22. marraskuuta 2018

Videot Bitchuten taakse :)

Siirtelen tässä pikkuhiljaa videoita Bitchuten kanavani taakse, josta ne ovat paljon kätevämmin ja luotettavammin katsottavissa (ilman sensuuria). Livelähetykseni tulevat jatkossakin aina Twitter-tililleni

7. marraskuuta 2018

Lähimaksukorttien käyttö senkun laajenee

On se hienoa, miten taas yksi taho ottaa epäturvallisen lähimaksamisen käyttöönsä. Toivottavasti mahdollisimman monen idiootin pankkikortti kopioidaan taas tuota NFC:tä käyttäen. Minähän olen asiasta toistuvasti kirjoittanut blogissani, muttei se ketään kiinnosta tietenkään, vaan lampaat hankkivat ja käyttävät NFC:llä varustettuja pankki- ja luottokorttejaan minkä ehtivät.

6. marraskuuta 2018

SSD-levyjen rautapohjaisen salauksen toteuttamisessa onkin aukkoja

Rautapohjaista salausta SSD-levyissä käyttävien on nyt syytä höristää korviaan. Eräissä sen soveltamissysteemeissä ja eräiden valmistajien tietyissä SSD-levyissä on nimittäin havaittu lapsellisia mokia. Nämä mokat tekevät käytännössä koko salauksen täysin merkityksettömäksi. Yksinkertaistettuna, tietyt levyt eivät ymmärrä salata itse levyn salausavainta asianmukaisesti levyn ohjainpiireihin ja firmwareen. Koska levyn salausavain ei ole asianmukaisesti salattu siellä, se voidaan sieltä helpohkosti imuroida talteen tai kokonaan ohittaa kaikenlainen salasanakysely sun muu.

Ei voi kuin taas ihmetellä suunnittelijoiden tyhmyyttä ja leväperäisyyttä. Salaus pitäisi tietenkin toteuttaa niin, että käyttäjän antamalla salasanalla salataan kaikki levynsalausavaimet, käytetään sitten ATA-security passwordia tai jotain muuta systeemiä. On aivan turha selitellä, että asioiden implementointi olisi vaikeaa tai yhtenäistä käytäntöä ei ole, kun tosiasiassa esimerkiksi Samsungin SSD-levyjen ko. toiminto on täysin avoimesti kerrottu ja on sinällään täysin toimiva teoriassa. Järkevintä toki olisi, että kaikki emolevyjen valmistajat tekisivät yhtenäisen käytännön ja sovelman, joka aina käyttäisi ATA-security passwordia asianmukaisesti BIOS/UEFI-tasolla, niin tämmöisiä ongelmia ei voisi käytännössä edes tulla. Nythän osassa emolevyjä on tuki tämmöiselle, osassa tuki on vajavainen ja jättää osan salausavaimista salaamatta ja suurimmassa osassa ei ole mitään tukea moiselle.

Kyseinen rautapohjainen salaushan toimii SSD-levyissä oikein toteutettuna aivan mainiosti, kuten tässä aiemmassa blogikirjoituksessani hyvin selitänkin. Mikäli siis olet noudattanut tarkasti siinä kertomiani ohjeita, sinulla ei pitäisi olla mitään hätää.

8. lokakuuta 2018

Ilmastonmuutoshysteria osana Vihreää Valhetta

Jälleen kohistaan uutisissa, miten ilmastopaneeli varoittaa, että nyt on viimeiset hetket tehdä parannus synneistä tai koko maailma taas jälleen kerran tuhoutuu ilmastonmuutoksessa. Vittu mitä kulttuurimarxilaista paskaa - mutta lampaathan tämänkin uskovat taas kerran! Lampaat ovat niin tyhmiä, etteivät muista, että jo vuonna 1972 nämä samat hysteerikot valittivat samaa ja antoivat silloin armonaikaa vuoteen 1982 asti, tai muuten syntinen maapallo tuhoutuu ihmisen ahneuden vuoksi ilmastonmuutokseeen! Al Gorekin varoitti, että maapallo peittyy napajäätiköiden sulaessa...jonka piti senkin jo tapahtua, mutta hassua, ei ole sekään tapahtunut...


