2. tammikuuta 2009

Seksin ostokielto voimaan Norjassa

...tuli vain mieleeni, että jos matkustan Norjaan, näen mukavan naisen baarissa, ostan hänelle juotavaa, tarjoan taksikyydin hotellihuoneeseeni ja harrastan seksiä hänen kanssaan, enkö minä syyllisty rikokseen? Tai jos minulla olisi Norjassa vakipano, jolle antaisin vaikkapa lahjaksi aina kukkia ja suklaata, toisinaan vaikkapa jonkin mukavan korun, niin enkö minä syyllisty rikokseen? Entäpä, jos menen naimisiin köyhän norjalaisnaisen kanssa, enkö minä silloinkin syyllisty rikokseen, koska olen antanut hänelle rahaa tai muuta arvokasta vastineeksi mm. seksistä?

Ehkä on parempi pelata varman päälle ja olla tarjoamatta naisille juotavaa, taksikyytiä, kukkia, suklaata ja koruja, sekä ennen kaikkea, olla menemättä naimisiin ainakaan itseään köyhempien naisten kanssa. Ihan vaan varmuuden vuoksi. Niin ja sehän olisikin oikeata tasa-arvoa, ettei mies tarjoaisi naiselle mitään eikä antaisi mitään lahjoja (kuin korkeintaan vastavuoroisesti)...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti