Halla-aho kirjoittaa taas asiaa ja vääntää rautalankaa niin, että multikultturellifanaatikkoja sapettaa:...miksi on luvallista väittää, että humalassa tappaminen "on suomalaisten kansallinen, ehkä suorastaan geneettinen erityispiirre", ellei ole luvallista väittää, että "ohikulkijoiden ryöstely ja verovaroilla loisiminen on somalien kansallinen, ehkä suorastaan geneettinen erityispiirre".
Tähän pohdintaan ei voi ikinä tulla minkäänlaista vastausta. Silti Halla-aho tulee saamaan mm. tuon vuoksi tuomion. Suomen oikeuslaitos ja yhteiskuntajärjestelmä on idiootti, impotentti ja täysin multikulturellin fantasian orja. Se ei kykene antamaan selkeästi esitettyyn, loogiseen ja asialliseen kysymykseen mitään järkevää vastausta, mutta siitä huolimatta se toimii sen mukaisesti. Sillä ei ole munaa nousta puolustamaan oikeudenmukaisuutta, tasa-arvoa ja sananvapautta, vaan se toimii kumileimasimena multikultturellille agendalle, kehittäen jatkuvasti mitä mielikuvituksellisempia selityksiä asioille, joita ei voida järkevästi perustella rikkomatta monikulturellia fantasiaa.
Tätä voi täysin verrata vaikkapa johonkin Neuvostoliiton systeemiin tältä osin. Voin hyvin kuvitella seuraavanlaisen vuoropuhelun- ja tapahtumaketjun käydyn jossain päin CCCP:tä aikoinaan:
- Me näemme nälkää, vaikka tämän pitäisi olla työläisten paratiisi. Länsimaissa sentään työmies saa ruokaa, eikä hänen tarvitse elää nälkäkuoleman partaalla. Kapitalismissa taitaa sittenkin olla jotain perää ja länsimaissa se paratiisi.
- Toveri Ivan, te syyllistytte vihan ja valheiden levittämiseen. Täällä työläisten paratiisissa on kaikki hyvin, meillä on sananvapauskin. Nyt KGB saa luvan viedä teidät oikeuteen ja Siperiaan moisesta puheesta.
- Mutta enhän minä valehtele, näettehän te itsekin miten asiat ovat. Missä on valhe? Emmekö me ole köyhempiä ja näe nälkää verrattuna länsimaalaisiin? Mitä vihaa minä levitän toteamalla länsimaiden olevan paratiiseja, kun te ette kerran levitä vihaa toteamalla meidän valtiomme olevan paratiisi?
- Myönnätte siis rikoksenne? Miten te voitte lietsoa tuollaista vihaa ja valhetta, ettekö yhtään häpeä?
- Missä minä olen myöntänyt mitään? Kuuntelitteko te yhtään mitä minä sanoin ja miksi ja missä yhteydessä? Huomaatteko te yhtään, miten epäloogisia te olette, kun toisen valtion kutsuminen paratiisiksi on teistä kiihottamista ja rikos, mutta toisen valtion kutsuminen paratiisiksi on teistä totuus ja oikeudenmukaisuus? Ettekö te puhunut jotain siitäkin, että täällä meillä on sananvapaus?
- Olette siis myöntänyt syyllistyneenne rikokseen. Tervemenoa Siperiaan.
- Voisitteko nyt vastata... (tässä vaiheessa KGB alkaa hakkaamaan pampuilla)
Asiaan liittyen olen kirjoittanut blogissani aikaisemmin, otsikolla "Järjen ulottumattomissa". Nähdäkseni suomalainen oikeusjärjestelmä ja yhteiskunta on osoittanut nyt olevansa itse järjen ulottumattomissa, kun se antaa Halla-aholle edes syytteet moisesta asiasta. Ei se kovin suurta ole itsestään näyttänyt mm. silloinkaan, kun se antoi Mikko Ellilälle tuomion. Tehkää tästä omat johtopäätöksenne. Minun on itse vaikea tuntea mitään muuta kuin syvää halveksuntaa suomalaista oikeusjärjestelmää kohtaan, joka toimii näin epäloogisesti ja sananvapautta halveksuen. Samasta asiasta kirjoittaa myös nm Pöllämystynyt blogissa Suomalian sanomat, suosittelen lukemaan ja levittämään tuota kirjoitusta eteenpäin.



