31. lokakuuta 2016

Oikeusmurhakäräjät taas tulossa

Sananvapaustaisteluni on taas nykähtämässä vähän eteenpäin (tai taaksepäin, miten asian haluaa tulkita). Sain tässä postia haastemieheltä käräjäpäivää varten, mutta koska aikataulu oli liian kireä (todisteluni olisi pitänyt postittaa jo viikon sisällä), hain ja sain siihen lykkäystä. Käräjät pidetään Raumalla 21.12. klo 9 alkaen ja ilmeisesti kestävät tovin aikaa. Sisäpiiritieto kertoo, että minulle aiotaan antaa tuomiokin vielä samana päivänä istunnossa, eli tuomio on jo todennäköisesti valmiiksi kirjoitettu ennen koko käsittelyn alkua, ehkäpä jo tälläkin hetkellä. Ei siis mitään uutta auringon alla. Kun syyllinen tiedetään niin rikoskin löytyy ja tuomio voidaan kirjoittaa jo etukäteen valmiiksi ennen oikeuskäsittelyä.

Syytteen sisältö sen sijaan voi tuntua yllättävältä: Kaikki kiihotus- uskonrauhanrikkomis, rikokseen yllyttäminen yms. yms. jutut ovat näet valtakunnansyyttäjänviraston huomassa, niitä ei käsitellä joulukuussa lainkaan. Nähtävästi VKSV haluaa leipoa niistä yhden oikein ison ja muhevan kakun minulle istuttavaksi. Milloin ja missä niitä käsitellään, siitä ei ole mitään tietoa. Sen sijaan täällä käräjäoikeudessa käsitellään joulukuussa kahta syytettä: "Rahankeräysrikos" ja "Sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan lasta esittävän kuvan hallussapito". Syyttäjä hakee minulle sakkorangaistusta ja kiintolevyä valtiolle.

"Rahankeräysrikos", koska joku tuntemattomaksi jäänyt henkilö teki Facebookissa ryhmän "Maksamme poliisiväkivallan uhrin bloggari Markus Janssonin sakot !" ja liitti minut myöhemmin sinne jäseneksi. Tuossa ryhmässä jaettiin mm. tilinumeroani ja itse mm. korjasin väärin kerrotun Bitcoin-osoitteeni, sekä postasin muutamia kuulumisia juttuuni liittyen. Rahakeräysrikosepäilyn vuoksi kyseinen tilini jäädytettiin ja sen rahoja esitetään takavarikoitavaksi rikoshyötynä. Minä en siis tehnyt mitään rikollista (pyytänyt vastikkeettomasti rahaa), eikä syyttäjä edes väitä, että olisin tehnyt (poliisi ei vaivautunut edes haastattelemaan minun tililleni rahaa laittaneita), mutta silti syyte ja tietenkin tuomio on minulle tulossa. Kirjoitinkin tästä jo aikaisemmin blogissani, joten eipä tästä sen enempää.

"Sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan lasta esittävän kuvan hallussapito", koska poliisi löysi (putkatukseni aikana peukaloimaltaan ja vielä erikseen selitteli sitä) pitkän tutkimisen jälkeen minulta takavarikoidun tietokoneen kiintolevyltä 46 kuvaa (jossain kohtaa väittävät kuvia olevan 45, joten ota tästäkin sitten selvää), joiden poliisi väittää olevan "minun" ja joissa väitetään esiintyvän lapsia seksuaalisviritteisesti. Jotain tämmöistä lavastusta epäilinkin jo miltei alkumetreiltä lähtien, koska koko takavarikkotouhu ja poliisin toiminta oli niin outoa. Sillä, että kuvat eivät ole minun, ja:
  1. Jos kuvat olisivat minun, ne eivät olisi ikinä olleet jatkuvasti nettiin kytketyllä epäturvallisella pöytätietokoneellani (jolla pelaan ja surffaan netissä) gestapon löydettävänä, vaan vahvan krypton takana läppärilläni, jota käytän kaikkeen hyshystouhuun, kuten salattujen sähköpostien avaamiseen...
  2. Jos olisin edes epäillyt, että tuolla kiintolevylläni voi olla jotain arkaluontoista, olisin sen puolen tunnin aikana kun poliisi hakkaa oveani, voinut yksinkertaisesti antaa ATA_SECURE_ERASE komennon ja pyyhkiä parissa sekunnissa ko. SSD-levyn sisäänrakennetut salausavaimet pois ja tuhota siten sen sisällön peruuttamattomasti.
  3. Jos olisin tuhonnut fyysisesti kaikki tietokoneeni tai niiden sisältö olisi ollut jokaista bittiä muoden kryptattu, poliisi olisi voinut silti "löytää" lapsipornoa vaikkapa muistitikuiltani tai muistikorteiltani, jotka poliisi myös takavarikoi (tai istuttaa omansa niiden tilalle). Luultavasti juuri tämän vuoksi poliisi halusikin vielä myös em. tavarat minun luotani...
  4. Poliisin "löytämät" kuvat ovat normaalissa cachessa (thumbcache), mutta epänormaalissa tiedostossa (jonka olemassaoloa ei poliisikaan ei osaa selittää) monen viikon takaa, vaikka koko cache pyyhkiytyy peruuttomattomasti ylitse esim. Bleachbit, CCleaner ja Privazer-ohjelmilla parin päivän välein kun niitä ajan... 
  5. Syyttäjä epäsuorasti vihjaa, että Porin poliisin käytössä oleva tietotekninen tutkinta on parempi kuin FBI:n, joka ei saa Bleachbitillä pyyhittyjä Clintonin sähköposteja palautettua...
  6. Kuvat ovat tulleet tietokoneelle aikana (25.5.2015 klo 14:31), jolloin en ole voinut olla tietokoneella, koska minulla on ko. päivänä ollut menoa epäsopivasti tuon ajan kanssa...
  7. Osassa kuvista esiintyy aikuisviihdenäyttelijä (Kitty Yung - enhän minä tiedä kuka se on mutta kaverit on kertoneet ;)) joka on kuitenkin poliisilääkärin mukaan muka alle 18v ja hänen kuvansa hallussapito on lapsipornorikos, vaikka Kitty Yung on todistettavasti kyseisissä kuvissa yli 30v...
  8. Tietokoneeltani löytyi myös toisesta paikasta pornoa, jota minulla oikeasti oli tietokoneellani ja poliisi yritti väittää senkin olevan lapsipornoa, vaikka kyseessä on Abby Wintersin jne. pornopätkiä. Syyttäjä ei sentään tähän tarttunut onneksi, olisi kai ollut jo liian ilmiselvää kusetusta.
  9. Kaikki kuvat, joista minua syytetään (ja jotka minulle poliisi näytti), ovat minun arvioni mukaan vain alastokuvia selkeästi yli murrosikäisistä henkilöistä, mahdollisesti haettu Rauman poliisin toimesta yksinkertaisesti Googlen kuvahaulla tms. kun eivät raukat parempaan pysty, eli siis eivät edes täytä lapsipornon määritelmää...
  10. Tietokoneen lokitiedostoja ja todennäköisesti siis muutakin sisältöä on manipuloitu ollessani putkatettu ja toisen kerran keväällä 2016, eikä suurinosa lokeista edes aukea, koska niiden eheys on em. syystä rikkoontunut...
  11. Kuvia on poliisin mukaan sattumalta juuri 46 kpl. Mitähän muuta oli sattumalta 46 kpl, muistatteko vielä? Aivan, nettilinkin jakoja, joita poliisi ei tutki rikoksina (mutta minun ja Juneksen linkin jaot tutkii, eli ne 2 noista 48 jotka tuolla on) ja joista minä pidin julmetunmoista meteliä ja osoitin poliisin harjoittaman yhdenvertaisuuslain rikkomisen...tästä ilmeisesti poliisit todenteolla suuttuivatkin minulle sitten. Mitä muuta on sattumalta 46 kpl? No Ilja Janitskiinin kohdistuneita rikosilmoituksia joita tutkitaan! (Miettikää oikeasti, minkälaista vittuilua tämä on poliisilta? Suoraan kasvoilleni kusemista, röyhkeää, julkeaa toimintaa! Minä toimitan poliisille 46 muuta linkin jakoa ja pidän meteliä, kun poliisi ei reagoi niihin, niin poliisi laittaa minun tietokoneelleni täsmälleen 46 lapokuvaa ja Ilja Janitskinia epäillään 46 rikoksesta!) Syyttäjä ei kuitenkaan tuo oikeuteen kuin 35 kuvaa, eli ilmeisesti syyttäjä haluaa tällä tapaa "pelata ulos" tämän korttini, mitään järkiperäistä syytä siihen, miksi yht äkkiä 46 kuvasta 11 ei olisikaan lapoa ja loput 35 olisi, ei tietenkään ole, eikä voi olla...
  12. Poliisista on tehty rikosilmoitus em. tietokoneeni peukaloinnista putkatukseni aikana ja myöhemmin keväällä 2016 (sekä muistakin asioista, poliisihan on käytännössä kaikessa mahdollisessa rikkonut lakia ja käytäntöjä minua kohtaan) ja asia on parhaillaan tutkittavana Tampereen syyttäjänvirastossa, ts. juttu on täysin kesken...
  13. Syyttäjä aikoo käyttää ainoana todistajanaan jutussa sitä nimenomaista teknisessä tutkinnassa olevaa poliisia, joita osa näistä rikosilmoituksistani koskee (luultavasti on peukaloinut noita lokeja Rauman poliisin jäljiltä), vaikka hänellähän ei ole näin ollen totuudessa pysymisen velvollisuutta, koska hänellä on itsekriminointisuoja! Hän voi siis valehdella täysin vapaasti oikeudessa mitä lystää ilman mitään seurauksia - silti hänen todistustaan pidetään viranomaisen luotettavana lausuntona...
  14. Poliisi valehtelee, että ko. tiedostojen tai kiintolevyn sisällön poistaminen luotettavasti tulisi kohtuuttoman kalliiksi ja vaatii, että koko kiintolevy on menetettävä valtiolle...vaikka yksinkertaisella ATA_SECURE_ERASE komennolla koko kiintolevyn sisällön saisi tuhottua sekunneissa ja levy voitaisiin palauttaa minulle.
...ei tietenkään missään nimessä vaikuta syytteen nostoon, oikeuskäsittelyyn, eikä tietenkään tuomioonkaan millään tapaa, koska olemme Suomessa, jonka ihmisoikeustilanne ja myöskin rikoslaki on vielä huonommassa jamassa kuin Venäjän! Viranomaiset voivat valehdella, vääristellä ja keksiä päästään aivan mitä tahansa, tai loukata epäillyn oikeuksia aivan vapaasti, eikä sillä ole mitään merkitystä yhtään mihinkään. Oikeusvaltiossa, kuten USA:ssa, moisista tempuista koko juttu lentäisi heti roskakoriin, koska siellä ei haluta rohkaista viranomaisia rikkomaan lakia ja väärentämään todisteita.