Ilmastonmuutosuskonto on vain yksi Vihreän Uskonnon Pyhistä Opeista, toisin sanoen kulttuurimarxistien työkalu muiden joukossa. Se, kuten kaikki muutkin, mitä Vihreät sanovat, on kusetusta ja valhetta. Ihan kaikki. Mutta silti tyhmät lampaat uskovat siihen. No, sitä saa, mitä tilaa. Älkää valittako, kun taas autoilu kallistuu ja verot nousevat, tätähän te tyhmät lampaat olette halunneet kun olette kaikkien puolueiden Vihreitä vuodesta toiseen äänestäneet ja heidän liturgiaansa uskoneet!

Itsekin kirjoitin tästä kulttuurimarxistien valheesta nimeltä "ilmastonmuutos" blogissani jo kymmenen vuotta sitten useita kirjoituksia, kannattaa vilkaista esim. tämätämätämätämä ja tämä näin alkujaan.


Asiasanat: #Ilmastokusetus #Ilmastonmuutoskusetus #Ilmastonmuutos #Ilmasto #CO2 #Kasvihuoneilmiö #VihreäValhe #Vihreät #IPCCReport #IPCC #Kulttuurimarxismi

5. lokakuuta 2018

Varoitin tästäkin jo vuosikymmen sitten - takaportteja tietokoneiden raudassa!

Huppista keikkaa. Tänään Suomessakin uutisoitiin, että Kiinan tiedustelupalvelu on asentanut tietokoneiden komponentteihin rautapohjaisia takaovia! Ja kova uutinen se olikin. Ulkomaillakin asiasta uutisoitiin oikein urakalla tästä uudesta ja ihmeellisestä asiasta ja paniikki leviää nyt netissä. Toki USA on jäänyt samasta tempusta kiinni jo aiemmin muutama vuosi sitten ja siitäkin nousi pienoinen myrsky.

Niin, minä varoitin tästä asiasta ensimmäisen kerran jo 11 vuotta sitten ja toisenkin kerran jo 11 vuotta sitten. Kolmannen kerran varoitin asiasta jo yli 10 vuotta sitten ja neljännen kerran jo yli 10 vuotta sitten. Enpä jaksa edes kaivaa tuon tuoreempia kirjoituksiani aiheesta. Varoitukset ovat menneet tuossakin asiassa nähtävästi kuuroille korville. Idiootit lampaat kansaloiset ja ammattitaidottomat toimittajat eivät välitä pätkääkään. No, sitä saa, mitä tilaa.

Rautapohjaisilta takaporteilta suojautuminen on erittäin vaikeaa, käytännössä mikään keino ei suojaa tuossa "uudessa" uutisessa kerrotulta hyökkäystavalta. Monilta muilta hyökkäystavoilta, esimerkiksi "perinteiseltä" UEFI/BIOS peukaloinnilta ja muulta vakoilulta (myös ja etenkin viranomaisten) antaa hyvää suojaa Purism-tuoteperhe tietokoneineen ja puhelimineen, kuten esimerkiksi tällä tapaa. Suosittelen jokaista tietoturvastaan ja yksityisyydensuojastaan välittävää ihmistä hommaamaan edes tuon Librem 5 -puhelimen ja mieluusti toki Librem 15 -läppärin. Lisää suojaa ja persekipua esimerkiksi viranomaisille saa hankkimalla ja käyttämällä Librem Key -avainta esimerkiksi sähköpostien ja kirjautumisien suojaksi. Ja ei, en saa euroakaan tästä markkinoinnista itselleni, vaan tyrkytän noita vain ja ainoastaan siksi, että niissä on tietoturva- ja tietosuoja kohdallaan.

