28. maaliskuuta 2009

Kaksoisstandardeista ja oikeudesta

Halla-aho kirjoittaa taas asiaa ja vääntää rautalankaa niin, että multikultturellifanaatikkoja sapettaa:

...miksi on luvallista väittää, että humalassa tappaminen "on suomalaisten kansallinen, ehkä suorastaan geneettinen erityispiirre", ellei ole luvallista väittää, että "ohikulkijoiden ryöstely ja verovaroilla loisiminen on somalien kansallinen, ehkä suorastaan geneettinen erityispiirre".

Tähän pohdintaan ei voi ikinä tulla minkäänlaista vastausta. Silti Halla-aho tulee saamaan mm. tuon vuoksi tuomion. Suomen oikeuslaitos ja yhteiskuntajärjestelmä on idiootti, impotentti ja täysin multikulturellin fantasian orja. Se ei kykene antamaan selkeästi esitettyyn, loogiseen ja asialliseen kysymykseen mitään järkevää vastausta, mutta siitä huolimatta se toimii sen mukaisesti. Sillä ei ole munaa nousta puolustamaan oikeudenmukaisuutta, tasa-arvoa ja sananvapautta, vaan se toimii kumileimasimena multikultturellille agendalle, kehittäen jatkuvasti mitä mielikuvituksellisempia selityksiä asioille, joita ei voida järkevästi perustella rikkomatta monikulturellia fantasiaa.

Tätä voi täysin verrata vaikkapa johonkin Neuvostoliiton systeemiin tältä osin. Voin hyvin kuvitella seuraavanlaisen vuoropuhelun- ja tapahtumaketjun käydyn jossain päin CCCP:tä aikoinaan:
- Me näemme nälkää, vaikka tämän pitäisi olla työläisten paratiisi. Länsimaissa sentään työmies saa ruokaa, eikä hänen tarvitse elää nälkäkuoleman partaalla. Kapitalismissa taitaa sittenkin olla jotain perää ja länsimaissa se paratiisi.
- Toveri Ivan, te syyllistytte vihan ja valheiden levittämiseen. Täällä työläisten paratiisissa on kaikki hyvin, meillä on sananvapauskin. Nyt KGB saa luvan viedä teidät oikeuteen ja Siperiaan moisesta puheesta.
- Mutta enhän minä valehtele, näettehän te itsekin miten asiat ovat. Missä on valhe? Emmekö me ole köyhempiä ja näe nälkää verrattuna länsimaalaisiin? Mitä vihaa minä levitän toteamalla länsimaiden olevan paratiiseja, kun te ette kerran levitä vihaa toteamalla meidän valtiomme olevan paratiisi?
- Myönnätte siis rikoksenne? Miten te voitte lietsoa tuollaista vihaa ja valhetta, ettekö yhtään häpeä?
- Missä minä olen myöntänyt mitään? Kuuntelitteko te yhtään mitä minä sanoin ja miksi ja missä yhteydessä? Huomaatteko te yhtään, miten epäloogisia te olette, kun toisen valtion kutsuminen paratiisiksi on teistä kiihottamista ja rikos, mutta toisen valtion kutsuminen paratiisiksi on teistä totuus ja oikeudenmukaisuus? Ettekö te puhunut jotain siitäkin, että täällä meillä on sananvapaus?
- Olette siis myöntänyt syyllistyneenne rikokseen. Tervemenoa Siperiaan.
- Voisitteko nyt vastata... (tässä vaiheessa KGB alkaa hakkaamaan pampuilla)

Asiaan liittyen olen kirjoittanut blogissani aikaisemmin, otsikolla "Järjen ulottumattomissa". Nähdäkseni suomalainen oikeusjärjestelmä ja yhteiskunta on osoittanut nyt olevansa itse järjen ulottumattomissa, kun se antaa Halla-aholle edes syytteet moisesta asiasta. Ei se kovin suurta ole itsestään näyttänyt mm. silloinkaan, kun se antoi Mikko Ellilälle tuomion. Tehkää tästä omat johtopäätöksenne. Minun on itse vaikea tuntea mitään muuta kuin syvää halveksuntaa suomalaista oikeusjärjestelmää kohtaan, joka toimii näin epäloogisesti ja sananvapautta halveksuen. Samasta asiasta kirjoittaa myös nm Pöllämystynyt blogissa Suomalian sanomat, suosittelen lukemaan ja levittämään tuota kirjoitusta eteenpäin.

