14. joulukuuta 2018

Pari Youtube -kanavasuositusta

Youtube on oikeasti aivan paska palvelu, koska siellä on massiivisesti sensuuria etenkin kansallismielisiä kohtaan. Siellä on kuitenkin mahdollisuus saada näkyvyyttä videoille, koska suomaloiset ja muutkaan idiootit eivät osaa videoita mistään muulta hakea kuin Youtubesta (kuten vaikkapa minun Bitchute-kanavaltani). Toki jotkut ovat onnistuneet menestyksekkäästi julkaisemaan järkevää materiaalia siellä ilman sensuuria ja hyvä niin.

Tässä pari minun luomaani minikanavaa, joilta löytyy eräitä hupaisia ja tärkeitä videoita katsottavaksi, sekä edelleen jaettavaksi tietenkin...kunnes sensuuri taas sulkee nämäkin pois...

5. joulukuuta 2018

Matut yrittävät itsemurhaiskuja linja-autoilla Suomessa!

Suomessa on menossa vakava terroriuhka, josta media ja poliisi vaikenee parhaansa mukaan. Viimeksi kuluneen vuorokauden aikana on tapahtunut kaksi vakavaa itsemurha-iskun yritystä linja-autoissa. Kyse ei varmasti ole sattumasta ja lisää iskuja lienee luvassa lähipäivinäkin. Iskut ovat toteutettu samalla tapaa: Matkustajina ollut matu on hyökännyt täysin äkkiarvaamatta bussikuljettajan kimppuun ja yrittänyt suistaa bussin joko vastaantulevien kaistalle tai ojaan. Vain kanssamatkustajien valppaus ja uskomaton tuuri on estänyt näitä iskuja onnistumasta.

Nyt kun rekkoja, kuorma-autoja jne. on alettu pitää paremmin lukkojen takana ja katuja suljettu ajoneuvoestein ja on onnistuttu estämään matuja ajelemasta väkijoukkoihin, on matujen pitänyt keksiä uusia keinoja tehdä terrori-iskuja. Tässä on yksi erinomainen sellainen keino nyt löytynyt, joka ei vaadi kuin yhden bussilipun ostamisen. Ei suuria investointeja, ei etukäteisvalmisteluita, ei kiinnijäämisen riskiä ennen tekoa, ei mitään. Aivan erinomainen terrori-iskun toteutustapa kerta kaikkiaan. Pointsit siitä matuille.

Matut ovat selvästi tutkineet myös lakipykäliä näitä suunnitellessaan. Kyseinen teko ei ole kuitenkaan Suomen lakien mukaan terrori-isku tai murhan yritys, vaan "Liikennetuhotyön yritys". Liikennetuhotyöstä ei saa kuin muutaman kuukauden ehdollista, tai enintään muutaman vuoden vankeutta. Terrori-iskun tekijä pääsee todella vähällä, mikäli ei onnistu teossaan ja mikäli onnistuu ja jää ihmeen kaupalla itse henkiin, rangaistus on silti täysin mitätön: Täyden palvelun hotellihyysäystä suomalaisessa vankilassa, ehkäpä kaupanpäälle tulee vielä kansalaisuus takataskuun vapautuessa. On kuitenkin syytä muistaa, että kyse on silti pohjimmiltaan itsemurhaiskusta, joten tekijä ei oleta jäävänsä henkiin seurauksia kärsimään.

