22. maaliskuuta 2016

Belgialaiset saivat, mitä tilasivat - milloin on Suomen vuoro?

Belgialaiset saivat tänään aamuna tuta rauhan- ja lapsirakkauden uskonnon kansallista, ehkä jopa geneettistä erityispiirrettä, kun kymmeniä ihmisiä kuoli ja satoja haavoittui terrori-iskussa. Kaipa minun pitäisi voivotella tapahtunutta, uhreja ja kaiken kaameutta. Mutta en sitä tee.

Belgialaisilla on pääsy aivan samaan nettiin kuin meilläkin on. Aivan samat uutiset, tietolähteet ja keskustelufoorumit ovat heidänkin käytettävissään. Jokainen belgialainen on pakostakin siis kuullut vakavia, perusteltuja varoituksia siitä, mitä on odotettavissa, jos islamisaation ja matutulvan sallitaan jatkuvan. Jokainen belgialainen on varmasti nähnyt ja kuullut muista terrori-iskuista, vaikkapa juuri tovi sitten Ranskassa sattuneet, jotka ovat myöskin tämän saman paskasakin aikaansaannoksia. Yksikään belgialainen ei voi väittää, ettei heitä olisi varoitettu.

Ei ole muslimin vika, että hän teurastaa vääräuskoisia, se on hänen Koraanin ohjeistama käytösmallinsa, se on islamin ja Allahin tahto. Islam määrää, että vääräuskoiset pitää teurastaa ja sotaa pitää jatkaa, kunnes jokainen vääräuskoinen on joko teurastettu, orjuutettu tai kääntynyt islamiin. On siis täysin luonnollista ja loogista, että muslimit toimivat tuon mukaan ja teurastavat vääräuskoisia esimerkiksi terrori-iskuin.

Sitä saa, mitä tilaa. Vassokuu. Pitäkää hyvänänne jokainen itsemurhapommittaja, jokainen terrori-isku, jokainen uhri. En sano, että "sivullinen" tai "viaton" uhri, koska sitä he eivät ainakaan pääasiassa ole. Ehkä joukossa on voinut olla pari-kolme fiksua ihmistä, jotka ovat tehneet kaikkensa tämän matutulvan ja islamisaation pysäyttämiseksi, mutta valtaosa näistä uhreista ei ole viattomia, eikä sivullisia. He ovat itse syyllisiä siihen, mitä on tapahtunut, kun he ovat vuodesta toiseen sallineet käärmeiden luikerrella paratiisiinsa. He ovat itse syyllisiä siihen, mitä on tapahtunut, koska eivät ole uskaltaneet, viitsineet tai halunneet nousta vastustamaan sitä kehitystä, joka heidän maassa on vuosikaudet jatkunut täysin vapaasti, vaan päinvastoin syleilleet sitä kehityskulkua. He ovat itse syyllisiä siihen, mitä on tapahtunut, koska ovat päinvastoin hyökänneet niitä vastaan, jotka ovat islamisaatiosta varoittaneet, leimaten heitä "rasisteiksi", "fasisteiksi", "nuivisteiksi" ja "islamofoobikoiksi". Sitä saa, mitä tilaa. Vassokuu.

Haluankin nyt kysyä avoimesti belgialaisilta sen klassisen kysymyksen: Miten tämä nyt, noin niinkuin omasta mielestä meni, tämän mamutusmokutuksen kanssa?



PS. En valitettavasti ollut vielä ehtinyt tehdä Koraanin häpäisyvideotani, joten joudun tyytymään taas tähän kuvaan. Pahoittelen sitä ja lähetän kuitenkin ko. kuvan myötä terveiseni näitä pommeja räjäyttäville ja ihmisiä ampuville barbaareille, vassokuu:

17. maaliskuuta 2016

1000 blogikirjoitusta takana!

10 vuotta blogin pitämistä, yli 1,1 miljoonaa yksilöityä lukemiskertaa ja nyt 1000 julkaisua on tullut täyteen. Aihepiirit pysyneet aika selkeästi samana, eli yhteiskunta, politiikka, tietoturva, yksityisyydensuoja, sananvapaus, viranomaisten mielipuolisuus ja gestapon trollaus. Ja jatkoa seuraa, minä en vaikene, en sitten millään, seurauksista riippumatta.

