24. helmikuuta 2018

Lääkinnällinen varautuminen

Tein vajaa pari vuotta sitten postauksen ja videon "parannusehdotuksia väestönsuojiin", nyt ajattelin jatkaa samassa preppaushengessä toisella videolla liittyen lääkinnälliseen varautumiseen. Video on nivottu yhteen kolmesta eri osasta ja käsittelee käytännön tasolla sitä, mitä erilaisia välineitä, lääkkeitä ja tarpeita olisi kaikilla syytä olla sekä kotonaan, että mukana ja mistä saa hyvää tietoa niiden käyttöön opetteluun.



19. helmikuuta 2018

Videot vs. Levosen ja hovioikeuden "totuus"

Olen lukuisia kertoja selittänyt videoillani, blogissani ja somessa, miten oikeus ja poliisisetä Levonen valehtelevat ja vääristelevät asioita jutussani. Kannattaa esimerkiksi lukea käräjähovi- ja kko-valitukseni läpi, niin saa asiasta oikein hyvän kuvan, sekä vilkaista asiaa koskevaa faq-osioitani. Samanlaisiin vääristelyihin ja paskanheittoon minua kohtaan olen törmännyt toki eräiden ns. "kansallismielistenkin" taholta (1, 2, 3, 4, 5), sekä suvakkien yms. haaskalintujen.

Ongelmana on ollut, että en ole vääntänyt ihan kaikkea tähän lapocaseen liittyvää rautalangasta, eivätkä kaikki ole yksinkertaisesti jaksaneet perehtyä asiaan, eivätkä esimerkiksi kuunnella oikeussalin nauhoituksia läpi tai edes kahlata vastineitani alusta loppuun. Yritän nyt vastata tähän ongelmaan edes jossain määrin. Kaikkea en voi käydä läpi ratakiskoa vääntäen. Koostin tässä kuitenkin muutamia videoita keskeisistä asioista, jotka todistavat, että paskanpuhuja tässä casessa en ole minä, vaan muuan herra Levonen ja hovioikeus, jotka jäävät aivan selvistä valheista ja vääristelyistä kiinni. Olen toistuvasti sanonut, että osoittakaa te, missä minä valehtelen tai vääristelen asioista, enkä ole tähän päivään mennessä sellaisesta saanut mitään todistetta vastaani. Voitte miettiä ihan itse, mikä kumma voi olla motiivina siihen, että minä puhun tästä jutusta totta aina ja kaikkialla ja viranomaiset ja oikeus valehtelee? Miettikääpä.



Windowsin lokitiedostot voi polttaa rompulle ilman, että niiden aikamääreet muuttuvat - poliisisetä Levonen ei muka osaa tai voi!
Tästä koko lavastuksen paljastamiseni lähti liikkeelle: Havaitsin saamistani tietokoneeni lokitiedostoista, että niiden mukaan tietokoneeni oli ollut päällä, kun minä olin ollut putkatettuna ja tietokoneeni poliisin huostassa. Lisäksi poliisi oli manipuloinut tietokoneeni lokeja 9kk tämän jälkeen. Levonen ryntäsi äkkiä selittämään, että nämä havaintoni johtuvat siitä, että hän on joutunut käsipelin muokkaamaan tiedostojen aikamääreitä ja on vahingossa laittanut ne väärin. Hän selitti, että ikäänkuin ei olisi mahdollista suoraan kopioida ko. lokeja tietokoneelta rompulle ilman, että niiden aikamääreet muuttuisivat - hän vihjasi (myöhemmin oikeudessa), että aikamääreet muuttuisivat rompulle polttohetken aikamääreiksi. Onko todellakin näin asian laita? No ei tietenkään ole! Levonen valehtelee minkä ehtii! Minäkin pystyn aivan helposti kopioimaan ko. lokit ilman, että niitä täytyy peukaloida yhtään ja aikamääreet pysyvät aivan kunnossa. Miksi Levonen ei muka pystyisi? No tietenkin pystyy. Tosiasiallinen syy hänen selittelylleen on, että lokeista paljastui poliisin minun tietokoneeseeni suorittama lavastus ja Levosen piti keksiä jokin hätävale sitä selittämään, sekä manipuloida äkkiä lokitiedostot "parempaan kuntoon" sitä lopullisesti peittääkseen.

