edes teoriassa vielä aiotaan pelastaa.