Haluankin nyt omistaa tämän juhlakirjoitukseni blogini pitkäikäisimmille ja aktiivisimmille lukijoilleni, nimittäin nettipoliiseille, valtakunnansyyttäjänvirastolle ja suvakeille.

Mieltäni lämmittää, kun tiedän, että jokainen julkaisuni luetaan tarkkaan, jokainen sananmuoto analysoidaan huolellisesti, jokainen kuva käydään huolella läpi ja kaikesta otetaan kuvankaappaukset talteen. Ei löydy monelta blogin pitäjältä yhtä aktiivista, innostunutta ja paneutunutta lukijakuntaa, kuin mitä minulla on!

Huolimatta siitä, että kadut ovat muuttuneet entistä turvattomiksi maturaiskaajien vuoksi, valtiontalous on täysin kuralla ja vanhustenhoitokin on muuttunut rahapulassa täysin ala-arvoiseksi kidutukseksi, minua kohtaan riittää aina veronmaksajien varoja ja viranomaisten aikaa käytettäväksi. On suuri ilo olla kaiken tämän huomion jatkuvana kohteena, kustannuksista välittämättä!

Valtio ja kunnat säästävät talousongelmissaan jatkuvasti kaikkialta, myös viranomaisista, esimerkiksi lakkauttamalla käräjäoikeuksia jne. Vaikka satoja poliiseja joudutaan todennäköisesti irtisanomaan lähiaikoina säästösyistä, minun toimintaani seuraavat poliisit saavat varmasti pitää työpaikkansa nyt ja aina jatkossakin. Oi mikä kunnia minulla onkaan saada olla vaikuttamassa lähialueeni viranomaisten työllisyystilanteen positiiviseen kehitykseen!

Mikäli tahti jatkuu tämmöisenä, ei minulla tule vanhuksenakaan olemaan pelkoa yksinäisyydestä ja tekemisen puutteesta: Vähän väliä poliisi piipahtaa oven taakse tai asuntoon sisälle, jatkuvasti tulee lappusia postissa kuulusteluihin ja muuhun, sekä käräjäoikeus muistaa aina uusilla istunnoilla minua. Näin laajamittaisia yhteiskunnan aktivointitoimenpiteitä ja kuntouttavaa työtoimintaa ei liene kukaan muu suomalainen saava osakseen!

Olen kuitenkin hieman huolissani, miten kaikkien murhaajien, ryöstäjien ja raiskaajien (muista kriminaaleista nyt puhumattakaan) terveys ja omanarvontunto kestää, kun he jäävät kokonaan paitsi näin laajamittaista viranomaisyhteistyötä ja huomiosta, jonka minä saan osakseni? Eikö viranomaisia lainkaan kiinnosta, miten loukkaantuneiksi monet ammattirikollisetkin tuntevat itsensä, kun poliisi ei heitä ehdi jahtaamaan, mutta "Janssonin kiusausta" kytätään koko ajan? Miten suomalaiset viranomaiset voivatkin olla noin tunteettomia ja piittaamattomia, kun aiheuttavat jatkuvasti mielipahaa heille? Koen asiasta huonoa omaatuntoa ja syyllisyyttä ja pyydänkin nyt vilpittömästi anteeksi kaikilta murhaajilta, ryöstäjiltä, raiskaajilta ja muiltakin rikollisilta, että olen tällä tapaa päätynyt omimaan kaiken viranomaishuomion itseeni.

Näissä tunnelmissa eteenpäin! :)

13. maaliskuuta 2016

Yksi uusi keino tietokoneen raudan ja softan suojaukseen?