Lapsiporno on haaste lainsäädännölle ja helppo keino lavastaa ja nolata kuka tahansa, etenkin joku sellainen, jonka suuta ei saada tukittua ja jonka uskottavuus pitää kokonaan tuhota. Kirjoitin jo 8 vuotta sitten blogissani aiheesta "Sinäkin voit saada tuomion lapsipornon hallussapidosta" ja pian sen jälkeen "Outoja "lapsipornon hallussapito tulkintoja". Kun vielä tiedetään, miten KRP:kin rikoslaboratorio väärentää todisteita, miten Rauman poliisi tuhoaa minun todisteita ja takavarikkotavaroitani ja miten poliisilta aina sopivasti menevät kiintolevyt sekaisin mm. pedofiilinmetsästän osalta, niin luulisi tyhmemmänkin tajuavan, missä mennään. En ole myöskään ainoa, joka tämmöiseen pyöritykseen joutuu, sananvapaustaistelija Max Rothkin pelkää, että hänenkin koneelleen laitetaan jotain "löydettävää", koska pelkkä kiihotustuomio tuskin riittää viranomaisille hänenkään osalta. Pitää saada nöyryytettyä, leimattua, vietyä uskottavuus ja tuhottua koko ura ja elämä. Mikäs sen parempi kuin lyödä pedarin leima otsaan tai muu seksuaalirikosepäily (mallia Donald Trump viime aikoina tai mallia Julian Assange aiemmin tai kotoinen esimerkki Anneli Auerin naurettavat seksuaalirikossyytteet). Ei ole toivoakaan sairaanhoitajana saada sen jälkeen töitä enää ikinä mistään, mikä onkin juuri eräs tarkoitus tässä kaikessa.

Toin tämän asian nyt julki, kun olen saanut tietooni syytteen tarkat yksityiskohdat ja olen saanut kasattua vastinettani oikeutta varten. En halunnut nostaa tätä asiaa pöydälle aikaisemmin myöskään siitä syystä, että silloin poliisi olisi aloittanut taas uuden tutkinnan salassapidettävän aineiston julkaisemisesta, koska minun on pakko mennä tässä julkaisussani niin tarkkoihin yksityiskohtiin juttuuni liittyen (esitutkintapöytäkirjat). Toisaalta myös toivoin, että Tampereen syyttäjä hoitaisi asiansa ja saisimme sen sijaan lukea siitä, miten Rauman poliisi on jäänyt (lukuisten muiden rikoksiensa lisäksi) kiinni myös minun lavastusyrityksestä, mutta nähtävästi turhaan. Poliisin tekosia ei aiota tutkia, eikä varsinkaan minuun liittyvien väärinkäytösten ja rikosten osalta, ei ainakaan ennen kuin minut oikeusmurhataan.

Oikeuskäsittelyni 21.12. on luultavasti salainen, vaikka tulen vaatimaan sen pitämistä julkisena, jotta yleisö voi tutustua tapaukseen ja syyttäjän "todisteisiin", sekä vastauksiini. Mikäli oikeudenkäynti pidetään suljetuin ovin, ei julkisuuteen jää annettavaksi kuin tuomio, toisinsanoen kaikki sen perustelut ja koko käsittely jäävät paikalle tulleilta ihmisiltä näkemättä, jotta he voisivat itse muodostaa oman näkemyksensä todisteista ja perusteluista! Näinhän myös tehtiin juuri tovi sitten Ilja Janitskin vangitsemisoikeudenkäynnissä: Se julistettiin salaiseksi, jotta ihmiset eivät saa tietää perusteita ajetuille vaatimuksilla, vaan joutuvat tyytymään vain yksipuoleiseen, viralliseen totuuteen.

Minulla ei ole mitään salattavaa tai hävettävää tämänkään asian kanssa, koska en ole tehnyt mitään väärää. Omatuntoni on puhdas. Ainoa rikos, johon olen syyllistynyt, on totuuden kertominen suoraan, oli kyseessä sitten viranomaiset tai matut. Pelättävää minulla on toki paljonkin, koska kun kerran tälle linjalle on jo lähdetty, mitä minulle seuraavaksi järjestetään poliisin toimesta?

Viranomaiset pettyvät pahasti, jos ne luulevat voivansa tukkia suuni tämmöisellä tökeröllä tempulla. Ehei. Minä en vaikene, minä en lopeta, minä en antaudu. Enkä minä edes stressaanu, murehdi, tai menetä yöuniani tämmöisen pelleilyn takia. Elämä jatkuu entisillä uomillaan nyt ja jatkossakin. Ähäkutti.



PS. Moni on kysynyt, miksi vielä asustan Suomessa, enkä muuta täältä pois, esim. Espanjaan, joka tuntuu suojaavan esimerkiksi sananvapaustaistelija Ilja Janitskinia tehokkaasti Suomen mielipuolilta viranomaisilta? Vastaus on, että muuttaisin täältä välittömästi pois, mikäli minulla ei olisi kahta pientä lasta, joiden kaikki siteet kotimaahan ja täällä oleviin sukulaisiin katkeaisivat, kenties pysyvästi. Heidän takiaan en voi täältä muuttaa mihinkään nyt, enkä vielä pitkään aikaan tulevaisuudessakaan. Heidän takiaan minun on jatkettava tätä epätoivoista taistelua tuulimyllyjä vastaan lopputuloksesta riippumatta.



FAQ. Halua vielä lopuksi kumota sarjan idioottimaisia väitteitä, joita olen saanut lukea tästä tuomiostani netistä ihmisiltä, jotka eivät tiedä yhtään mitään, mistä on kysymys:

