27. kesäkuuta 2018

Ilja Janitskin käräjien salaa tehdyt nauhoitteet

Nauhoitin salaa oikeussalissa Ilja Janitskin oikeudenkäynnin viimeiset kaksi päivää, joissa olin läsnä. Tuomari voi kieltää kuvaamisen ja nauhoittamisen (kuten kielsikin), mutta kuvaaminen tai nauhoittaminen ei silti ole laitonta, eikä siitä voi saada mitään jälkikäteisseuraamusta (niitä voi saada ainoastaan, jos oikeussalissa alkaa häiriköimään oikeudenkäynnin aikana). Sananvapauden vuoksi julkaisen nämäkin nauhoitukset kaikille kuunneltavaksi. Muista myös katsoa videolähetykseni noilta päiviltä.

LISÄYSTÄ: Jotkut ovat ivallisesti todenneet, että "nauhoitteet voi tilata käräjäoikeuden kansliasta kuka vaan". Kyllä voi, mutta kyseiset nauhoitteet EIVÄT sisällä mitään muuta kuin henkilöiden ns. kuulemiset (todistaja, vastaaja, jne.), eli hyvin, hyvin pienen otoksen siitä, mitä koko oikeussalissa on esitetty ja puhuttu! Koko oikeussalissa käytävää keskustelua ei nauhoiteta mihinkään, eikä sitä voi myöskään mistään tilata (kyllä, tämä on todella vakava oikeusturvaongelma, mutta ei mikään ihme siten Suomessa). Tämän(kin) vuoksi on aina syytä nauhoittaa vähintäänkin kaikki omat istunnot.

25.6. 2018 Aamun käsittely
Lue myös Tiina Keskimäen oikeussalista suorana kirjoittama selostus hänen VK-seinältään.

25.6. 2018 Iltapäivän käsittely
Lue myös Tiina Keskimäen oikeussalista suorana kirjoittama selostus hänen VK-seinältään.

26.6.2018 Aamun käsittely
Lue myös Tiina Keskimäen oikeussalista suorana kirjoittama selostus hänen VK-seinältään.

26.6.2018 Iltapäivän käsittely (valitettavasti nauhoitus loppuu kohtaan, jossa yleisö pyydetään poistumaan salista Iljan lääkärintodistuksen käsittelyn ajaksi, tämän jälkeen käsittely jatkui vielä tovin aikaa).
Lue myös Tiina Keskimäen oikeussalista suorana kirjoittama selostus hänen VK-seinältään.

24. kesäkuuta 2018

Ilja Janitskin oikeusmurhapaikalla

Kuten kaikki MV-lehteä seuranneet ovat varmasti huomanneet, Ilja Janitskin oikeusmurhaaminen on täydessä käynnissä Helsingin oikeusmurhatalolla. Olen kommentoinut asiaa vain lyhyesti muutamalla viime videollani, koska en näe tässä mitään uutta enkä ihmeellistä. Minusta on selvä, että Ilja ja kumppanit oikeusmurhataan ja bonuksena seuraa vielä erinäköistä viranomaisvittuilua ja massiiviset vahingonkorvaukset maksettavaksi. En ole mitenkään yllättynyt tai tyrmistynyt, eikä kenenkään selkopäisen ihmisen pitäisikään olla: Demlaaminen ja oikeusmurhaaminen on nykyään normi väärinajattelijoille, kuten esimerkiksi Seppo Lehdon tapauksesta ja minun tapauksestani voitte havaita.

On suorastaan surkuhupaisaa, miten Seppo Lehdon oikeusmurha sai niin vähän julkisuutta, kuten minunkin juttuni. Ketään ei tuntunut kiinnostavan asioiden todellinen laita ja esitetyt todisteet, sekä yleinen kommentti oli tyyliin:"No onhan se väärin, mutta hei, se on Seppo Lehto!". Kuulin tämmöistä uskomatonta soopaa lukuisten kansallismielistenkin suusta ja kuulen yhä. Kuten myös kuulen eri vivahteilla minun oikeusmurhastani. Idioottien mielestä oikeusmurha on ok, kunhan sen uhrina on "sopiva" henkilö.  Idiootit eivät ymmärrä, että jos joku voidaan oikeusmurhata, kaikki voidaan oikeusmurhata ja oikeusvaltion periaatteisiin eivät oikeusmurhat ylipäätäänkään kuulu lainkaan!