Joanna Rutkowska on nainen, josta luultavasti juuri kukaan lukijoistani ei ole koskaan kuullut mitään. Annettakoot hänelle anteeksi, että hän on feministi, mutta tuosta vakavasta puutteestaan huolimatta tietoturvasta hän kyllä tietää julmetusti, lukaiskaapa vaikka hänen uudesta ja vanhasta blogista jotakin, tai seuratkaa hänen twitteriä, jos ette minua usko. Joanna on mm. saattanut alkuun Qubes OS:n (maailman kenties ainoan julkisen huipputurvallisen käyttöjärjestelmän), sekä kirjoittanut ainakin pari (1,2) todella mielenkiintoista julkaisua erilaisista "firmware"-pohjaisista takaporteista ja ongelmista niihin liittyen. Lisäksi Joanna kirjoitti ja teki yhden ensimmäisistä "Evil Maid" hyökkäystyökaluista Truecryptin koko kiintolevyn salausta vastaan.

Lyhyesti tiivistettynä Joanna on yksi niistä ihmisistä, jotka ovat opettaneet ainakin minulle, että tietokone ja siinä pyörivä käyttöjärjestelmä voidaan perseraiskata niin monella eri tapaa, että on suorastaan ihme, jos joku jossain pystyy pitämään tietokoneensa turvallisena. Pohjimmiltaan ongelma on siinä, että tietokoneen "rauta" ja "softa" voidaan takaportittaa tai muuten vaarantaa lukemattomin eri tavoin ja siten vaarantaa tietokoneen tietoturva totaalisesti. Niille, joille tämä ei ole vielä ihan yhtä selvää, suosittelen lukemaan tämän aikaisemman kirjoitukseni asiasta, tai tämän, tämän, tämän tai tämän.

Olen tähän ongelmaan hieman jo paneutunut aikaisemmissa kirjoituksissani (1,2,3), mutta nyt aion esittää yhden uuden ratkaisumallin, jonka uskon olevan paitsi edullinen, myös tehokas toteuttaa. Lisäksi se tarjoaa hyvät laajennusmahdollisuudet mm. oman radiotaajuisen viestinnän pitämiseen.

Ratkaisu on Raspberry Pi 3!

Raspberryyn saa esimerkiksi Ubuntu Mate, RISC OS tai vaikkapa Chromium käyttöjärjestelmän, mieluusti toki sen näkisi myös Qubes OS:lla varustettuna. Raspberryssä ei ole varsinaisesti mitään suljettua firmwarea, jonne takaportin voisi helposti upottaa, sen softakin pyörii kaikki microSD-kortilla. Koko hökötys on pieni ja tiivis paketti, jossa kaikki on yhdessä ja helposti nähtävillä, joten rautapohjaisen vakoojasysteemin laittaminen siihen on ihan fyysisestikin miltei mahdotonta. Lisäksi koko hökötyksen voi vaikka ottaa helposti mukaansa jos pelkää sen joutuvan pahantekijän haltuun. Systeemi on riittävän tehokas kaikkeen peruskäyttöön ja niin halpa, että jos epäilee oman koneensa vaarantuneen, sen voi yksinkertaisesti heittää roskiin ja ostaa uuden: Raspberry Pi 3 hinta on noin 40€, mutta esimerkiksi Raspberry Pi Zeron hinta on alle 5€!

Tietenkään Raspberry Pi 3 ei ole mikään patenttiratkaisu: Näppäimistö, jolla kirjoitat salasanasi voidaan takaportittaa, näyttö, johon raspisi kytket, voidaan takaportittaa ja nähdä mitä sillä teet. Mutta se on hyvä alku. Se torppaa olennaisimman hyökkäyspolun aika hyvin umpeen. Periaatteessa näppäimistön keyloggereita vastaan voidaan taistella 2-puolisella tunnistautumisella ja tiedostot voidaan salata ja/tai säilöä palvelimille turvaan. MicroSD-kortti on niin pieni, että sen voi helposti kätkeä ja hätätapauksessa tuhotakin helposti, joten sen vaarantuminen on hyvin epätodennäköistä.

Kysymys kuuluukin nyt:
Kuka osaisi ja ehtisi koodata TAILS:in kaltaisen - secure by default - käyttöjärjestelmän Raspberry Pi 3:lle (tai Zerolle), joka mahdollistaisi todellakin turvallisen tietokoneen nyt ja pitkälle tulevaisuuteen?!? Käyttäjiä piisaisi tietoturvaintoilijoista toisinajattelijoihin ja viranomaisiin!

29. helmikuuta 2016

Viranomaisskitsofrenia jatkuu viranomaisvittuilulla


Muistanette "Case Mäntylahden" (1,2,3,4 ja 5) ja siihen liittyneen, "8 on 1" -harhoja kirjoittelevan, ylikonstaapeli Keijo Hyvärisen casen? Eli tiiviisti: Mäntylahti kirjoitteli minusta (alunperin) nettiin 8 eri viestiä 3 eri päivänä, jotka sisälsivät lukuisia törkeyksiä, joista sitten Helsingin poliisissa työskentelevä ylikonstaapeli Keijo Hyvärinen laskutaidollaan laski, että 1+1+1+1+1+1+1+1=1 viesti. Tein valituksen, että Hyvärinen on syyllistynyt väärennökseen, rekisterimerkintärikokseen ja virkavelvollisuuden rikkomiseen, kun on kirjannut tietoisesti valheellisen tiedon viranomaisrekistereihin ja saanut siitä aikaan esitutkinnan lopettamisen.

Tänään tuli valtakunnansyyttäjänvirastosta kihlakunnansyyttäjä Hanna Puhakan päätös asiaan liittyen, joka, uskokaa tai älkää, pystyy vielä alittamaan tähänastisen viranomaisvittuilun riman kevyesti.

VKSV:n päätöksen mukaan ylikonstaapeli Keijo Hyvärinen ei ole ylittänyt toimivaltaansa lopettaessaan esitutkinnan Ossi Mäntylahden herjoista, joten hän ei ole laskenut väärin, väärentänyt papereihin ja rekistereihin mitään, eikä voinut syyllistyä virkavelvollisuuden rikkomiseenkaan.

Kyllä, päätös on juuri noin mielipuolinen, tämä ei ole mikään vitsi, lukekaa itse (sivulta 2)!

VKSV:n mukaan siis sillä, väärentääkö poliisi papereihinsa ja viranomaisrekistereihin tietoja, jotka ratkaisevasti muuttavat koko rikoksen sisältöä ja rangaistavuutta, ei ole mitään merkitystä, kyseessä ei ole väärennös, rekisterimerkintärikos, eikä virkavelvollisuuden rikkominen, jos poliisi ei vain ylitä toimivaltaansa esitutkinnan kesken jättämisen suhteen näihin vääriin tietoihin perustuen.

Kyllä, kyllä, kyllä, luitte aivan oikein!

Toisin sanoen, analogia on, että jos joku vaikkapa viranomaistoiminnasta vittuuntunut ihminen lähtee ja iskee kirveellä hengiltä 8 eri poliisia 3 eri päivänä, niin poliisi ei tee mitään väärennöstä, rekisterimerkintärikosta, virkavelvollisuuden rikkomista tms. jos poliisi kirjaa asiasta papereihin, että kyseessä on vain yhteen poliisiin kohdistunut pieni tönäisy, josta poliisikin saa syyttää itseään (ks. alkuperäiset perustelut) ja tämän vuoksi koko esitutkinta asiasta lopetetaan ja homma jää silleensä. No problemos!

VKSV yrittää siis valkopestä koko kanteluni ja sivuuttaa KOKONAAN ITSE ASIAN, eli sen faktan, että ylikonstaapeli Keijo Hyvärinen Helsingin poliisista väärensi asiakirjoihin tietoja rikosjuttuun liittyen ja sitten nämä väärät tiedot johtivat siihen, että jutun tutkinta jätettiin silleensä. VKSV kuvittelee minua ja lukijoita niin saatanan tyhmiksi, että me emme muka tajuaisi näin ilmiselvää asiaa ja peittely-yritystä. VKSV hienosti viranomaisvittuilee, kun se jättää kokonaan käsittelemättä ITSE ASIAN ja yrittää selittää, että ITSE ASIA on muka se, ylittikö Hyvärinen toimivaltansa jättämällä jutun tutkimatta vaiko ei - joka ei tietenkään ole se ITSE ASIA!