Bleachbit ja/tai CCleaner puhdistavat thumbcachen vaivatta ja ilman jämätiedostoja
Video on todiste siitä, miten Bleachbit ja/tai CCleaner puhdistavat thumbcachen virheettömästi, jäljelle ei jää mitään itse thumbcachen sisälle, kuten ei myöskään mitään outoja a, b, c, d, e, f, g, jne. tiedostoja. Poliisisetä Levonen väitti  kuitenkin oikeudessa, etteivät kyseiset ohjelmat toimi oikein ja jättivät ehkä jotain lapoa koneelleni, kun olisin sellaista muka joskus katsellut. Oikeus meni ja uskoi Levosta ja näin oikeus samalla uskoi selityksen siitä, miten takavarikoidun koneeni thumbcachekansiosta saattoi silti löytyä lapoa sisältävä hämärä "d" tiedosto. Selkopäinen oikeus olisi stopannut koko prosessin jo tähän pisteeseen, koska kyseinen päätelmä on yhtä looginen kuin "tietokone pyyhki ram-muistin sammutessaan, meillä on ram-muistin sisältö täällä esittää teille" tai "epäillyn huumetesti osoitti negatiivista, mutta meilläpä on täällä positiivinen huumetesti". Ei, ei ja ei.

"d"-tiedosto on käsittämätön ja selittämätön löydös - viittaa lavastukseen
Väännän nyt rautalankaa: Tuollaista "d"-tiedostoa ei siellä pitäisi olla, oli koneella katsottu lapoa tai ei, oli thumbcachea pyyhitty tai ei. Mitään cachekuvia ei jää missään olosuhteissa mihinkään "d" tiedostoon, vaan pelkästään thumbcache-tiedostoihin. Kuitenkaan lapoa ei löytynyt thumbcache-tiedostoista, vaan vain ja ainoastaan tuosta "d"-tiedostosta. Kyseinen  "d"-tiedosto ei voi olla peräisin thumbcachesta, sen pyyhinnästä, tai normaalista Windowsin toiminnasta, joten mistä se sitten on peräisin? Levonenhan itsekin myönsi, että kyseinen löydös oli täysin outo, jonkamoiseen hän ei ole koskaan törmännyt. Ainoa looginen selitys on lavastus, koska mitään syytä, eikä selitystä sille, miksi tuollainen tiedosto(t) olisivat tuolla, ei yksinkertaisesti ole!

Win.ini tiedosto ei muutu käynnistettäessä esim. rompulta - Levonen valehteli
Video on todiste siitä, miten tietokoneen käynnistäminen toiseen käyttöjärjestelmään (rompulta) ei muokkaa alkuperäisen kiintolevyn sisällä olevia tiedostoja, kuten esim. win.ini tiedostoa...toisin kuin miten poliisisetä Levonen väitti sen tekevän. Ko. tiedoston kaikki atribuutit ja sisältö ja kryptografinen tiiviste ei itse asiassa muutu miksikään useidenkaan käynnistysten jälkeen. Levonen siis valehteli asiasta ja luultavasti siis koko "kokeestaan", jolla muka "selvitti", ettei tietokonettani "voi käynnistää ilman että siitä jää todisteita", vihjaten näin, ettei sitä muka oltu käynnistetty poliisin toimesta kun olin putkassa, tai muutoinkaan sen sisältöä manipuloitu. Jäljelle jää tällöin vain todisteet siitä, että tietokoneeni nimenomaan oli käynnistetty kun olin putkassa ja/tai sitä oli muutoin myöhemmin manipuloitu!