25. maaliskuuta 2009

Pieni uutinen tasa-arvon nykytilasta

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1668133
"Porkkanaoikeudenkäynnin yhteydessä selvisi myös, että leikkausarpi on kosmeettinen haitta tytölle, mutta ei pojalle. Turhaan umpisuolenleikkaukseen joutunut keravalaispoika ei saanut lainkaan korvauksia kosmeettisesta haitasta. Vastaavan leikkaukseen joutunut tuusulalaistyttö sai kosmeettisesta haitasta 200 euron korvaukset."

Että silleen. Pojan kehoa saa siis leikellä taas kerran turhaan ja aiheuttaa arpia, mutta tytön kehoa ei. Just. Jotenkin tulee taas mieleen ympärileikkausjutut. Mikä helvetti siinä on, että todellista tasa-arvoa ei haluta saavuttaa, kun sukupuolet asetetaan näin miestä syrjivästi taas eriarvoiseen asemaan yhteiskunnassamme?

20. maaliskuuta 2009

Kilpailuttakaa ruokakauppanne!

YLEnanto kirjoittaa taas ruoan hinnasta. Ruoka on sen mukaan kallistunut viime vuodesta yli 7% ja vuodesta 2005 lähtien jopa yli 18%! Huomatkaa kuitenkin myös seuraava erinomainen toteamus:

Maataloustuottaja saa ruuan hinnasta keskimäärin viidenneksen ja kauppa sekä teollisuus molemmat kolmanneksen. Valtion osuus on arvonlisäveron muodossa yli 14 prosenttia.

Täsmälleen näinhän on asian laita, vaikka tuossa uutisessa ei mainita sitäkään, että EU:lla on valtavat tullit EU:n ulkopuolisille maataloustuotteille, jotka tietysti näkyvät huomattavasti niiden hinnoissa. Juntit luulevat, että kuristamalla maanviljelijää tai vaihtoehtoisesti maksamalla lisää maataloustukia maanviljelijälle, voidaan laskea ruoan hintaa. Tosiasia on, että maajussille voitaisiin maksaa vaikka tuplahinta hänen tuottamastaan ruoasta, eikä se välttämättä näkyisi ruoan hinnassa kaupassa lainkaan.

Olen aikaisemminkin kirjoittanut blogissani asiaan liittyen esim. täällä, täällä ja täällä. Säätely ja tuet eivät toimi, päinvastoin, esim. Uudessa-Seelannissa on maataloustuet lakkautettu kokonaan jo parikymmentä vuotta sitten ja maatalous kukoistaa!

Kuten Ylenannon uutisesta käy ilmi, syyt ruoan hinnan nousuun ovat aivan jossain muualla kuin maajusseissa. Kun kauppa ja teollisuus yhdessä saavat 2/3 ruoan hinnasta Suomessa nykyään, niin on selvää, että meillä ei ole toimivaa kilpailua elintarvikealalla. Tai, tarkemmin sanottuna, meillä on toimivaa kilpailua, mutta meillä on liian laiskat ja ennakkoluuloiset ihmiset...Lidl on nimittäin onneksi tullut jo vuosia sitten haastamaan kotimaiset S- ja K-ryhmät ja hyvä niin. Kuluttaja äänestäkööt lompakollaan, jos on tarpeeksi fiksu. Jos ei, niin maksakoon hölmö vaan vaikka satakertaista hintaa ruoastaan. EVVK.