Mitä seuraavaksi? Nämä viranomaisten toiminnat ja perustelut alkavat kuulostaa niin sekavilta, että uskoakseni tätä asiaa ei voida enää virkateitse ajaa, vaan asian käsittely tulisi siirtyä poliisien ja valtakunnansyyttäjänviraston työterveyshuoltoon. Poliisi, jonka mielestä 1+1+1+1+1+1+1+1=8, ei voi olla työkykyinen ja kihlakunnansyyttäjä, jonka mielestä asiakirjaväärennöksellä ja esitutkinnan lopettamisoikeudella on jotain tekemistä keskenään, ei voi olla työkykyinen. Toinen vaihtoehto toki on, nimittäin se, että tämä on suoraa viranomaisvittuilua, eli suoraan kasvoilleni kusemista: Näytetään röyhkeästi, että viranomaiset voivat taas kerran tehdä aivan mitä vaan haluavat ja aina viranomaisten laittomalle toiminnalle löytyy joku näennäinen selitys, eikä mihinkään viranomaisrikollisuuteen tai väärinkäytökseen tarvitse tälläkään kertaa puuttua millään muotoa.



PS. Ei liene sattumaa, että OECD on "erittäin huolissaan" Suomen viranomaiskorruptiosta ja poliisin tärkein pääsyvaatimus on kirjoitustaito (ilmeisesti kirjoitustaidon lisäksi laskutaidon vaatiminen olisikin jo liikaa poliisien kyvyille).

25. helmikuuta 2016

Taidanpa siirtyä pois Facebookista


En taida jaksaa enää Facebookin paskalaariin kirjoitella kuin ehdottomasti välttämättömän. Mieluummin kirjoittelen sellaiseen paikkaan, jossa kirjoitukseni ja julkaisuni myöskin pysyvät ja jonne voin kirjoitella ilman suvakkien minulle järjestämiä bännejä. Plus, siellä on vähemmän porukkaa, spämmiä ja mainoksiakin kuin Facebookissa. Juorut, jutut, heitot, jne. saa jatkossa lukea suvakkien sensuroinnin ulottumattomista osoitteesta https://vk.com/markusjansson.

Luonnollisesti blogini säilyy ainakin vielä toistaiseksi Bloggerissa ja myöskin Facebookin tilini on yhä olemassa kyllä.

20. helmikuuta 2016

Haastan kaikki talkoisiin jakamaan tilinumeroaan netissä

Viranomaisethan epäilevät minua rahankeräysrikoksesta ja ovat jäädyttäneet pankkitilini, koska jaoin netissä tilinumeroni. Kenenkään muun jakaessa oman tilinumeronsa netissä poliisi ei ole tähän päivään mennessä epäillyt mitään rikosta tapahtuneeksi ja haluaisin tämän nyt tuoda konkreettisesti esille:

Haastan kaikki talkoisiin laittamaan nettisivuilleen, blogiinsa, Facebookkiin, Twitteriin, Instagrammiin ja kaikkialle mahdollisiin paikkoihin oman tilinumeronsa (IBAN-muodossa)!

Pelkkä tilinumero, ei mitään muuta! Voitte helposti tehdä nettipankissa uuden tilin parilla klikkauksella ja laittaa sen numeron julki, joten omaa "oikeaa käyttötiliään" ei tarvitse valjastaa tähän kepposteluun. Kun olette em. tehneet, pistäkää minulle sähköpostitse linkki siitä, missä tämä paljastus sijaitsee ja mieluusti vielä oman nimenne ja kotipaikkakuntanne (tai suoraan kuvankaappaus em. asioista). Kun sitten olen saanut noista otettua kuvankaappaukset, tulen toimittamaan ne kaikki poliisille ja katsotaan, ryhtyykö Suomen poliisi tutkimaan, syyttäjä syyttämään ja oikeuslaitos tuomitsemaan kymmeniä tai satoja suomalaisia tästä "rikoksesta". Veikkaampa, että eivät tule. Mistä taas herää kysymys, että miksi sitten ryhtyvät, kun minä jaan tilinumeroni?

Tämä tempaukseni muistuttaa aikaisempaa linkinjakamishaastettani, jonka seurauksena poliisi sai sitten 48 muuta linkin jakanutta tietoonsa ja kuten arvata saattaa, heitä ei tähän päivään mennessä epäillä mistään rikoksesta, eikä tulla epäilemään, eikä tulla syyttämään, eikä tuomitsemaan mistään. Näin "yhdenvertaisesti" kansalaisia kohdellaan Suomen viranomaisten ja oikeuslaitoksen toimesta.