4. lokakuuta 2018

Suomi(kin) on tuhoon tuomittu

Kyllä tämäkin maa on tuhoon tuomittu. Persutkin olivat poliisivaltiolain takana ja koko prosessi tehtiin lakeja rikkoen...olisi pitänyt olla ensimmäinen äänestys kiireelliseksi julistamisesta ja toinen itse muutoksesta, nyt ei ollut kuin yksi äänestys. Tämäkään ei ketään haittaa. Niin kuin ei ketään haittaa PVL:n täysin mielipuolinen ja perusoikeuksien vastainen kieltäminenkään (jota mm. Huhtasaarikin kannatti).

Suomella ja suomalaisilla ei ole mitään tulevaisuutta, koska 99,99% kansasta on idiootteja paskahousuja lampaita. Sitä saa, mitä tilaa, minä en heidän kohtaloaan sääli. Minä säälin vain ainoastaan sitä 0,01% kansasta, jolla on järkeä, rohkeutta ja halua ajaa tämän maan ja kansan parasta.

29. syyskuuta 2018

Toivottavasti PVL aloittaa terrori-iskut

Turun hovioikeus on jatkanut mielipuolisten oikeusmurhien sarjaa ja kieltänyt PVL toiminnan. Kyseinen päätös on yksiselitteisesti täysin mielivaltainen poliittinen ajojahti, jolla tiettyjä henkilöitä ja tahoja estetään toimiminen demokratian ja ylipäätään laillisen yhteiskunnan hyväksymin keinoin. Kun rauhanomainen toiminta kerran lain nojalla kielletään, jäljelle jää - ja täysin oikeutetusti, vain väkivaltainen toiminta. Näin ollen katson, että jokaisella PVL jäsenellä tai tukijalla on jatkossa täysi moraalinen oikeus ja jopa suorastaan velvollisuus esimerkiksi suorittaa terrori-iskuja Suomen viranomaisia, hallintoa tai oikeuslaitostamme vastaan. 

Toivottavasti alkaa pommit paukkua ja salamurhat toteutua. Tulisin nauttimaan siitä suunnattomasti, koska mitään muuta ei nykyinen läpimätä viranomaiskoneisto, kusetushallinto ja oikeusmurhalaitoksemme ansaitsekaan, kuin kuolemaa ja tuhoa. Samaa ansaitsee luonnollisesti myös jokainen, joka nykyistä systeemiä puolustaa. Sitä saa, mitä tilaa. Vassokuu vaan.

Muistakaapa katsoa tämä aiempi videoni: Suomi tarvitsee puhdistuksen.




PS. Jokainen selkopäinen on toki jo tajunnutkin kysyä, että miksei Antifantteja, Greenpeacea, PIFfiä ja muita vastaavia ihan oikeasti väkivaltaisia terroristijärjestöjä sitten kielletä. Ja jokainen sekopäinen tietää tietenkin vastauksenkin tuohon kysymykseen, joten enpä viitsi sitä edes tänne kirjoittaa.

27. syyskuuta 2018

Poliisi rikkoo ihmisten perusoikeuksia salaisten ohjeidensa nojalla

Muistanette tämän kirjoitukseni? Siinä väänsin rautalankaa, miten poliisi evää ihmisiltä heidän laillisen oikeutensa nauhoittaa kuulustelunsa (ja monta muutakin ihmisoikeuksien loukkausta) ja perustelee sen hirveällä litanjalla eri pykäliä ja ohjeita. Miksi niin hirveällä litanjalla - no siksi tietenkin, että kun mikään laki tai lainvoimainen määräys ei kiellä nauhoittamista, niin poliisin pitää koettaa selitellä nauhoituskieltoa miten ikinä vain kykenee. Jos oman kuulustelunsa nauhoittaminen olisi laitonta, niin tokihan sen perustelemiseen riittäisi viittaus siihen yhteen ja ainoaan lakipykälään, eikös?