Itse olen käyttänyt Lidliä kauppanani jo vuosikaudet. Syitä on oikeastaan kaksi: Edullisemmat hinnat ja haluni olla maksamatta suomalaisille kartellisteille euroakaan. Suosittelen samaa muillekin. Minua ei ainakaan huvita maksaa euroa per litra vaikka jostain kolajuomasta, kun vastaavaa saa Lidlistä puoleen hintaan. Bonuksena mainittakoot, että Lidlin elektroniikka, etenkin tietotekniikkavehkeet, ovat aivan loistavaa laatua ja hintakin on kohtuullinen. Anekdoottina todettakoot, että käytän mm. vieläkin Lidlistä ostamaani läppäriä, vaikka se on jo vuosikausia vanha.

Käyttäkää jalkojanne ja äänestäkää lompakollanne. Älkää suostuko ostamaan ylihintaisia tuotteita, vaan jättäkää ne kylmästi hyllyyn. Kilpailuttakaa ja säästäkää rahaa katsomalla mistä ja mitä kannattaa ostaa...jokaista elintarviketta ei kannata hakea eri liikkeestä, mutta yleistä hintatasoa kannattaa ehdottomasti seurata ja hyödyntää. Kyse on sinun rahoistasi.

19. maaliskuuta 2009

Suolaa haavoihin

Kirjoitan tämän vain hieroakseni suolaa viherhörhöjen haavoihin. Hajotkaa. Oikeasti. Lähtekää hallituksesta pois, te kaikki Vihreän Uskonnon edustajat. Tai jääkää ja tehkää itsenne vieläkin naurettavammaksi. MTV3 kertoo, että Kokoomus haluaa nyt 3 uutta ydinvoimalaa Suomeen.

Loistavaa.

Tietenkään valtion ei pitäisi päättää, miten monta voimalaa Suomeen rakennetaan, mutta hyvä toki näinkin. Hyvä, että ympäristöystävällistä, omavaraista ja turvallista, sekä ennen kaikkea, edullista, energiaa saadaan jatkossakin tuotettua Suomessa. Kiitos ydinvoiman.

18. maaliskuuta 2009

Vihreän uskonnon lyhyt oppimäärä

Maan päivä (Earth Day) on viherhörhöjen yksi suuria juhlapäiviä. Siinä tavallaan myös tiivistyy koko vihreä uskonto. Maan päivää vietetään näet 22.4. eli Leninin syntymäpäivänä. Niin ikään kyseistä tapahtumaa alettiin juhlia ensimmäisen kerran vuonna 1970, jolloin teemana ympäristöliikkeillä ja "asiantuntijoilla" oli:"Ilmasto viilenee nopeasti - uusi jääkausi tulee".

Eiköhän tämä kerro jo ihan tarpeeksi vihreistä.


Päivitystä:
Niin siis 22.4.1970 oli myös Leninin 100v syntymäpäivä. Sattumaako? Tuskin. HAH!

Islaminvastainen musiikkipiristys

17. maaliskuuta 2009

Auringon toiminta ja ilmasto - oho!

Eihän tämän nyt näin pitänyt mennä ituhippien mielestä. Eihän auringolla nyt voi olla mitään tekemistä ilmaston kanssa, vain ihmisen ahneutta ja ympäristön tuhoamista pitää voida syyttää luonnossa tapahtuvista asioista. Kamalaa, taas vihreän uskonnon tukipilareita murenee...

Turun Sanomat uutisoi tänään seuraavaa:
Auringon aktiivinen kausi on päättymässä, ja samalla kosmisten säteiden määrä on noussut korkeimmalle tasolle yli 50 vuoteen...Viimeisten 70 vuoden aikana Auringon toiminta on ollut poikkeuksellisen aktiivista. Edellinen näin aktiivinen jakso oli keskiajalla..