Toinen yleinen heitto, jota olen saanut kuulla oikeusmurhajuttuihin liittyen on:"Kyllä se jotain teki, ei muuten tuomiota tulisi". Ihmisillä on niin käsittämätön luotto suomalaisiin viranomaisiin ja oikeuslaitokseen, että he joko torjuvat mielessään koko oikeusmurhan mahdollisuuden, tai sitten keksivät mitä ihmeellisempiä selityksiä asioille, jottei heidän tarvitse myöntää oikeusmurhaa tapahtuneeksi. Mikä tahansa viranomaisen mielipuolinenkin väite on suomaloisten mielestä totuus ja kun vielä oikeus nuijaansa kopauttaa, on kyseessä ehdoton, absoluuttinen jumalan sana - tosiasioista viis!

Vasta nytkö kansa herää, kun Ilja Janitskin ja kumppanit oikeusmurhataan? Vai eivätkö vieläkään suomaloiset tajua, millaisessa maassa elämme (esim. tämä ja tämä)? Eikö suomaloisia edes kiinnosta, millaisessa maassa nykyään elämme ja miten läpimätä virkamieskoneisto ja oikeuslaitos meillä on?!? Nähtävästi ei kiinnosta. Englannissa Robinsonin oikeusmurha sai kadut täyteen mielenosoittajia ja mellakoita. Suomessa ei Iljojen, Astojen, Seppojen ja Markusten oikeusmurha kiinnosta kuin kourallista ihmisiä.

Iljan oikeusmurha lähenee nyt loppuaan, huomenna ja ylihuomenna pitäisi olla viimeiset käräjäpäivät Helsingin oikeustalolla. Olen tuolloin paikanpäällä seuraamassa tilannetta ja osoittamassa tukeani Iljalle. Kannattaa seurata Twitter-tiliäni, jonne pistän päivityksiä ja suoria lähetyksiä oikeusmurhapaikalta. Myöhemmin laitan videot vielä erikseen videot-osiooni, sekä liitän blogipostaukseeni.


Iljan toiseksi viimeinen oikeusmurhapäivä


Iljan viimeinen oikeusmurhapäivä



PS. Mikä on sinun säälittävä tekosyysi olla tulematta paikalle, kun minäkin, vakavasti sairaana ihmisenä toiselta puolen Suomea tulen tänne?

19. kesäkuuta 2018

KKO päätös tuli ja muutakin hassua sattui

Tulihan se odotettu päätös sieltä: Eivät ota valitustani käsittelyynsä. Hassua, että muuan poliisin vasikka osasi kertoa päätöksen tuloksen ja sen saamispäivän jo yli viikko sitten. Niin ikään hassua, että heti päätöksen saamiseni jälkeen alkoivat hassut tietokone- ja puhelinongelmat.


Alla ko. puljusta sähköpostiini tullut lappu. Paperit tullevat postissa varmaan muutaman päivän kuluessa.


24. huhtikuuta 2018

Ähäkutti täällä ollaan taas!

En aio jatkossa Youtubeen streamata tai videoita laittaa, vaan hoidan livelähetykset jatkossa Periscopessa/Twitterissä, kuten viime aikoina olenkin tehnyt ja videot ovat katsottavissa suoraan mega.nz kautta, niin eipä iske sensuuri enää koskaan meikäläiseen. Mega.nz videoita varten teen vielä sivun kotisivuilleni ja/tai bloggeriin, jotta ne löytyvät näppärämmin kuvauksineen sitä kautta nyt ja aina tulevaisuudessakin. Mutta tuollainen jewtuben tili nyt sitten on ihan vaikkapa kommentoimista ja persekipujen aiheuttamista varten.


-----BEGIN PGP MESSAGE-----
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=NG6w
-----END PGP MESSAGE-----

21. huhtikuuta 2018

Hurjaa sensuuria ja hurjia uhkauksia

ROTFLOL! Youtube sulki koko kanavani!

Noniin, vihdoinkin tapahtui se, mitä olin jo pitkään odottanut. Sananvapautta vastustavien pelkureiden tehtailemien perättömien ilmiantojen vuoksi meni koko Youtuben tili kiinni. Puff sanoivat kaikki sinne lataamani videotkin sitten. Ällös huoli, videothan ovat toki katsottavissa ja ladattavissa Megasta (osittain myös VK:sta) ja tulevat aina olemaankin, pois ne eivät netistä katoa nyt, eivätkä koskaan, ikinä, mitenkään. Ähäkutti.