No, pengoin tuota selitysrypästä läpi ja siellähän oli mainittuna "Helsingin poliisilaitoksen määräys turvatarkastuksesta Helsingin poliisilaitoksella (8010/2013/2174)". Koska mikään aikaisempi selitysryppäässä ei antanut perusteita siihen, mitä poliisi tuolle perheenäidille teki, niin kaiken logiikan mukaan sen selityksen pitää sitten löytyä juurikin tästä määräyksestä, eikös vaan?

Kyseinen määräys on salainen, eikä poliisi suostu luovuttamaan sitä minulle.

Eli siis poliisi rikkoo ihmisten perusoikeuksia (nauhoittaminen), tekee laittomia turvatarkastuksia ja takavarikoi laittomasti ihmisten omaisuutta, jne. ja perustelee tämän kaiken itse itselleen antamillaan määräyksillä. Määräyksillä, jotka kaiken lisäksi ovat vielä salaisia, joten kukaan ei voi tarkistella tai riitauttaa niitä mitenkään missään koskaan.

Tämäkö on teidän mielestänne oikeusvaltioperiaatteiden mukaista toimintaa? HÄH?

Mitäpä, jos poliisi päättää seuraavaksi perseraiskata tai vaikka teloittaa jonkun sellissään ja vetoaa senkin oikeutukseen itse itselleen tekemillään ohjeilla, joita et voi kiistää, etkä selvittää edes, koska ne ovat salaiseksi julistettuja? Mahdotontako? Ei suinkaan ole. Kaikkihan on mahdollista. Poliisi voi itse kirjoittaa itselleen määräyksiä ja julistaa ne salaisiksi, sekä sitten toimia noiden määräystensä mukaan jo nytkin.

Lampaat eivät tietenkään vieläkään näe tässä mitään ongelmaa tai väärää.

Jokainen selkopäinen ihminen toki tietää jo ennestäänkin: Älkää koskaan luottako viranomaisiin Suomessa.

24. syyskuuta 2018

Poliisi sikailee taas - kansallismielinen perheenäiti uhrina

Taas on poliisi sikailemassa, uhrina kansallismielinen perheenäiti. Perheenäiti äityi latelemaan neekerivitsejä ja kertomaan reaaliteettejä transuille sosiaalisessa mediassa, joten ajatusrikos on päässyt ilmeisesti tapahtumaan. Perheenäidin olisi ilmeisesti pitänyt vaikkapa ladella minulle tappouhkauksia, sehän kun ei ole poliisin mielestä rikos, eikä johda mihinkään toimiin viranomaisten osalta...toisin kuin neekerivitsit. Ei siinä vielä mitään, mutta koko toimitus asiasta oli taas taattua "viranomaislaatua", kuten aina Suomessa.