Hovioikeus tuomitsi minut, koska Levonen muka tutki tietokoneeni ko. tiedostojen muuttumisen varalta - Ei tutkinut
Surkuhupaisinta itse asiassa on, että Levonen ei hovioikeudessa väittänyt tarkistaneensa MINUN tietokonettani ko. muutosten varalta, vaan kertoi tehneensä testin jollain testitietokoneellaan. Eli tavallaan tämä on nyt sitten tuplamoka ja tuplakusetus: Levonen valehteli, moiset tiedostot eivät muutu ja hovioikeus erehtyi kun se väitti, että Levonen oli muka tarkistanut minun tietokoneeni ko. muutosten varalta. Vaasan hovioikeuden tuomiolauselmassa minut näet tuomittiin sillä perusteella, että Levosen väitetään tarkistaneen ko. tiedostot koneeltani ja todenneen, että ne eivät olleet muuttuneet, joten tietokonettani ei oltu voitu käynnistää esim. ulkoiselta rompulta sen sisällön manipuloimiseksi.

Hovioikeuden tuomioni perustuu siis valheeseen siitä, mitä Levonen sanoi. Ja Levosen sanominen puolestaan perustuu hänen keksimäänsä toiseen valheeseen. Ei tälle voi kuin nauraa. Valheita valheen päälle ja tässä on teille kiistattomat todisteet asiasta.



PS. Muistakaa myös, että poliisi manipuloi aina todisteita tietokonerikosjutuissa Suomessa.

16. helmikuuta 2018

Valitukseni KKO:lle ns. lapocasesta


Tulipas vihdoinkin tämäkin tehtyä. En ole toiveikas, koska on käynyt täysin selväksi, millainen vitsi Suomen oikeuslaitos on. Katsotaan, mitä tästä seuraa. Omasta mielestäni olen hyvin perustellut asiani ja KKO:n pitäisi ottaa näihin juttuihin kyllä nyt kantaa, mutta...niin. Tässä se nyt sitten on. Seuraavaksi sitten EIT:hen valitus asiasta, heh.

Kaikki ko. tiedostot löytyvät ladattavina Google Drivesta tai Megastani "KKO" kansion alta. En laittanut kaikkia liitetiedostoja sinne, koska ne on jo aikaisemmin julkaistu täällä tai noissa pilvipalveluissa, laitoin ainoastaan ne, joita ei ole aiemmin julkaistu.








8. helmikuuta 2018

Suomessa voi rikoksen uhri luottaa romanien apuun poliisia enemmän

Törmäsin tässä tämmöiseen videoon, jossa näkyy, miten poliisi sikailee. Ihmisen kotiin tunkeudutaan, hänet pahoinpidellään ja hän soittaa poliisin. Poliisia ei kiinnosta tulla paikalle. Poliisi kehoittaa vaan olemaan aiheuttamatta ongelmia ja käskee kuvata vammat, vaikka poliisille on useasti sanottu, että koko tapahtumasta on videotallennekin olemassa.

Ei tämä kuitenkaan vielä mitään. Se, mikä tässä hommassa vituttaa, on se, että ketään ei oikeasti kiinnosta tämä paskan vertaa. Videota katsotaan kyllä runsaasti, mutta entä sitten? Onko joku pitänyt tästä asiasta meteliä? Onko asiasta nostanut media mekkalaa? Onko ko. poliiseja saatettu vastuuseen? Onko rikoksen uhri saanut oikeutta? Ei tietenkään. Eikä ketään kiinnosta vittuakaan.

Ei siinä mitään. Sitä saa, mitä tilaa, muistakaa. Älkää odottako, että ketään kiinnostaa vittuakaan, jos teidän kotiinne tunkeudutaan, teidät pahoinpidellään ja teille vain vittuillaan asiasta poliisien toimesta. Toivon henkilökohtaisesti etenkin sitä, että mahdollisimman monen poliisin kotiin tunkeudutaan ja heitä tai heidän perheenjäseniään pahoinpidellään heidän omassa kodissaan vain siksi, että asia voidaan sitten haudata maton alle ja vähätellä ja vittuilla ko. poliiseille ja heidän perheenjäsenilleen, kun nämä soittavat hädissään apua. Näinhän tässäkin tehtiin ja eikös yhdenvertaisen kohtelun vuoksi näin tule siis sitten tehdä myös, kun poliisien koteihin tunkeudutaan ja heitä tai heidän perheenjäseniään pahoinpidellään? Häh?