Eli eikun jakamaan vaan! Ja jakakaa tätä postausta eteenpäin ihan helvetisti kaikkialla, jotta mahdollisimman moni innostuu lähtemään mukaan tähän "kepposteluun" ja voimme taas kerran aukottomasti osoittaa, että laki ei ole Suomessa sama kaikille!

18. helmikuuta 2016

Taas poliisikuulustelu, uusi rikosepäily - ja TAAS poliisi rikkoo lakiin perustuvaa oikeuttani kuvata kuulusteluni!

Sananvapaustaisteluni jatkuu ja saa yhä koomisempia ja koomisempia piirteitä minuun kohdistettujen toistuvien viranomaisrikosten myötä (esim. tämä, tämä, tämä, tämä ja tämä, puhumattakaan tietysti tästä keppostelusta).

Olin tänään poliisikuulusteluissa mm. rahankeräysrikoksesta epäiltynä ja kuulusteluissa kerrottiin myös, että ihan tänä aamuna on tullut VIELÄ UUSI rikosepäily, eli "julkinen kehoittaminen rikokseen". Tämä rikokseen kehottaminen tuli kuulemma siitä, että Facebookissa kommentoin "Lasol-heittogatea" tyyliin:"Ei tuolla tapaa saa taloa palamaan, vaan tuli pitää saada tarttumaan kattorakenteisiin" ja "Kovalla pakkasella sammutusvesi aiheuttaa jäätyessään enemmän tuhoa kuin tulipalo"...se, että en missään vaiheessa maininnut edes VOK:ia, tai kehoittanut ketään polttamaan mitään, ei nähtävästi vaikuta mitenkään siihen, että kyseessä on viharikokseen kehoittaminen poliisin mielestä! Kun syyllinen tiedetään, niin rikoskin löytyy aina! :)

Mutta, itse kuulusteluihin. Kuten arvata saattoi, taas kerran poliisi rikkoi törkeästi lakia, kun se ei antanut minun kuvata poliisikuulusteluani. Aivan, kuten poliisi on aina ennenkin rikkonut lakia kun ei ole antanut minun kuvata poliisikuulusteluitani eikä kotietsintäänikään. Sen lisäksi poliisi riistää kameran väkivaltaisesti kädestäni vastusteluistani huolimatta. Virkarikoksen suorittajina Mikko Latvala ja Jyrki Nordberg Rauman poliisilaitokselta. Lakipykälien ja KKO:n ennakkopäätösten luvut eivät menneet näiden poliisimiesten nuppiin, vaan vastaus oli taas se tuttu "no kun esimies käskee niin me tehdään näin". Eli kun esimies käskee rikkomaan lakia, niin Suomen poliisi rikkoo lakia. Jännää. Eli jos esimies käskee seuraavalla kerralla viedä M. Jansson hiekkakuopan reunalle ja teloittaa, niin poliisimies tottelee, koska "esimies käskee"? Tulee mieleen tietyn valtakunnan tietyt jutut, joiden tekijät aina perustelivat tekojaan "no kun laki sanoi" ja "noudatin määräyksiä"...

Missä tahansa oikeusvaltiossa tämmöinen epäillyn oikeuksien polkeminen ja tietoinen lain rikkominen poliisin toimesta johtaisi välittömästi kaikkien syytteiden hylkäämiseen minua kohtaan ja virkarikostuomioita kaikille ko. tapaukseen osallistuneille poliiseille. Mutta Suomihan tunnetusti ei ole oikeusvaltio, vaan täällä etenkin epäiltyjen ihmisoikeuksia loukataan aivan rutiininomaisesti.

Vassokuu, videotodiste tapahtumasta:
KATSO VIDEO BITCHUTESSA

Muilta osin jätän esitutkintalain vuoksi kommentoimatta itse kuulusteluita ja väitettyjä rikoksia, koska en halua näille mulkuille yhtään ylimääräistä syytä saada taas lisää syytteitä minun niskaani. Vaikka eiköhän niitä joka tapauksessa ole tulossa. Ihmettelinkin poliisille, että miten moneen eri rikokseen voi ihminen syyllistyä vain tietokoneen eteen istumalla? Ilmeisesti aika moneen ja useampaan kertaan. Eikä tämä varmasti tähän lopu. Lisää tulee maailmanloppuun asti.