Nyt sitten tyhmät suomaloiset saavat, mitä ovat tilanneetkin, kun ovat päästäneet maahansa kymmeniätuhansia muukalaisia, vaikka heitä on vuosikausia tästä kaikesta varoteltu. Minä en sääli. 99,99% suomaloisista on ansainnut nämäkin terrori-iskut ja kuolla tai vammautua niissä, koska eivät ole tätä hulluutta vastaan millään muotoa tosiasiallisesti taistelleet. Vain pienenpieni joukko suomalaisia on uskaltanut nousta tätä koko kulttuurimarxistista hulluutta vastaan järjestämällä aktiivisesti mielenosoituksia, pitämällä puheita ja videoita, sekä kirjoittelemalla omalla naamallaan näistä asioista ja maamme tilasta (ja kärsinyt nahoissaan seuraukset siitä). Mikäli itse matkustaisin jossain vaiheessa bussilla, menisin kyllä aivan etupäähän, kuskin viereen juurikin tämmöistä estääkseni, mutta vain siksi, että olen itse kyydissä...suomaloisten vuoksi en tämmöisiä iskuja estäisi, koska he ovat ne ansainneet.



PS. Toki mikään ei edelleenkään estä jo aikoja sitten kuvailemaani terrori-iskujen sarjaakaan toteutumasta (ISIS iskee Suomessa - Miten se tapahtuu ja mitä pitäisi tehdä?).

22. marraskuuta 2018

Videot Bitchuten taakse :)

Siirtelen tässä pikkuhiljaa videoita Bitchuten kanavani taakse, josta ne ovat paljon kätevämmin ja luotettavammin katsottavissa (ilman sensuuria). Livelähetykseni tulevat jatkossakin aina Twitter-tililleni

7. marraskuuta 2018

Lähimaksukorttien käyttö senkun laajenee

On se hienoa, miten taas yksi taho ottaa epäturvallisen lähimaksamisen käyttöönsä. Toivottavasti mahdollisimman monen idiootin pankkikortti kopioidaan taas tuota NFC:tä käyttäen. Minähän olen asiasta toistuvasti kirjoittanut blogissani, muttei se ketään kiinnosta tietenkään, vaan lampaat hankkivat ja käyttävät NFC:llä varustettuja pankki- ja luottokorttejaan minkä ehtivät.

6. marraskuuta 2018

SSD-levyjen rautapohjaisen salauksen toteuttamisessa onkin aukkoja

Rautapohjaista salausta SSD-levyissä käyttävien on nyt syytä höristää korviaan. Eräissä sen soveltamissysteemeissä ja eräiden valmistajien tietyissä SSD-levyissä on nimittäin havaittu lapsellisia mokia. Nämä mokat tekevät käytännössä koko salauksen täysin merkityksettömäksi. Yksinkertaistettuna, tietyt levyt eivät ymmärrä salata itse levyn salausavainta asianmukaisesti levyn ohjainpiireihin ja firmwareen. Koska levyn salausavain ei ole asianmukaisesti salattu siellä, se voidaan sieltä helpohkosti imuroida talteen tai kokonaan ohittaa kaikenlainen salasanakysely sun muu.

Ei voi kuin taas ihmetellä suunnittelijoiden tyhmyyttä ja leväperäisyyttä. Salaus pitäisi tietenkin toteuttaa niin, että käyttäjän antamalla salasanalla salataan kaikki levynsalausavaimet, käytetään sitten ATA-security passwordia tai jotain muuta systeemiä. On aivan turha selitellä, että asioiden implementointi olisi vaikeaa tai yhtenäistä käytäntöä ei ole, kun tosiasiassa esimerkiksi Samsungin SSD-levyjen ko. toiminto on täysin avoimesti kerrottu ja on sinällään täysin toimiva teoriassa. Järkevintä toki olisi, että kaikki emolevyjen valmistajat tekisivät yhtenäisen käytännön ja sovelman, joka aina käyttäisi ATA-security passwordia asianmukaisesti BIOS/UEFI-tasolla, niin tämmöisiä ongelmia ei voisi käytännössä edes tulla. Nythän osassa emolevyjä on tuki tämmöiselle, osassa tuki on vajavainen ja jättää osan salausavaimista salaamatta ja suurimmassa osassa ei ole mitään tukea moiselle.