Kun aurinko on aktiivinen, vähenee kosmisen säteilyn määrä maapallolla, kun auringon magneettikenttä suojelee aurinkokuntaamme tehokkaammin. Kun kosmista säteilyä pääsee vähemmän maapallolle, pilviä muodostuu vähemmän ja auringon säteilyä heijastuu pilvistä vähemmän takaisin avaruuteen, jolloin maapallo voi lämmetä. Tietysti auringon korkea aktiivisuus myös voi lämmittää muutenkin maapalloa enemmän...sieltähän käytännössä kaikki lämpö maahan tuleekin!

Tällä hetkellä vuosikymmeniä jatkunut auringon korkeampi aktiivisuus on päättynyt ja kosmisten säteiden määrä maapallolla on kasvanut, kuten sitä kautta myös pilvien määrä. Tämän myötä maapallon lämpötila tulee taas laskemaan, koska entistä enemmän auringonvaloa heijastuu takaisin avaruuteen.

Huomatkaa myös viittaus siihen, että viimeksi näin korkea auringon aktiivisuus oli keskiajalla...siis silloin, kun oli se poikkeuksellisen lämmin kausi maapallolla - ilman, että ihmisillä oli mitään tekemistä sen kanssa! HAH! Valitettavasti maan ilmasto ei siis ole lämpenemässä, koska lämmin ilmasto olisi hyödyksi ihmiskunnalle, aivan kuten se oli sitä keskiajallakin, kun sadot kasvoivat ja luonto kukoisti.

Koskahan poliitikoillamme alkaa olla tarpeeksi uskallusta irroittautua Kioton sopimuksesta ja päästökaupasta, sekä muusta vihreästä valheesta ja julistaa ihmisen aiheuttama ilmastonmuutos huuhaaksi muiden vihreiden valheiden joukossa? Laskun näet maksemme me kaikki verovaroissamme ja pienentyneessä elintasossamme.

15. maaliskuuta 2009

Veronmaksajien tuet suoraan johtajien bonuksiin

Amerikkalainen vakuutusjätti AIG kaavailee miljoonabonuksia.
Amerikkalainen vakuutusyhtiö AIG aikoo maksaa jättibonukset samoille johtajille, jotka saivat vakuutusyhtion konkurssin partaalle viime vuonna. Suunniteltu bonusraha on 165 miljoonaa dollaria. Yhtiö on saanut valtion tukia 170 miljardia dollaria eli noin 130 miljardia euroa.

Ei kommentteja. Jatkakaa samaa rataa vaan, kyllä juntit veronmaksajat maksavat...LOL.

Miten käyttää verovarat järkevästi, jotta ne hyödyttävät mahdollisimman paljon mahdollisimman monia?





Vinkki: http://hommaforum.org

13. maaliskuuta 2009

Huvittavaa fobiaa ilmastonmuutoksesta taas

Olen jo väsynyt puhumaan perusteista tämän asian suhteen, joten keskitytään nyt heti kättelyssä olennaiseen, eli YLEnannon uutiseen ilmastonmuutoksesta.

Yllätysyllätys, taas kerran ilmastonmuutos onkin yllättänyt kaikki aikaisemman superhypermegakatastrofaaliset ennustukset ja nyt onkin sitten jo superhyperultramegakatastrofaaliset ennustukset vuorossa. Suomeksi: Kun aikaisempi kauhukuva ja paskapuhe ei tunnu saavan tarpeeksi uskovaisia ja rahoitusta, lyödään lisää vettä kiukaalle ja maalataan vieläkin suurempi katastrofi...inflaatio kun piru vieköön iskee näihin vihreisiin maailmanlopun profetioihin, kun niitä koko ajan joka puolelta tarjoillaan. Heh.

IPCC:n kaksi vuotta sitten julkistamat ennusteet ovat toteutumassa oletettuakin voimakkaampina.

Oho, ai että kahdessa vuodessa nähdäänkin jo ilmastonmuutos? No jopas jotakin. Kas kun ei kahdessa kuukaudessa. Eikös sen pitänytkin olla pitkän aikavälin juttu?

tärkein viesti on, että pidättymistä ilmaston lämpenemistä estävistä toimista ei voi enää mitenkään perustella.