Jännää on, että todellakin minua jahdataan tämmöisistä jutuista ja minun oikeuksiani rikotaan mennentullen, eikä se kiinnosta ketään, kaikkein vähiten poliisia itseään...samaan aikaan Suomessa juoksee vapaalla jalalla tunnettuja sotarikollisia, joita poliisi ei viitsi käydä ottamassa kiinni, vaikka heidän sijaintinsa on tarkkaan poliisin tiedossa. Tämä lienee sitä priorisointia, katsokaas: Pankkitilin numeron laittaminen nettiin tai nettilinkin jakaminen on rikos, josta pitää ehdottomasti tehdä kotietsintää, putkatusta ja loputtomia kuulusteluita - mutta päiden katkominen toisilta ihmisiltä ei ole mikään rikos (ainakaan jos olet muslimi), jonka tutkintaan poliisin pitäisi resurssejaan uhrata.

16. helmikuuta 2016

TAAS FACEBOOK-SENSUURIA - ei tälle vainolle voi kuin nauraa!


Ehdin juuri kirjoittaa edellisestä vainostani pari päivää sitten, eikä siitä seurannut 3 vrk bännini ehtinyt edes loppua vielä, kun Facebook iski jo uuden 3 vrk bännin päälle! Ja mistä tällä kertaa?

KUULEMMA SEKSUAALISEN SISÄLLÖN JAKAMISESTA AIKAJANALLANI!

Mitä sitten julkaisin? No jaoin
MV-lehden jutun, jossa kerrottiin uimahallissa altaaseen kusevasta matusta ja näytettiin tästä tapahtumasta suttuinen kuva, jossa ei edes ko. matun silvottu tynkäkulli näy millään muotoa! Ja huomatkaa, että siinä jakamassani jutussa ei edes ko. kuvaa näkynyt, vaan ko. kuva löytyi vain ja ainoastaan ko. linkin takaan MV-lehden sivuilta!






Tämä Facebookin sensuuri menee jo niin naurettavuuksiin, että ei tälle voi kuin nauraa! Älypuhelimen tietoturvasta kertova juttu on "seksuaalista sisältöä", kuten myös juttu, jossa kerrotaan matusta, joka kusee uimahallin altaaseen, on "seksuaalista sisältöä". Ei jumalauta nyt oikeasti, ei tälle sensuurille voi enää kuin nauraa! Suvakit ja jutku-zucke taitavat olla todella peloissaan ja epätoivoisia, kun tämmöisiin mielettömyyksiin jo sortuvat. Syytäkin on olla, sen myönnän kyllä.

Oikeasti, painukaa jo vihdoin ja viimeinen helvettiin tuolta Facebookista! Facebook on täysin mädätetty ja sananvapautta vastustava palvelu, jonka juutalainen omistaja repii miljardeja euroja joka vuosi tuosta palvelusta myymällä asiakkaiden yksityisiä tietoja surutta mainostajille (ja ei, ei ole antamassa niitä hyväntekeväisyyteen). Vastineeksi yksityisyytesi varastamisesta Facebook ei edes salli avointa keskustelua mistään tärkeästä asiasta! Kannattaako tuollaista paskapalvelua tukea ja antaa sinne tietojaan, kun lopputulos on tuollainen? Siirtykää tekin sensuurivapaaseen VK:hon kirjoittamaan, täältä löydätte minun profiilini ja täältä löytyy mamutusmokutukseen liittyvä keskusteluryhmä ko. palvelusta, sekä täältä kulttuurimarxismiin liittyvä keskusteluryhmä ko. palvelusta. Älkää haaskatko aikaanne enää tuolla Facebookissa.