Kyseinen rautapohjainen salaushan toimii SSD-levyissä oikein toteutettuna aivan mainiosti, kuten tässä aiemmassa blogikirjoituksessani hyvin selitänkin. Mikäli siis olet noudattanut tarkasti siinä kertomiani ohjeita, sinulla ei pitäisi olla mitään hätää.

8. lokakuuta 2018

Ilmastonmuutoshysteria osana Vihreää Valhetta

Jälleen kohistaan uutisissa, miten ilmastopaneeli varoittaa, että nyt on viimeiset hetket tehdä parannus synneistä tai koko maailma taas jälleen kerran tuhoutuu ilmastonmuutoksessa. Vittu mitä kulttuurimarxilaista paskaa - mutta lampaathan tämänkin uskovat taas kerran! Lampaat ovat niin tyhmiä, etteivät muista, että jo vuonna 1972 nämä samat hysteerikot valittivat samaa ja antoivat silloin armonaikaa vuoteen 1982 asti, tai muuten syntinen maapallo tuhoutuu ihmisen ahneuden vuoksi ilmastonmuutokseeen! Al Gorekin varoitti, että maapallo peittyy napajäätiköiden sulaessa...jonka piti senkin jo tapahtua, mutta hassua, ei ole sekään tapahtunut...


Ilmastonmuutosuskonto on vain yksi Vihreän Uskonnon Pyhistä Opeista, toisin sanoen kulttuurimarxistien työkalu muiden joukossa. Se, kuten kaikki muutkin, mitä Vihreät sanovat, on kusetusta ja valhetta. Ihan kaikki. Mutta silti tyhmät lampaat uskovat siihen. No, sitä saa, mitä tilaa. Älkää valittako, kun taas autoilu kallistuu ja verot nousevat, tätähän te tyhmät lampaat olette halunneet kun olette kaikkien puolueiden Vihreitä vuodesta toiseen äänestäneet ja heidän liturgiaansa uskoneet!

Itsekin kirjoitin tästä kulttuurimarxistien valheesta nimeltä "ilmastonmuutos" blogissani jo kymmenen vuotta sitten useita kirjoituksia, kannattaa vilkaista esim. tämätämätämätämä ja tämä näin alkujaan.


Asiasanat: #Ilmastokusetus #Ilmastonmuutoskusetus #Ilmastonmuutos #Ilmasto #CO2 #Kasvihuoneilmiö #VihreäValhe #Vihreät #IPCCReport #IPCC #Kulttuurimarxismi

5. lokakuuta 2018

Varoitin tästäkin jo vuosikymmen sitten - takaportteja tietokoneiden raudassa!

Huppista keikkaa. Tänään Suomessakin uutisoitiin, että Kiinan tiedustelupalvelu on asentanut tietokoneiden komponentteihin rautapohjaisia takaovia! Ja kova uutinen se olikin. Ulkomaillakin asiasta uutisoitiin oikein urakalla tästä uudesta ja ihmeellisestä asiasta ja paniikki leviää nyt netissä. Toki USA on jäänyt samasta tempusta kiinni jo aiemmin muutama vuosi sitten ja siitäkin nousi pienoinen myrsky.

Niin, minä varoitin tästä asiasta ensimmäisen kerran jo 11 vuotta sitten ja toisenkin kerran jo 11 vuotta sitten. Kolmannen kerran varoitin asiasta jo yli 10 vuotta sitten ja neljännen kerran jo yli 10 vuotta sitten. Enpä jaksa edes kaivaa tuon tuoreempia kirjoituksiani aiheesta. Varoitukset ovat menneet tuossakin asiassa nähtävästi kuuroille korville. Idiootit lampaat kansaloiset ja ammattitaidottomat toimittajat eivät välitä pätkääkään. No, sitä saa, mitä tilaa.

