Ajankohtaista asiaa, tajunnanvirtaa ja kommentteja lähinnä politiikkaan, tietoturvaan ja yksityisyyden suojaan liittyen.
22. marraskuuta 2018
Videot Bitchuten taakse :)
7. marraskuuta 2018
Lähimaksukorttien käyttö senkun laajenee
6. marraskuuta 2018
SSD-levyjen rautapohjaisen salauksen toteuttamisessa onkin aukkoja
8. lokakuuta 2018
Ilmastonmuutoshysteria osana Vihreää Valhetta
Ilmastonmuutosuskonto on vain yksi Vihreän Uskonnon Pyhistä Opeista, toisin sanoen kulttuurimarxistien työkalu muiden joukossa. Se, kuten kaikki muutkin, mitä Vihreät sanovat, on kusetusta ja valhetta. Ihan kaikki. Mutta silti tyhmät lampaat uskovat siihen. No, sitä saa, mitä tilaa. Älkää valittako, kun taas autoilu kallistuu ja verot nousevat, tätähän te tyhmät lampaat olette halunneet kun olette kaikkien puolueiden Vihreitä vuodesta toiseen äänestäneet ja heidän liturgiaansa uskoneet!
Itsekin kirjoitin tästä kulttuurimarxistien valheesta nimeltä "ilmastonmuutos" blogissani jo kymmenen vuotta sitten useita kirjoituksia, kannattaa vilkaista esim. tämä, tämä, tämä, tämä ja tämä näin alkujaan.
Asiasanat: #Ilmastokusetus #Ilmastonmuutoskusetus #Ilmastonmuutos #Ilmasto #CO2 #Kasvihuoneilmiö #VihreäValhe #Vihreät #IPCCReport #IPCC #Kulttuurimarxismi
5. lokakuuta 2018
Varoitin tästäkin jo vuosikymmen sitten - takaportteja tietokoneiden raudassa!
4. lokakuuta 2018
Suomi(kin) on tuhoon tuomittu
Kyllä tämäkin maa on tuhoon tuomittu. Persutkin olivat poliisivaltiolain takana ja koko prosessi tehtiin lakeja rikkoen...olisi pitänyt olla ensimmäinen äänestys kiireelliseksi julistamisesta ja toinen itse muutoksesta, nyt ei ollut kuin yksi äänestys. Tämäkään ei ketään haittaa. Niin kuin ei ketään haittaa PVL:n täysin mielipuolinen ja perusoikeuksien vastainen kieltäminenkään (jota mm. Huhtasaarikin kannatti).
Suomella ja suomalaisilla ei ole mitään tulevaisuutta, koska 99,99% kansasta on idiootteja paskahousuja lampaita. Sitä saa, mitä tilaa, minä en heidän kohtaloaan sääli. Minä säälin vain ainoastaan sitä 0,01% kansasta, jolla on järkeä, rohkeutta ja halua ajaa tämän maan ja kansan parasta.
29. syyskuuta 2018
Toivottavasti PVL aloittaa terrori-iskut
27. syyskuuta 2018
Poliisi rikkoo ihmisten perusoikeuksia salaisten ohjeidensa nojalla
25. syyskuuta 2018
24. syyskuuta 2018
Poliisi sikailee taas - kansallismielinen perheenäiti uhrina
- Poliisi vaati perheenäitiä poistamaan kirjoitukset netistä 14vrk kuluessa. Eikä suinkaan siksi, että tämä välttäisi syytteen, vaan siksi, että jos hän näin tekisi, hän de facto myöntäisi niiden olevan hänen kirjoittamiaan ja hänet voitaisiin helpommin tuomita!
- Poliisi "ehdotti", että perheenäiti tekee ilmiannot ylläpidoille (Facebook, Twitter, VK), jos kyseessä on hänen nimillään tehty valeprofiili, jotta ko. profiilit suljettaisiin. Eikä suinkaan siksi, että hän saisi näin oikeutta, vaan siksi, että kun poliisi on näin nyt sanonut ja jos ko. profiileita ei suljeta, niin tämähän tietenkin sitten "todistaa", että kyseessä eivät ole valeprofiilit vaan hänen omat profiilinsa ja hänet voidaan helpommin tuomita!