Aion jatkossa keskittyä kirjoittamaan pääasiassa VK:hon ja jättää tuon paskapuljun sillensä. Minulla on Facebookissa muutama ylläpitämäni ryhmä, joista etenkin yhden, "cfsfinland", ylläpitoa minun pitää kuitenkin vielä jatkaa, koska kyseessä on vertaistukiryhmä vakavasti sairastuneille ihmisille. Nyt minulle riittää tuo paska. En aio enää suoda suvakeille mielihyvää siitä, että saavat minun postauksiani sensuroitua tai minulle kirjoituskieltoa loputtomilla ilmiannoillaan ja yritän houkutella mahdollisimman monta muutakin ihmistä siirtymään helvettiin tuolta Facebookista.

Murkut.org - vaihtoehtomedioiden uutiset yhdestä tuutista


Tämäpä vaikuttaa hyvältä uutispalvelulta, tsekatkaapas:

Tuonne voisi ehkä pari muutakin lähdettä vielä mainita uutisvirtaan lisättäväksi. Joka tapauksessa, lisää tämmöstä ja paljon, kiitos! Vaihtoehtoa Ylenannolle ja mediamafialle!

15. helmikuuta 2016

JÄLLEEN Facebook-sensuuri niskassa! Aivan mielipuolista!


Eipä kerinnyt viimeisestä sensuurin yrityksestä kulua kuin pari viikkoa ja viimeisestä onnistuneesta sensuurista alle kuukausi, kun TAAS ON FACEBOOK-SENSUURI NISKASSANI, eli 3 vuorokauden kirjoituskielto!!!

Aikaisemminkin suvakit ovat ilmiannoillaan onnistuneet minut kirjoituskieltoon perusteettomasti saamaan, kuten tämätämätämätämä ja tämä esimerkki hyvin kertoo. Facebook on täysin suvakkien mädättämä pulju, jonka perustaja, juutalainen Mark Zuckerberg lupasikin taannoin Merkelille, että Facebook kitkee "kaiken suvaitsemattomuuden" pois palvelustaan, ts. kieltää keskustelun mm. mamutusmokuilun "lieveilmiöistä". Aivan mielipuolista tuo Facebookin sensuuri ja yritykset tukahduttaa kaikkea keskustelua mamutusmokutuksesta sivuillaan!

Mistä sensuuri nyt iski ja kirjoituskielto kolmeksi päiväksi rapsahti? No tästä taustakuvastani, johon kokosin ilmeisesti liiankin tehokkaasti yhteen suomalaisen mamutusmokutuskompleksin ja sen vaikutukset havainnollistavalla tavalla:


Oikeasti, painukaa jo vihdoin ja viimeinen helvettiin tuolta Facebookista! Facebook on täysin mädätetty ja sananvapautta vastustava palvelu, jonka juutalainen omistaja repii miljardeja euroja joka vuosi tuosta palvelusta myymällä asiakkaiden yksityisiä tietoja surutta mainostajille (ja ei, ei ole antamassa niitä hyväntekeväisyyteen). Vastineeksi yksityisyytesi varastamisesta Facebook ei edes salli avointa keskustelua mistään tärkeästä asiasta! Kannattaako tuollaista paskapalvelua tukea ja antaa sinne tietojaan, kun lopputulos on tuollainen? Siirtykää tekin sensuurivapaaseen VK:hon kirjoittamaan, täältä löydätte minun profiilini ja täältä löytyy mamutusmokutukseen liittyvä keskusteluryhmä ko. palvelusta, sekä täältä kulttuurimarxismiin liittyvä keskusteluryhmä ko. palvelusta. Älkää haaskatko aikaanne enää tuolla Facebookissa.

Aion jatkossa keskittyä kirjoittamaan pääasiassa VK:hon ja jättää tuon paskapuljun sillensä. Minulla on Facebookissa muutama ylläpitämäni ryhmä, joista etenkin yhden, "cfsfinland", ylläpitoa minun pitää kuitenkin vielä jatkaa, koska kyseessä on vertaistukiryhmä vakavasti sairastuneille ihmisille. Nyt minulle riittää tuo paska. En aio enää suoda suvakeille mielihyvää siitä, että saavat minun postauksiani sensuroitua tai minulle kirjoituskieltoa loputtomilla ilmiannoillaan ja yritän houkutella mahdollisimman monta muutakin ihmistä siirtymään helvettiin tuolta Facebookista.