Rautapohjaisilta takaporteilta suojautuminen on erittäin vaikeaa, käytännössä mikään keino ei suojaa tuossa "uudessa" uutisessa kerrotulta hyökkäystavalta. Monilta muilta hyökkäystavoilta, esimerkiksi "perinteiseltä" UEFI/BIOS peukaloinnilta ja muulta vakoilulta (myös ja etenkin viranomaisten) antaa hyvää suojaa Purism-tuoteperhe tietokoneineen ja puhelimineen, kuten esimerkiksi tällä tapaa. Suosittelen jokaista tietoturvastaan ja yksityisyydensuojastaan välittävää ihmistä hommaamaan edes tuon Librem 5 -puhelimen ja mieluusti toki Librem 15 -läppärin. Lisää suojaa ja persekipua esimerkiksi viranomaisille saa hankkimalla ja käyttämällä Librem Key -avainta esimerkiksi sähköpostien ja kirjautumisien suojaksi. Ja ei, en saa euroakaan tästä markkinoinnista itselleni, vaan tyrkytän noita vain ja ainoastaan siksi, että niissä on tietoturva- ja tietosuoja kohdallaan.

4. lokakuuta 2018

Suomi(kin) on tuhoon tuomittu

Kyllä tämäkin maa on tuhoon tuomittu. Persutkin olivat poliisivaltiolain takana ja koko prosessi tehtiin lakeja rikkoen...olisi pitänyt olla ensimmäinen äänestys kiireelliseksi julistamisesta ja toinen itse muutoksesta, nyt ei ollut kuin yksi äänestys. Tämäkään ei ketään haittaa. Niin kuin ei ketään haittaa PVL:n täysin mielipuolinen ja perusoikeuksien vastainen kieltäminenkään (jota mm. Huhtasaarikin kannatti).

Suomella ja suomalaisilla ei ole mitään tulevaisuutta, koska 99,99% kansasta on idiootteja paskahousuja lampaita. Sitä saa, mitä tilaa, minä en heidän kohtaloaan sääli. Minä säälin vain ainoastaan sitä 0,01% kansasta, jolla on järkeä, rohkeutta ja halua ajaa tämän maan ja kansan parasta.

29. syyskuuta 2018

Toivottavasti PVL aloittaa terrori-iskut

Turun hovioikeus on jatkanut mielipuolisten oikeusmurhien sarjaa ja kieltänyt PVL toiminnan. Kyseinen päätös on yksiselitteisesti täysin mielivaltainen poliittinen ajojahti, jolla tiettyjä henkilöitä ja tahoja estetään toimiminen demokratian ja ylipäätään laillisen yhteiskunnan hyväksymin keinoin. Kun rauhanomainen toiminta kerran lain nojalla kielletään, jäljelle jää - ja täysin oikeutetusti, vain väkivaltainen toiminta. Näin ollen katson, että jokaisella PVL jäsenellä tai tukijalla on jatkossa täysi moraalinen oikeus ja jopa suorastaan velvollisuus esimerkiksi suorittaa terrori-iskuja Suomen viranomaisia, hallintoa tai oikeuslaitostamme vastaan. 

Toivottavasti alkaa pommit paukkua ja salamurhat toteutua. Tulisin nauttimaan siitä suunnattomasti, koska mitään muuta ei nykyinen läpimätä viranomaiskoneisto, kusetushallinto ja oikeusmurhalaitoksemme ansaitsekaan, kuin kuolemaa ja tuhoa. Samaa ansaitsee luonnollisesti myös jokainen, joka nykyistä systeemiä puolustaa. Sitä saa, mitä tilaa. Vassokuu vaan.

Muistakaapa katsoa tämä aiempi videoni: Suomi tarvitsee puhdistuksen.




PS. Jokainen selkopäinen on toki jo tajunnutkin kysyä, että miksei Antifantteja, Greenpeacea, PIFfiä ja muita vastaavia ihan oikeasti väkivaltaisia terroristijärjestöjä sitten kielletä. Ja jokainen sekopäinen tietää tietenkin vastauksenkin tuohon kysymykseen, joten enpä viitsi sitä edes tänne kirjoittaa.