  1. "Olet muuttanut kertomustasi siitä, mitä kuvia siellä koneellasi oikein oli!"
    - En ole. Aluksi kerroin luulevani, että poliisi on erehtynyt luulemaan jotain omia muksujeni kylpy tms. kuvia lapoksi, mutta kun myöhemmin kuulin, että sieltä on löytynyt jotain aivan muuta, tein tietenkin omat johtopäätökseni siitä, mistä oikein oli kyse.
  2. "Olet muuttanut kertomustasi siitä, miten kuvat päätyivät koneellesi!"
    - Tietenkin olen muuttanut käsitystäni sen mukaan, kun olen saanut uusia todisteita asiaan liittyen. En voi mitenkään todellisuudessa tietenkään varmaksi tietää, miten lavastus on tehty, mutta tekotapa on kyllä tarkentunut pikkuhiljaa ja olen hoksannut uusia juttuja. Varmuutta asiasta emme tule luultavasti koskaan saamaan.
  3. "Koneeltasi löytyi jotain hentai-pornoa, tai aikuispornotähtiä, tai aasialaisia näyttelijöitä."
    - Ei löytynyt. Tai siis osa kuvista sisältää kyllä aikuispornotähtiä, mutta joukossa oli myös kuvia nuorista alastomista naispuolisista henkilöistä ja yksi kuva jostain pojastakin. Olisinkin varmaan päässyt paljon helpommalla, jos olisin vain valehdellut ihmisille, että koneeltani löytyi jotain piirrettyä hentai-pornoa tms. Eikä olisi tarvinnut järkyttää ihmisten turvallisuudentunnetta ja uskoa poliisiin.
  4. "Miksi sitten otit edes puheeksi, että osa kuvista ei esitä lapsia, eivätkä kuvat edes ole pornoa vaikka esittävätkin lapsia? Mitä yrität selitellä tällä?"
    - Toin asian esille lähinnä siksi, että se selittää toisaalta, mistä kuvat ovat luultavasti peräisin ja toisaalta, voi mahdollistaa minulle keplottelun irti tästä viranomaisten virittämästä ansasta, kun käy ilmi, että lääkärikään ei osaa erottaa alle 18-vuotiasta yli 18-vuotiaasta tai pornoa jostain nudistikuvista tms. Yksikään kuvista ei näet ollut mitään "kovaa pornoa" tms. koska sellaista tuskin on helposti Rauman poliisinkaan saatavilla lavastustarkoituksiin.
  5. "Kuvien määrä on koko ajan muuttunut, olet valehdellut kuvien määrästä!"
    - En ole. Kuvien määrä oli aluksi 46, mutta siitä katosi heti kättelyssä sitten 1 johonkin. Oikeuteen syyttäjä vei muistaakseni 35 kuvaa ja tuomio tuli lopulta 34 kuvasta jos oikein laskin. evvk. Laskekaa itse papereista.
  6. "Salailet kuvia, etkä suostu laittamaan niitä nettiin, jotta voisimme nähdä itse, minkälaista materiaalia ne ovat!"
    - En. Niitä kuvia en voi julkistaa, koska niitä ei ole minulla koskaan ollut, niitä ei minulle myöskään annettu itselleni poliisikuulusteluissa tai käräjillä ja ei, niitä ei myöskään ole saatavissa yhtään mistään tilaamalla. Ja jos olisi ja ne julkistaisi, se olisi sitten taas syyte ja tuomio laposta.
  7. "Et ole itse edes nähnyt niitä kuvia, silti selittelet, että siellä on joukossa muka jotain ei-lapoakin, aikuisia aikuisviihdenäyttelijöitä jne!"
    - Väärin. Olen itse nähnyt kuvat poliisikuulusteluissa ja vielä toisen kerran oikeudenkäynnissä, joten tiedän kyllä, mitä siellä on ja mitä siellä ei ole. Sen sijaan netissä huutelijat eivät tiedä.
  8. "Miksi poliisi lavastaisi sinut?"
    - En tietenkään voi perimmiltään tietää, mikä on moiseen tekoon heidät ajanut. Kyse voi olla järjestelmällisestä suunnitelmasta, tai vain yhdestä vittuuntuneesta poliisista jota muut suojelevat. En voi tietää. Motiiveja kyllä tämmöiseen piisaa, koska olen valittanut poliisin toiminnasta jatkuvasti, tehnyt rikosilmoituksia poliiseista, puolustan sananvapautta, jne. yms.
  9. "Sinulla ei ole mitään konkreettista todistetta lavastuksesta!"
    - Riippuu siitä, mitä pidät "konkreettisena todisteena"? Täysin varmaksi on osoitettu, että tietokoneeni minulle toimitetuissa loki yms. tiedostoissa on aivan kummia outouksia ja kuvat ovat olleet tiedostossa, jonka alkuperää ei poliisikaan osaa selittää mitenkään. Samoin se on täysin varmuudella osoitettu, että tietokoneeni ei ollut sinetöity kun se vietiin poliisitutkintaan Poriin ja että poliisi on toiminut minua kohtaan väärin mm. kotietsinnän yhteydessä. Missä tahansa oikeusvaltiossa mikä tahansa näistä riittäisi jo syytteiden hylkäämiseen, mutta Suomi ei olekaan oikeuvaltio.
  10. "Miksi poliisi laittaisi vain 46 tms. "pehmopornolapo"kuvaa koneellesi?"
    - No enempää ei tarvita tuomioon, kuten on nähty ja sillä saadaan se tarkoitus mitä on haettukin. Lisäksi tuo 46 on aika kovaa vittuilua tekemistäni valituksista poliisin vainosta liittyen 46 muuhun linkin jakaneeseen, joita ei edes epäillä rikoksesta (puhumattakaan toki Ilja Janitskiin kohdistuneesta 46 rikosilmoituksesta). Hassu sattuma. Lisäksi ko. kuvat on helppo hakea esim. Googlen kuvahausta tms. lavastusta varten, eikä niitä voida siten linkittää esim. johonkin poliisin omiin lapoarkistoihin tms.
  11. "Sinulla on jotain aikaisempiakin tuomioita tms. jostain seksuaalirikoksista tms."
    - No ei todellakaan ole. Ei kannata uskoa mustapartaista juoppoa Turun Haritusta tässäkään asiassa, vaan varmistaa faktat minulta.
  12. "Jotain sinä salailet kuitenkin ja olet tehnyt."
    - Niin salailenkin ja olen paljonkin tehnyt. Lapon kanssa niillä ei tosin ole mitään tekemistä, vaan sillä, että tykkään harrastaa mm. hakkerointia ja tietoturvajuttuja ylipäätään, sekä vittuilla ja jeccuilla viranomaisille.
  13. "Ei mulle vaan tapahtu tommosta."
    - Onneksi olkoon sitten vaan. Minulleppa tapahtui ja tiedän monia muitakin ihmisiä, joille on tapahtunut samankaltaisia asioita, eli että poliisi on valehdellut, väärentänyt ja lavastanut heitä syylliseksi rikoksiin tai vaan johonkin "epämääräiseen". On jännää huomata, miten paljon näitä ihmisiä itse asiassa on, mutta suurinosa heistä ei uskalla tulla julki kuin toisille samanlaisen kohtelun saaneille, koska heitä ei haluta uskoa, vaan pidetään hulluina, koska suomalaiset ovat niin sinisilmäisiä lampaita, että luottavat poliisiin, oikeuslaitokseen ja ylipäätään viranomaisiin.
  14. "Mikset ole ottanut asianajajaa ja/tai atk-asiantuntijaa puolustamaan sinua? Oletko niin ylimielinen, että luulet itse voivasi hoitaa tämmöisen jutun?"
    - En ole ottanut, koska minulla ei ole moiseen rahaa, enkä saa ilmaista juristia, koska olen mukamas kuitenkin  samaan aikaan juuri sen verran varoissani, että en ole siihen oikeutettu. Minua ei huvita maksaa tuhansia euroja, joita minulla ei ole, jostain, mikä ei kuitenkaan loppupeleissä auta minua mitään. Tuomio on joka tapauksessa päätetty jo ennen kuin edes esitutkinta on ehditty tehdä.
  15. "Olet hullu."
    - En ole, minulla on siitä ihan viralliset paperitkin olemassa. Pelottavaa, eikö totta?