- Poliisi ajatti perheenäidin 30km päähän toiselle poliisiasemalle ja otatti hänestä DNA:t, kuvasi ylävartalon, otti sormenjäljet, pituuden, painon jne. kuin kyseessä olisi jokin suurrikollinen. Perheenäiti päätyi nyt ikiajoiksi poliisin rekisteriin, koska kirjoitti somessa. Miettikää oikeasti.
- Poliisi teki laittoman henkilöntarkastuksen perheenäidille, paikalla oli vain yksi henkilö ja häneltä otettiin pois tavaroita, joita turvallisuustarkastuksessa ei saa ottaa pois (kuten puhelin, laukku, jne.). Turvallisuustarkastuksessa saa ottaa pois vain toisten vahingoittamiseen soveltuvat esineet kuten vasarat, puukot, kirveet, neulat, jne.
- Poliisi eväsi perheenäidiltä kuulustelutodistajan. Syytä ei kerrottu. Lain mukaan kuulustelutodistaja voidaan "korvata" videoimalla kuulustelu, mutta laissa ei sanota, että se, että kuulustelu videoidaan, nimenomaisesti estäisi käyttämästä kuulustelutodistajaa. Ainakin minun käsittääkseni ko. laki tarkoittaa sitä, että jos jostain syystä kuulustelutodistaja estyy tai sellaista ei saada paikalle, niin on mahdollista nauhoittaa kuulustelu - ei siitä, että poliisi päättää nauhoitetaanko kuulustelu ja estää sen varjolla todistajan läsnäolon. Mitäpä poliisi olisi tehnyt, jos perheenäidillä olisikin ollut "kuulustelutodistajan" sijasta "tukihenkilö" tai "asianajaja" paikalla, olisiko näitäkin estetty tulemasta kuulusteluun ja sitenkin rikottu lakia?
- Poliisi eväsi perheenäidin oman nauhoittamisen ja kuvaamisen täysin laittomasti. Tätä he perustelelivat hirveällä kasalla eri lakipykäliä, ohjeita ja päätöksiä, joissa ei yhdessäkään tosiasiallisesti laillisesti estetä nauhoittamista. Tästä aihepiiristä olen kirjoittanut omassa blogissani aiemmin, lukekaapa täältä perustelut sille, miksi poliisikuulustelunsa pitäisi lain mukaan saada kuvata. Ja miettikääpä sitä, että oikeuskanslerinvirasto myöntää, että turvapaikanhakijakin saa omat kuulustelunsa tallentaa, mutta kansallismielinen ei saa.
- Poliisi perusteli kuvaamiskieltoa ja muuta mm. päästään keksityillä lakipykälillä. Kyllä, poliisi vetosi mm. esitutkintalain 9. luvun 17§, jota ei ole olemassakaan. Ei ole, niin ei ole. Mutta olematonkin lakipykälä on peruste kieltää oman kuulustelunsa kuvaaminen ja muutenkin rikkoa kuulusteltavan oikeuksia Suomessa.

PS. Tuossa vielä kuva lakipykälistä ja ohjeista, joilla poliisi perusteli sikailujaan. Hirveä litanja, jonka tarkoitus on ilmeisesti vain uuvuttaa tietoa ja oikeutta hakeva ihminen, koska nuo lakipykälät eivät mahdollista sitä, mitä poliisi tälle perheenäidille teki. Voit klikata kuvaa suuremmaksi jos et saa siitä selvää ja penkoa itse nuo lakipykälät ja ohjeet läpi. Jokainen selkopäinen tajuaa, että jos kuulustelunsa kuvaaminen olisi laissa kiellettyä, sitä ei tarvitsisi perustella tusinalla eri ohjeita ja pykäliä, vaan riittäisi täsmälleen yhden lain kohdan hakeminen ja siihen viittaaminen...