Jossain vaiheessa voin ladata myös jonkun sopivan sovelluksen ja massaladata ne kaikki takaisin jollekin Youtuben tilille ihan persekipua aiheuttamaan ja ilmiantoja keräämään. Prosessi on kuitenkin varsin nopea ja simppeli toteuttaa, senkun jättää tietokoneen yön yli niitä latailemaan, sillä lähetykseni ja videoni ovat varmassa tallessa ihan omalla kovalevyllänikin.

Pitänee myös tehdä jossain vaiheessa, ihan persekipua luodakseni, erillinen sivu tänne bloggeriin tai omille kotisivuilleni, jonne laitan kuvaukset kaikista videoistani, sekä suorat latauslinkit Megaan (josta niitä voi myös katsoa suoraan, jos on ladannut Chromeen Mega.nz lisäosan!). Näin videot myös löytyvät jatkossa sieltä yhtä helposti, kuin mitä ne ovat löytyneet Youtubesta. Toki videoni löytyvät VK:sta vaivattomasti jo nyt tilini lisäksi myös hakusanoilla jne.

Kansallismielisten muutto pois Facebookista ja Youtubesta senkun kiihtyy ja hyvä niin. Mitä enemmän kansallismielisten tilejä suljetaan näistä palveluista, sitä vähemmän on intressejä edes yrittää käyttää niitä ja siirtyä kokonaan muualle. Itsehän olen jo livelähetyksiä pitänyt Periscopessa pitkään, vaikka katselenkin yhä muita palveluita tuohonkin tarkoitukseen.

Erästä mustapartaa lainatakseni: Minä en vaikene! :D

19. huhtikuuta 2018

Suomi tarvitsee puhdistuksen

Suomi tarvitsee totaalisen puhdistuksen, nämä asiat eivät mieltä osoittamalla, äänestämällä tai vetoomuksia ja valituksia tekemällä muutu miksikään. Suomessa pitää kylmästi vain tappaa tai keskitysleirittää käytännössä koko nykyinen virkamieskoneisto, poliitikot, median edustajat ja tuomarit. Nämä tahot pitävät valtaa ja jatkavat tätä mielipuolisuutta ja törkeyttä jatkossakin, eivätkä suostu koskaan luopumaan vallastaan, eikä niiden toki tarvitse, koska heillä on valta suojella ja pitää toisiaan vallassa. Suomi tarvitsee puhdistuksen. Siihen suomalaisista ei vain valitettavasti vielä ole, ihmisillä menee vielä liian hyvin ja suomalaiset ovat vielä liian lampaita aseelliseen vastarintaan.

Kauan kestää Youtubella vastavalituksen käsittely...

Muistanette, kun eräs hampuusi sai erään videoni ilmiannettua Youtubesta sillä seurauksella, että minulta meni taas liveoikeudet toviksi. No, valitin tietenkin tuosta päätöksestä. Yleensä valitus on tutkittu parissa päivässä. Nyt on mennyt jo kohta kuukausi, eikä Youtuben suvakkisensuurit ole vieläkään osanneet päättää, onko valitukseni aiheellinen vaiko ei. Tämä alkaa olla jo surkuhupaisaa.

Toisin sanoen, enää Youtube ei edes viitsi kuunnella vastavalituksia ja mutinoita siitä, että se on tehnyt emämunauksen. Vastavalituksia ei edes vaivauduta käsittelemään. Youtuben sensuuri siis senkun kiristyy ja kiristyy. Onneksi on aina Periscope, jossa voi streamata niin paljon kuin haluaa, ilman sensuuria.


18. huhtikuuta 2018

Vangitut eivät Suomessa saa tarvitsemiaan lääkkeitä

Ilja Janitskin lääkkeiden evääminen ei ollut yksittäistapaus vaan osa ns normaalia kidutuskäytäntöä Suomessa. On törkeä ihmisoikeusloukkaus, että kiinniotetut tai vankiloissa olevat vangit eivät saa lääkärien heille määräämiä lääkkeitä. Suomessa vangeille ei mm. anneta ns kolmiolääkkeitä kuin äärimmäisen poikkeuksellisissa tilanteissa. Miten vankiloiden lääkärien ja hoitajien moraali kestää tämän tyyppisen vankien kiduttamisen? Miksei mikään taho puutu tähän törkeään käytäntöön?