EDIT 31.10.2016 klo 22:15: Lisätty maininta Ilja Janitskiniin kohdistuneista 46 rikosilmoituksesta.
EDIT 9.11.2016 klo 01:22: Lisätty tieto syyttäjän ainoasta todistajasta ja hänen pätemättömyydestään olla todistajana koska hän on myös rikoksesta epäilty.
EDIT 23.1.2017 klo 04:00: Lisätty FAQ.

6. lokakuuta 2016

Suomi on sananvapauden kehitysmaa: Case Janitskin ja MV-lehti

Syyttäjä Heikki Wendorfin ajama vaatimus (poliisi Harri Saaristolan ansiosta) MV-lehden päätoimittajan Ilja Janitskin vangitsemiseksi hyväksyttiin tänään Helsingin käräjäoikeudessa tuomari Marjut Oksasen toimesta. Toisin sanoen, Suomen viranomaiset ryhtyvät nyt ajamaan eurooppalaista pidätysmääräystä, jotta sanan- mielipiteen- ja lehdistonvapautta käyttänyt Ilja Janitskin saadaan vangittua tekaistujen syytteiden vuoksi Espanjassa MV-lehteen liittyen ja toimitettua Suomeen. Tarkoituksena on tietenkin häiritä MV-lehden toimintaa ja ajaa mielipuolisen raskaan tuomion kautta massiivista peloitevaikutusta kaikkia niitä kohtaan, jotka uskaltavat tänä valheen ja mädätyksen aikakautena vielä puhua julkisesti totta!

Tälle tasolle on siis tultu.

Edes lehdistonvapaus ei merkitse enää mitään. Tosiasiat ovat niin epämieluisia eliitillemme ja paljastavat valtamedian systemaattisen valehtelun, että niitä kertovat pitää nujertaa keinolla millä hyvänsä, jotta tyhmä ja tietämätön kansa pysyy tyhmänä ja tietämättömänä siitä, mitä ja miksi Suomessa todella tapahtuu. Päättäjät, mediamafia ja virkamiehet pelkäävät ja vihaavat totuutta näin paljon. Oikeuslaitos toimii demlamaiseen tapaansa kumileimasimena näille sananvapauden vihollisille ja hyväksyy tämän kaiken ilman hetkenkään epäröintiä, tai pahimmassa tapauksessa tekaisee lisää syytteitä tuomion suurentamiseksi.


Sanoin jo tammikuussa, että aseellinen vastarinta on nykytilanteessa jokaisen kansalaisen velvollisuus. Nyt tapahtunut tosiasia entisestään vahvistaa tuota toteamustani. Tosiasioita ei saa kertoa ihmisille sen enempää yksityisten ihmisten toimesta (esim. minun case), kuin myöskään median toimesta (case MV-lehti ja Janitskin), tai viranomaiset käyvät kimppuun. Miten kansa voi demokratiassa tehdä oikeat päätökset, jos kansaa estetään saamasta tietoa tosiasioista? Ei mitenkään.

Koska demokraattisin keinoin ei voida enää asioita muuttaa, vaihtoehdot vähenevät kummasti. Koska oikeuslaitos on täysin demlaantunut ja sieltä ei oikeutta enää saa, sekin vaihtoehto sulkeutuu pois. Kun viranomaiset ovat läpimätiä, sieltäkään kautta on turha kuvitella mitään apuja saatavan valituksin ja vetoomuksin. Mitä jää jäljelle?

Minun on vaikea nähdä mitään muuta ratkaisukeinoa, kuin aseellinen vastarinta ja terrori valtaa pitävää eliittiä, virkamiehiä, poliitikkoja, bankstereita, hyvävelisysteemiä, mädätysmediaa ja kaikkia niitä tukevia kohtaan. Muut optiot on jo käytetty loppuun aikoja sitten. Muuta ei enää ole jäljellä. Vain raaka, silmitön väkivalta näitä ihmisten perusoikeuksia törkeästi loukkaavia tahoja vastaan voi meidät enää pelastaa totaaliselta tuholta. Pitää iskeä nopeasti ja päättäväisesti ja kohdistaa iskut paitsi suoraan pahimpiin mädättäjiin henkilökohtaisesti, niin myös järjestelmän tukirunkoon, kuten tuomioistuimiin, poliisilaitoksiin, eduskuntataloon, Yleisradioon, jne.