Ainoa, ketkä tässä jutussa miestä auttivat, olivat ilmeisesti naapurissa asuvat romanit, jotka tulivat väliin ja keskeyttivät pahoinpitelyn ja ajoivat asuntoon ängenneen pahoinpitelijän sieltä ulos. On mielenkiintoiselle asteelle menty, kun Suomessa voi rikoksen uhri luottaa romanien apuun poliisia enemmän.

6. helmikuuta 2018

Facebook "yllättää" jälleen 30 vrk kiellolla

Että tämmöstä hauskaa taas. Eipä tuolla väliä, napsnaps vaan toi profiili pois ja toinen käyttöön ja se on siinä. Kannattaa kuitenkin kiinnittää huomiota, millaista palautetta lähetin ko. asiasta Facebookille (sensuroita olennainen sana, jottei tule fobbajuttua taas). :D


23. tammikuuta 2018

Talvisiivousta

Iso luuta käynyt siivoamassa. En viitsi julkisesti enää markkinoida VK:ta, koska en sinne ota kavereikseni kuin henkilökohtaisesti tuntemiani henkilöitä. Enkä viitsi markkinoida Facebookkia, koska se on perseestä koko palvelu, enkä sinnekään ota kavereikseni kuin henkilökohtaisesti tuntemiani henkilöitä. Periscopen videot taas näkyvät Twitterissä, sikäli kun niitä teen ja ne ovat sittemmin joka tapauksessa ladattavissa Megasta halukkaille katselijoille. Periscopen videot eivät ole tavoittaneet kuin kourallisen ihmisiä, joten en aio niitä säännöllisesti edes enää tehdä.

Palataan asiaan, kun eduskuntavaalit Reformi.me kautta alkavat olla ajankohtaisia ja katsotaan sitten, millaiseksi homma muodostuu. Sitä ennen kiinnostuneiden kannattaa seurata lähinnä Twitterin päivityksiäni ja blogikirjoitteluani.

PS. Lisäsin linkkeihin hiljattain avaamani sairauteeni (CFS / ME / SEID) keskittyvän blogisivun. Kyseisen sivun kautta löytyy ajankohtaisten kirjoitusten ja linkkien lisäksi myös ko. sairauteen liittyvä tukiryhmä Facebookissa, videoita, tietopaketteja yms. juttua.

22. tammikuuta 2018

Valkoisten etuoikeudesta ei saa mainita Facebookissa :-D

Tuli taas Facebookkiin bänniä 30vrk, koska kerroin valkoisten etuoikeuksista muita rotuja kohtaan (vaikka rotuja ei tietenkään ole olemassakaan). Jännää, miten Facebook on lähtenyt tämmöiselle rasistiselle linjalle, että valkoisten etuoikeuksista ei saa lainkaan puhua tai bänni heiluu. Yleensä bänni on heilunut täsmälleen päinvastaisesta syystä. Tai sitten Facebook ymmärtää sarkasmia. :-D


Toinen profiili käytössä toistaiseksi.

12. tammikuuta 2018

Oikeuslaitos mokailee koko ajan minun kanssani

Kuten ehkä tiedätte, olen ollut aikalailla kiireinen käräjöintien ja hovikäräjien kanssa tässä viime aikoina. Tuomiot ovat olleet tietenkin oikeusmurhatasoa ja täynnä törkeitä valheita ja virheitä. Mutta eihän sitä kukaan usko tietenkään, koska ihmiset ovat niin auktoriteettiuskovaisia, etteivät voi käsittää, että oikeuslaitos erehtyy. Otetaanpa toinen näkökanta asiaan, unohdetaan näiden tuomioiden perustelut näet kokonaan. Tutustutaan sen sijaan siihen, millä muilla tavoin käräjät ja hovioikeudet ovat minun jutussani erehtyneet ja mokailleet.

Yllytyskäräjistähän sain väärän suuruisen sakkolaskun, koska oikeuden puheenjohtaja oli niin debiili ja huolimaton, ettei tajunnut katsoa tiedoista, että minulla on kaksi lasta, vaan sai jostain päähänsä, että lapsia on vain yksi. Tämä asia piti sittemmin minun erikseen korjata ja he myönsivätkin erehtyneensä ja säästin tältä osin selvää rahaa reilun satasen.