Alla tiivistettynä muutamia "hassuja" "sattumuksia" siitä, miten poliisi toimii tietenkin taas "oikein" ja "lain mukaan":
  • Poliisi vaati perheenäitiä poistamaan kirjoitukset netistä 14vrk kuluessa. Eikä suinkaan siksi, että tämä välttäisi syytteen, vaan siksi, että jos hän näin tekisi, hän de facto myöntäisi niiden olevan hänen kirjoittamiaan ja hänet voitaisiin helpommin tuomita!
  • Poliisi "ehdotti", että perheenäiti tekee ilmiannot ylläpidoille (Facebook, Twitter, VK), jos kyseessä on hänen nimillään tehty valeprofiili, jotta ko. profiilit suljettaisiin. Eikä suinkaan siksi, että hän saisi näin oikeutta, vaan siksi, että kun poliisi on näin nyt sanonut ja jos ko. profiileita ei suljeta, niin tämähän tietenkin sitten "todistaa", että kyseessä eivät ole valeprofiilit vaan hänen omat profiilinsa ja hänet voidaan helpommin tuomita!
  • Poliisi ajatti perheenäidin 30km päähän toiselle poliisiasemalle ja otatti hänestä DNA:t, kuvasi ylävartalon, otti sormenjäljet, pituuden, painon jne. kuin kyseessä olisi jokin suurrikollinen. Perheenäiti päätyi nyt ikiajoiksi poliisin rekisteriin, koska kirjoitti somessa. Miettikää oikeasti.
  • Poliisi teki laittoman henkilöntarkastuksen perheenäidille, paikalla oli vain yksi henkilö ja häneltä otettiin pois tavaroita, joita turvallisuustarkastuksessa ei saa ottaa pois (kuten puhelin, laukku, jne.). Turvallisuustarkastuksessa saa ottaa pois vain toisten vahingoittamiseen soveltuvat esineet kuten vasarat, puukot, kirveet, neulat, jne.
  • Poliisi eväsi perheenäidiltä kuulustelutodistajan. Syytä ei kerrottu. Lain mukaan kuulustelutodistaja voidaan "korvata" videoimalla kuulustelu, mutta laissa ei sanota, että se, että kuulustelu videoidaan, nimenomaisesti estäisi käyttämästä kuulustelutodistajaa. Ainakin minun käsittääkseni ko. laki tarkoittaa sitä, että jos jostain syystä kuulustelutodistaja estyy tai sellaista ei saada paikalle, niin on mahdollista nauhoittaa kuulustelu - ei siitä, että poliisi päättää nauhoitetaanko kuulustelu ja estää sen varjolla todistajan läsnäolon. Mitäpä poliisi olisi tehnyt, jos perheenäidillä olisikin ollut "kuulustelutodistajan" sijasta "tukihenkilö" tai "asianajaja" paikalla, olisiko näitäkin estetty tulemasta kuulusteluun ja sitenkin rikottu lakia?
  • Poliisi eväsi perheenäidin oman nauhoittamisen ja kuvaamisen täysin laittomasti. Tätä he perustelelivat hirveällä kasalla eri lakipykäliä, ohjeita ja päätöksiä, joissa ei yhdessäkään tosiasiallisesti laillisesti estetä nauhoittamista. Tästä aihepiiristä olen kirjoittanut omassa blogissani aiemmin, lukekaapa täältä perustelut sille, miksi poliisikuulustelunsa pitäisi lain mukaan saada kuvata. Ja miettikääpä sitä, että oikeuskanslerinvirasto myöntää, että  turvapaikanhakijakin saa omat kuulustelunsa tallentaa, mutta kansallismielinen ei saa.
  • Poliisi perusteli kuvaamiskieltoa ja muuta mm. päästään keksityillä lakipykälillä. Kyllä, poliisi vetosi mm. esitutkintalain 9. luvun 17§, jota ei ole olemassakaan. Ei ole, niin ei ole. Mutta olematonkin lakipykälä on peruste kieltää oman kuulustelunsa kuvaaminen ja muutenkin rikkoa kuulusteltavan oikeuksia Suomessa.
Ei tässä mitään. Jatkakaa lampaat vaan määkimistänne ja silmienne sulkemista siltä, että Suomesta on tullut täysin totalitaristinen valtio, joka vainoaa ihmisiä ja rikkoo heidän perusoikeuksiaan ja olemassa olevia lakejakin. Viranomaisiin ei voi Suomessa luottaa. Ei yhtään. Eikä kansa tule sitä vieläkään ymmärtämään. Ei ehkä koskaan.


PS. Tuossa vielä kuva lakipykälistä ja ohjeista, joilla poliisi perusteli sikailujaan. Hirveä litanja, jonka tarkoitus on ilmeisesti vain uuvuttaa tietoa ja oikeutta hakeva ihminen, koska nuo lakipykälät eivät mahdollista sitä, mitä poliisi tälle perheenäidille teki. Voit klikata kuvaa suuremmaksi jos et saa siitä selvää ja penkoa itse nuo lakipykälät ja ohjeet läpi. Jokainen selkopäinen tajuaa, että jos kuulustelunsa kuvaaminen olisi laissa kiellettyä, sitä ei tarvitsisi perustella tusinalla eri ohjeita ja pykäliä, vaan riittäisi täsmälleen yhden lain kohdan hakeminen ja siihen viittaaminen...