Kenenkään edellä kirjoittamani lukeneen on turha väittää, että vaihtoehtoja väkivallalle on vielä muka olemassa. Ei ole, eikä voi olla.

Lukekaa kirjoitukseni "Varautumisvinkkejä tulevan varalle", "Suojautuminen viranomaisiltakin" ja "Systeemiä ei voi voittaa systeemin säännöillä", sekä ryhtykää toimimaan niiden mukaan. Puheet on nyt puhuttu, vetoomukset vedottu, kirjoitukset kirjoitettu, "oikeus"laitos katsottu, viranomaiset käyty läpi, äänestykset äänestetty. Nyt pitää muiden keinojen alkaa puhumaan ja lujaa. Jos tämä maa edes teoriassa vielä aiotaan pelastaa.

28. syyskuuta 2016

Ilja Janitskin viranomaisvainon kohteena - tukimielenosoitus!

En voi sanoa yllättyneeni, että viranomaisten sananvapauden vastainen vaino on saamassa yhä mielipuolisempia piirteitä. Ilja Janitskin ja hänen MV-lehteään vastaan on ollut menossa jo pitkään ajojahtia, koska tosiasioista suoraan puhuva MV-lehti on massiivinen persekivutus ja piikki lihassa viranomaisille ja mädätysmedialle, joten se pitää saada vaiennettua keinolla millä hyvänsä

Nyt, viimeisenä niittinä yritetään Ilja Janitskista saada aikaan eurooppalainen pidätysmääräys, jotta hänet voitaisiin ottaa Espanjassa kiinni ja toimittaa Suomeen, sekä tuomita mielivaltaisen pituiseen peloitevankeuteen totuuden kertomisesta. Surkuhupaisinta asiassa on, että medialle asiasta ilmoitettiin jo eilen ja Janitski itse sai tiedon vasta tänään. Kannattaa lukea Iljan kommentit asiaan esimerkiksi täältä.

Tällä tasolla on sananvapaus nyky-Suomessa, edes ulkomailla toimivat lehdet eivät saa olla rauhassa Illmanismilta.

Tapauksessa on paljon yhtymäkohtia Seppo Lehdon ajojahtiin ja oikeusmurhaan. Molemmissa tapauksissa nettikirjoittelu, jossa ketään ei ole vahingoitettu, todetaan laittomaksi ja siihen syyllistynyt ajatusrikollinen tuomitaan peloittelumielessä mielipuolisen pitkään vankeusrangaistukseen, sekä päälle mätkäistään järjettömät korvausvaatimukset, jotka de facto saattavat tuomitun ikuiseen velkavankeuteen. Suurinosa syytteistä on täysin keksittyjä ja perusteettomia, mutta sillä ei ole mitään merkitystä, tuomio tulee niistä siitä huolimatta. Samaan aikaan törkeitä raiskauksia ja pahoinpitelyitä tehneet selviävät ehdollisilla ja olemattomilla korvauksilla jne.  Näin paljon totuus pelottaa valtaa pitäviä, virkamiehiä ja mediaa.

Iljan puolesta pidetään mielenosoitus Helsingissä ensi torstaina, 6.10.2016 klo 12-15 oikeustalon lähellä, Porkkalankatu 13. Kaikki kynnelle kykenevät paikalle ehdottomasti! Tuokaa banderolleja, kylttejä jne. pitäkää meteliä! Näyttäkää, että Iljan mittaamattoman arvokasta työtä sananvapauden puolesta ei saa turmella Illmanismilla! MV-lehti on yksi harvoja riippumattomia medioita Suomessa, joka uskaltaa kertoa totuuden asioista. Totuuden puhuminen ei saa, eikä voi olla rikos Suomessa!


27. syyskuuta 2016

Luotto- ja maksukorttien suojausvinkkejä

Olen kirjoittanut aikaisemminkin blogissani luottokorteista, mutta keskittyen vain niiden "lähimaksu" (NFC) ominaisuuteen, jonka tietoturva on olematonta (1 ja 2). Tarkoitukseni on nyt käydä läpi luotto- ja maksukorttien muita tietoturvajuttuja ja antaa eräitä suojautumisvinkkejä yleisempiä ongelmia vastaan.

Pidemmittä puheitta videon pariin:

Pikakertaus:
  1. Älä hanki yhdistelmäkorttia (luotto/pankki), vaan hanki kaksi eri korttia: Visa Electron ja Mastercard luotto. Näin vältät lähimaksuominaisuuden ja sinulla on kaksi eri korttia, mikä antaa lisäturvaa. edit: Osuuspankilla ja Säästöpankilla on ilmeisesti myös Visa Electronissa jostain kumman syystä ja keinolla lähimaksuominaisuus!
  2. Pidä huolta, että kortissasi ei ole ns. lähimaksuominaisuutta (NFC), koska se on täysin tietoturvaton paska ja vaarantaa vakavasti korttisi ja tililläsi olevien rahojen turvallisuuden. Jos teet kohdan 1. mukaan niin tätä ongelmaahan ei tietenkään ole.
  3. Visa Electronista nettimaksaminen pois käytöstä ja maarajaus Suomeen (jos et aio matkustella), sekä turvarajat.
  4. Mastercardista nettimaksaminen pitää jättää päälle ja maarajaus jättää pois, mutta turvaraja kannattaa laittaa.
  5. Vältä luottokortin käyttämistä nettimaksamisessa. Käytä mieluummin PayPayliä tai Bitcoineja, jos ostat ulkomailta ja jos ostat kotimaasta, käytä mieluummin tilisiirtoa tai postiennakkoa.
  6. Visa Electronista voi peittää suurimman osan numeroista edestä ja takaa (ilmastointiteipillä), jolloin niitä ei voi urkkia korttia kuvaamalla tai katsomalla.
  7. Visa Electronista voi pyyhkiä magneettiraidankin pois magneetilla, jos et aio käyttää sitä esim. polttoaineen ostamiseen kylmäasemilta tms.
  8. Mastercardista voi peittää suurimman osan numeroista edestä ja takaa (ilmastointiteipillä), jolloin niitä ei voi urkkia korttia kuvaamalla tai katsomalla...kirjoita ne kuitenkin jonnekin ylös jos aiot käyttää korttia nettimaksamiseen (jos käytät PayPaylia, tätäkään ongelmaa ei ole).
  9. Mikäli joudut jostain syystä käyttämään korttien magneettiraitaa, pidä huoli, että kortinlukulaitteessa ei ole ns. skimmereitä: Revi, heiluta, tunnustelu kortinlukuaukkoa ja näppäimistöä, että ne ovat tukevat.
  10. Suojaa aina PIN-koodisi toisella kädelläsi kaikissa tilanteissa, äläkä koskaan, ikinä, milloinkaan anna sitä kenellekään mistään syystä missään tilanteessa.

15. syyskuuta 2016

Viranomaiset eivät osaa tehdä turvallisia nettipalveluita, osa2

Kirjoitin blogissani jo neljä vuotta sitten viranomaisten nettipalveluiden tietoturvaongelmista, jotka vuotta myöhemmin olikin jo onnistuneesti korjattu. Toisaalta pari vuotta sitten jouduin uudestaan palaamaan aihepiiriin ja näköjään nyt on taas uusinnan aika.

Katsoin kokeeksi eräitä yleisesti käytössä olevia viranomaisten nettipalveluita Qualys SSL Labsin työkalun avulla ja jälki on kaameaa katsottavaa. Näitä nettipalveluita käyttää päivittäin suuri joukko suomalaisia ja tietoturva on tällä tasolla. Viranomaiset eivät ole vaivautuneet paikkaamaan alkeellisimpiakaan aukkoja ja päivittämään salauksen tasoa, vaikka tunnettuja ja hyväksikäytettäviä haavoittuvuuksia löytyy näistä kasapäin.

Ei tähän jaksa edes enää kommentoida mitään. Ei ehkä tarvitse edes.






24. elokuuta 2016

Ola Mäkipää

Tein tässä aikani kuluksi sarjan Ola Mäkipää -parodiavideoita. Ola Mäkipää on kuvitteellinen turkulainen herrasmies, jolla ei ehkä ole mitään tekemistä Olavi Mäenpään kanssa. Katsokaa, nauttikaa ja jakakaa eteenpäin!





22. elokuuta 2016

Giovinezza

Italian fasistipuolueen tunnuslaulu, Giovinnezza eri versioineen, vassokuu. Ja ihan selvin päin ja ilman tuntiakaan italiaa opiskelleena. Tehkää perässä, kuten MV-lehtikin kehoittaa.




PS. Idiooteille tiedoksi, että fasismilla ei ole mitään tekemistä minkään rotuopin tms. jne. kanssa. Termiä "fasismi" halutaan vain käyttää natseista, jotta ihmisille ei tulisi poliittisesti epäkorrekteja mielleyhtymiä kansallisSOSIALISMIN kanssa. Koska olisihan se kovin ikävää, jos ihmiset tajuaisivat, että kansallisSOSIALISMI on itse asiassa SOSIALISMIA eikä mitään "äärioikeistoa", kuten meille tahdotaan syöttää.

15. elokuuta 2016

Miksi Perussuomalaiset Nuoret sensuroi vanhoja julkilausumiaan?

Kirjoitin blogissani vajaa vuosi sitten otsikolla "Varokaa vääriä profeettoja". Hauska nähdä, miten tuon varoituksen ja ennustuksen siemenet ovat alkaneetkin itää mukavasti, oikeaan on osunut ja uponnut moni asia. Lisää paljastuu koko ajan. Esimerkiksi Perussuomalaiset Nuoret suorittama sensurointitemppu:

Lyhyesti sanottuna, PS nuoret esittivät, että ampuma-aselakeja tulee löysätä, esimerkiksi suojeluaseet olisi saatavat takaisin (kuten ne vuoteen 1998 asti olivatkin). Julkilausuma löytyy Archive.org kautta yhä heidän sivuiltaankin. Sittemmin PS Nuoret ovat sensuroineet ko. kirjoituksen pois sivuiltaan. Kun asiasta otettin heihin sähköpostitse yhteyttä ja tiedusteltiin, miksi se on poistettu ja mitä mieltä he ovat nyt sitten aselaeista, ei mitään vastausta tullut.

PS Nuoret eivät myöskään ole kiinnostuneita perusteettomien aseiden haltuunottojen uhreiksi joutuneista ihmisistä ja vaivaudu edes heidän sähköposteihinsa vastaamaan. Jussi Halal-ahokaan ei ollut aseenomistajana ja aseiden omistajien oikeuksia "ajavana" henkilönä kiinnostunut tuosta casesta lainkaan, josta Turun kaupunginvaltuutettu, liikuntalautakunnan jäsen, Pro Cultura säätiön hallituksen puheenjohtaja, yksityisetsivä (eläk.) ja virallinen I-luokan nyrkkeilytuomari Olavi Mäenpää kirjoitti MV Lehteen huhtikuussa. PS Nuoria ja ylipäätään perussuomalaisia ei taida aseenomistajien oikeusturva ja ihmisten turvallisuus tosiasiassa kiinnosta pätkääkään. Mikä onkin hyvin loogista, koska heidän emopuolueensahan on hallitusvastuussaan tuonut Suomeen kymmeniätuhansia muukalaisia ryöstämään ja raiskaamaan.