Nyt lapohovikäsittelystäkin on tullut kasapäin mokia, mm.
  1. Minulle määrättiin 250 euron suuruinen oikeudenkäyntimaksu, koska tuomari ei tajunnut lukea hovivalituksestani edes sen vertaa edes sen ensimmäiseltä sivulta, että olisi nähnyt, että kohdassa 7 pyydän perustellen ilmaista oikeudenkäyntiä. Nyt pitää sitten tästä asiasta vääntää ja kääntää sähköpostitse hovin ja kirjaamon kanssa, jotta erhe saadaan korjattua, enkä joudu tuota summaa maksamaan.
  2. Minulle määrättiin maksettavaksi 870,02€ valtiolle rahankeräyksen rahoja, VAIKKA samaan aikaan ko. tilini on jäässä ja aikovat ottaa ne rahat sieltä. Nyt sitten pitää säätää ja vääntää ja kääntää, että nämä debiilit saavat korjattua tuon mokan, jotten joudu kahteen kertaan maksamaan samoja summia.
Miettikää tätä hetki. Näinkin perustavaa laatua olevia lapsellisia mokia ja hirveä härdelli niiden korjaamisessa nyt minulla ja heillä.

Selittäkää nyt sitten, miten uskottavaa on, että käräjäoikeudet ja hovioikeudet antavat asianmukaisia, loogisia, perusteltuja ja oikeita tuomioita laajoissa ja monimutkaisissa rikos- ja riita-asioissa, kun eivät edes näinkään simppeleitä asioita saa tehtyä oikein, vaan koko ajan mokailevat niissä minkä ehtivät? Uskoisitko sinä vaikkapa pankkia, joka ei osaa laskea edes euroja oikein, että se laskee miljoonat eurot virheettömästi oikein? Minä en.

Mutta jatkakaa lampaat vaan torjuntareaktiossanne ja kognitiivisessa dissonanssissanne elämistänne.

11. tammikuuta 2018

Kuulostaako tutulta?

Törmäsin tämmöiseen hassuun uutiseen Iltapaskassa. Kuulostaako tutulta jotenkin?
Uutistoimisto Reuters kertoo, että neuvostodiktaattori Josif Stalinin hirmutekoja tutkinut historiantutkija Juri Dmitriev käy oikeustaistelua muun muassa lapsipornosyytteitä vastaan. Dmitrievin lakimiehen mukaan syytteet ovat tekaistuja.
..."Kun syyllinen tiedetään, niin rikos kyllä keksitään", on diktaattori Josif Stalinin aikaisen Neuvostoliiton hallintoon mielletty poliittinen linja. Vaikka Stalinista on aika jättänyt kauan sitten, historiantutkija Juri Dmitrievinasianajajan Viktor Anufrievin lausunnoista voi päätellä, että hänen mielestään Stalinin hallinnon ajatusmaailma elää edelleen.
...Reuters kertoo, että aiempi mielentilatutkimus tuli siihen tulokseen, että Dmitriev on järjissään. Myöskään yhdeksästä syyttäjän todisteena käyttämästä valokuvasta ei löytynyt viitteitä lapsipornosta. Joulukuun lopussa kuvat kuitenkin määrättiin kolmatta kertaa tutkittavaksi uudelleen."
Niin, mutta Venäjähän on Venäjä ja Suomi on Suomi, eikös joo? Kyllä, ehdottomasti, olen täysin samaa mieltä. Venäjän ihmisoikeustilanne on nimittäin selvästi Suomea parempi ja Venäjän rikoslaissakin syytetyllä on enemmän oikeuksia kuin mitä Suomessa on. Joten jos Venäjällä touhu on tommoista niin ajatelkaa, millaista se voi olla Suomessa.

Ei mulla muuta. Jatkakaa torjuntareaktiotanne ja kognitiivista dissonanssianne kuten tähänkin asti. Ette te herää.