Ai ei vai
?

IPCC ei kyennyt ennusteessaan laskemaan napajäätiköiden sulamista, joten se jätettiin kokonaan huomiotta.

No eipä tietenkään. Vai olisikohan pitänyt valehdella, jos olisi laskettu? Katsos kun etelänapamantereen jääpeite näet tutkimusten mukaan kasvaa vauhdilla. Tämäkin on tietysti ilmastouskovaisten mielestä seurausta ilmastonmuutoksesta. Jos jäätikkö sulaa, se todistaa ilmastonmuutoksen. Jos jäätikkö kasvaa, sekin todistaa ilmastonmuutoksen. Hurraa!

Uuden tutkimustiedon mukaan merenpintojen nousu voi olla jopa metrin tämän vuosisadan aikana.

Muuttuukohan tämä seuraavan 5 tai 10v aikana lukuun "kaksi metriä" tai "viisi metriä"? Puhuisivat suoraan vaikkapa 10m merenpinnan noususta. Sinällään hauskaa, koska kun etelänavan jäätiköt kasvavat, niin vettä sitoutuu sinne. Jos taas pohjoisnapa sulaa, niin merenpinta laskee, koska jää syrjäyttää enemmän vettä kuin sama jää sulana vetenä. Mistä helvetistä se kaikki vesi oikein syntyy, joka nostaa merenpintaa metrillä (tai kahdella, tai viidellä tms.)?

...kohahdutti maailmaa arvioimalla ilmastonmuutoksen vaikutukset talouselämälle. Hän totesi nyt tehneensä laskelmat alakanttiin.

No niin tietysti. Totta kai. Olisihan se kamalaa, jos hän olisikin mennyt ja sanonut nyt uskonveljilleen, että itse asiassa laskelmat osoittavat, että ilmastonmuutoksen torjuminen maksaa järkyttävästi enemmän kuin mitä se aiheuttaa vahinkoa (jos se alunperinkään pitäisi paikkaansa siis). Sekin olisi ollut aika pliisua, jos hän olisi sanonut, että laskelmat ovat varmaan ihan jees, asia ei olekkaan pahempi mitä luultiin. Eihän se olisi luomassa paniikkimielialaa...

...myös ensi vuosisadalla. Tuolloin on realistista olettaa maapallon lämpenevän viisi astetta esiteolliseen aikaan verrattuna. Kun maapallo oli viimeksi yhtä lämmin 30 miljoonaa vuotta sitten, krokotiilien kaltaiset eläimet uiskentelivat napa-alueilla kasvavissa suometsissä.

Siis nyt alkaa jo mennä aika levottomaksi jutuksi. Siis väitetäänkö nyt, että esiteollisena aikana maapallo oli yhtä lämmin kuin 30 miljoonaa vuotta sitten? Väitetäänkö nyt, että viiden asteen lämpötilan nousu toisi krokotiilit napa-alueille? Tällä hetkellä Kilpisjärvellä on -10C lämpötila, elelisikö siellä krokotiilejä, jos siellä olisikin nyt -5C? Siis ihan oikeasti, miten kukaan selkopäinen ihminen voi uskoa tälläistä paskaa? Miten tämän tasoista hevonpaskaa voidaan paitsi tukea verovaroista, niin sitä voivat poliitikot kieli ruskeana nuolla? Uskomatonta.

Miksei Yleisradion uutisessa viitsitä mainita, että mittaukset eivät osoita maapallon lämmenneen viimeiseen 10v aikana yhtään, päinvastoin? Miksei kerrota, että aikaisemmatkin mittaukset lämpötilasta ovat hyvin kiistanalaisia? Miksei kerrota, että keskiajalla oli helvetin lämmintä, ilman mitään ihmisen toiminnan vaikutusta? Miksei kerrota, että muissa aurinkokuntamme planeetoissakin lämpötila heittelehtii?

Siksi, että ilmastonmuutos on valtion virallinen uskonto, monikulttuurisuususkovaisuuden rinnalla.