Eipä ole siis ihme, että alkavat sensuroimaan aikaisempia aseiden omistukseen myönteisesti suhtautuvia puheenvuorojaankin pois netistä täyttä päätä. Kansan ei haluta tietävän, että PS paitsi huijaa äänestäjiään perumalla puheitaan, niin myös vastustaa aseiden omistusta ja suomalaisten oikeutta puolustautua. Eipä ihme, että perussuomalaisten kannatus laskee laskemistaan.

Tää on tätä. 

Varokaa edelleenkin vääriä profeettoja.

Minä en henkilökohtaisesti luota kehenkään, enkä mihinkään tahoon, joka ei ole itse omilla toimillaan osoittanut selvästi olevansa luottamuksen arvoinen. Puhe on halpaa. Oman puheen takana seisominen on jo jotain. Muiden sananvapauden puolustaminen on jo paljon. Näistä PS Nuoret kykenevät vain ensimmäiseen, eivätkä siten ole luottamuksen arvoisia.

Oma näkemykseni on, että jos eivät viranomaiset kiinnostu kirjoituksistasi, niissä tuskin on mitään kiinnostavaa. Jos viranomaiset eivät vainoa sinua, et ole vaaraksi etkä harmiksi näkemyksinesi. Jos sen vuoksi, että viranomaiset jahtaavat sinua ja joudut ongelmiin, vielä jatkat toimintaasi, etkä lannistu etkä vaikene, voit olla luottamuksen arvoinen. Voit olla, koska olet osoittanut omilla teoillasi, että sinun voi luottaa, seisot sanojesi ja tekojesi takana, etkä vaikene, etkä ole kansalaismielipiteen etkä viranomaisten vaiennettavissa ja valitset sananvapauden poliittisen korrektiuden sijaan.

Montako em. ehdot täyttävää ihmistä Suomesta löytyy? Harvassa tuntuu olevan.

12. elokuuta 2016

Poliisi ei noudata henkilötietolakia ja valehtelee

Tein poliisille tässä tovi sitten henkilötietolain 28§ mukaisen tarkastuspyynnön, eli lähetin heille tietosuojavaltuutetun sivuilta tulostamani tarkastuspyynnön. Laitoin paperiin, että haluan KAIKKI tiedot KAIKISTA poliisin käytössä olevista rekistereistä, sekä tiedot myös siitä, ketkä ja milloin ovat ko. tietoja katsoneet ja muuttaneet, mihin minulla on oikeus.

Nyt tuli sitten vastaus, että ei käy, pitää käyttää muka poliisin omaa paperia moiseen hakuun, muuten ei heru mitään. Mitä vittua? Ei laissa määritellä, että pitäisi käyttää tiettyä paperia, vaan että kunhan esittää pyynnön kirjallisesti ja sanoo siinä, että haluaa tiedot, niin sen pitäisi riittää. Eli Suomen poliisi ei noudata taaskaan lakia!
"28 § Tarkastusoikeuden toteuttaminen
Sen, joka haluaa tarkastaa itseään koskevat tiedot 26 §:ssä tarkoitetulla tavalla, on esitettävä tätä tarkoittava pyyntö rekisterinpitäjälle omakätisesti allekirjoitetussa tai sitä vastaavalla tavalla varmennetussa asiakirjassa tai henkilökohtaisesti rekisterinpitäjän luona."
Huvittavintahan tässä on myös se, että kävin aikoinaan poliisilaitoksella ja vaadin saada noita tietoja. Tällöin minulle sanottiin, että ne pitää pyytää kirjallisena. Henkilötietolain mukaan ne voi pyytää myös henkilökohtaisesti käymällä, ts. mitään velvollisuutta mihinkään kirjalliseen pyyntöön ei ole. Eli poliisi valehteli tuollonkin minulle, eikä noudattanut henkilötietolakia!

Plushuvittavinta tässä on myös se, että kun kysyin em. käynnillä poliisilta ko. paperia, heillä ei ollut sitä antaa. Vaikka heillä pitäisi se tietenkin olla. Eli ei ole asiat siltäkään osalta kunnossa. Luultavasti paperi tietenkin oli, mutta eivät halunneet sitä vain minulle vittumaisuuttaan antaa. Paperin, jota ei lain mukaan edes siis kylläkään tarvita.

Tuplaplushuvittavinta tässä on myös se, että ko. poliisit lupasit toimittaa minulle ko. paperit täytettäväksi ja tätä varten pyysivät katu- ja sähköpostiosoitteeni. Koskaan eivät kuitenkaan toimittaneet ko. papereita minulle täytettäväksi, vaikka niin lupasivat. Eli poliisiin ei taaskaan voi luottaa, ei edes näin pienessä asiassa, ei sitten yhtään, vaan valehtelivat jälleen päin naamaa minulle!

Toinen jännä asia on paperissa oleva kohta "Poliisin muu henkilörekisteri", johon pitäisi sitten ilmeisesti osata kertoa, mitä rekisteriä tarkoittaa. No mistä minä voin tietää, mitä rekistereitä poliisilla voi olla ja mitä sieltä voin haluta tarkastaa? Tyypillistä viranomaisvittuilua. Pointtihan on, että minä haluan KAIKKI TIETONI KAIKISTA poliisin rekistereistä, mikä ihmeen velvollisuus minulla on osata sanoa, mitä miljoonia eri rekistereitä ja tietokantoja poliisilla on, joista haluaisin tiedot ulos.

Pitää nähtävästi alkaa selaamaan netistä ja koettaa kirjoittaa tuohon tilaan kaikkien mahdollisten eri rekistereiden nimet, mitä poliisilla on ja vielä yksilöidä niihin, että haluan myös mm. tiedot siitä, ketkä ja milloin ovat ko. tietoja kirjanneet ja lukeneet sieltä.


Kuten taas kerran nähdään, Suomen poliisi ei noudata lakia, eikä halua antaa tietoja kuten laissa määritellään ja panttaa kaikkea mahdollista tietoa mahdollisimman pitkään ja monimutkaisesti.